fusetufs Skrevet torsdag kl. 03:29 #1121 Skrevet torsdag kl. 03:29 Potetjinta skrev (På 19.4.2026 den 23.06): Min tolkning basert på video jeg har sett, ting jeg har fått høre i nærmiljø, podcast og feed: Jeg tror på at Sebastian ønsket et åpent forhold. Og så fant han ut at hun var mye mer ettertraktet enn hva han er. Dette er ikke uvanlig at den ene parten ofte får mer oppmerksomhet. Veldig risikabelt å skulle åpne forholdet. Mulig det ble lukket igjen, men dette var nok til at Nikoline innså ting mellom dem og valgte og gjøre det slutt. Sebastian fremstår bitter i mine øyne og må komme seg videre. Jeg tror ikke på det Sebastian serverer, alt virker for vridd til å skulle passe hans rolle som offer. Nikoline var ganske tydelig mellom linjene på at hun ikke ville oute han i podcasten. Den filmen han la ut et halvt år før bruddet var overalt på Jodel og TikTok. Ville også forlatt hvis jeg så at typen min prøve å bli med andre hjem på story, den videoen var ille synes jeg Denne filmen har han også forklart så halloen. Aldri hørt hun si hun ikke har vært utro så tipper saken er grei. 1
fusetufs Skrevet torsdag kl. 03:32 #1122 Skrevet torsdag kl. 03:32 Potetjinta skrev (På 20.4.2026 den 9.42): Haha du er vill! Liker han ikke som person ift hvordan han behandler andre mennesker, inkludert moren til barna sine Syns ikke hun behandler faren til barna sine er då mye å skryte av heller. Den dagen du opplever utroskap kan vi snakkes 1 1
Carabilla Skrevet torsdag kl. 16:42 #1123 Skrevet torsdag kl. 16:42 Noen som har hørt på podcasten der Nikoline uttaler seg? Hva forteller hun?
Livetskjer Skrevet fredag kl. 06:09 #1124 Skrevet fredag kl. 06:09 fusetufs skrev (På 23.4.2026 den 5.32): Syns ikke hun behandler faren til barna sine er då mye å skryte av heller. Den dagen du opplever utroskap kan vi snakkes Det syntes jeg. Hun er ydmyk og fin. 1 1
Livetskjer Skrevet fredag kl. 06:10 #1125 Skrevet fredag kl. 06:10 Carabilla skrev (13 timer siden): Noen som har hørt på podcasten der Nikoline uttaler seg? Hva forteller hun? Hun bare snakker om livet. Skryter av barnefaren gjør hun også. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå