fusetufs Skrevet søndag kl. 20:23 #1101 Skrevet søndag kl. 20:23 Potetjinta skrev (2 minutter siden): TAKK!!! Helt enig med deg! Klarer ikke forstå hvorfor de hadde det åpne greiene de hadde, men ok. Sebastian var hvertfall åpenbart ikke riktig fyr å ha det med. HAn sier jo rett ut at han ikke har hatt åpent forhold eller ligget med andre mens han var i forhold, 3
Potetjinta Skrevet søndag kl. 20:37 #1102 Skrevet søndag kl. 20:37 fusetufs skrev (12 minutter siden): HAn sier jo rett ut at han ikke har hatt åpent forhold eller ligget med andre mens han var i forhold, Hører nå. Vil også legge til at jeg er veldig skeptisk til alt han sier. Opplever at han vrir ting så alt skal passe han. Har sett videoen det stammer fra også 2
elskersommer Skrevet søndag kl. 21:03 #1103 Skrevet søndag kl. 21:03 Potetjinta skrev (44 minutter siden): Enten sier hun det eller ikke. Hun sa det ikke. Tenker du skal høre den podcasten en gang til, for du sitter og er ganske stygg mot noen på bakgrunn av noe som aldri er sagt. Nok er nok Jeg gidder nok ikke å høre på den podkasten.. å jeg er overhode ikke stygg. Men når jeg leser flere steder at hun sa hun var utro så trodde jeg det var rett. 3
elskersommer Skrevet søndag kl. 21:04 #1104 Skrevet søndag kl. 21:04 Potetjinta skrev (26 minutter siden): Hører nå. Vil også legge til at jeg er veldig skeptisk til alt han sier. Opplever at han vrir ting så alt skal passe han. Har sett videoen det stammer fra også Jeg føler at du kun støtter og tror på alt hun sier fordi hun er tross alt kvinne 4
Potetjinta Skrevet søndag kl. 21:06 #1105 Skrevet søndag kl. 21:06 (endret) Min tolkning basert på video jeg har sett, ting jeg har fått høre i nærmiljø, podcast og feed: Jeg tror på at Sebastian ønsket et åpent forhold. Og så fant han ut at hun var mye mer ettertraktet enn hva han er. Dette er ikke uvanlig at den ene parten ofte får mer oppmerksomhet. Veldig risikabelt å skulle åpne forholdet. Mulig det ble lukket igjen, men dette var nok til at Nikoline innså ting mellom dem og valgte og gjøre det slutt. Sebastian fremstår bitter i mine øyne og må komme seg videre. Jeg tror ikke på det Sebastian serverer, alt virker for vridd til å skulle passe hans rolle som offer. Nikoline var ganske tydelig mellom linjene på at hun ikke ville oute han i podcasten. Den filmen han la ut et halvt år før bruddet var overalt på Jodel og TikTok. Ville også forlatt hvis jeg så at typen min prøve å bli med andre hjem på story, den videoen var ille synes jeg Endret søndag kl. 21:20 av Potetjinta 3 2
elskersommer Skrevet søndag kl. 21:30 #1106 Skrevet søndag kl. 21:30 Potetjinta skrev (23 minutter siden): Min tolkning basert på video jeg har sett, ting jeg har fått høre i nærmiljø, podcast og feed: Jeg tror på at Sebastian ønsket et åpent forhold. Og så fant han ut at hun var mye mer ettertraktet enn hva han er. Dette er ikke uvanlig at den ene parten ofte får mer oppmerksomhet. Veldig risikabelt å skulle åpne forholdet. Mulig det ble lukket igjen, men dette var nok til at Nikoline innså ting mellom dem og valgte og gjøre det slutt. Sebastian fremstår bitter i mine øyne og må komme seg videre. Jeg tror ikke på det Sebastian serverer, alt virker for vridd til å skulle passe hans rolle som offer. Nikoline var ganske tydelig mellom linjene på at hun ikke ville oute han i podcasten. Den filmen han la ut et halvt år før bruddet var overalt på Jodel og TikTok. Ville også forlatt hvis jeg så at typen min prøve å bli med andre hjem på story, den videoen var ille synes jeg Det er din tolkning men kun to personer som vet svaret 3
Potetjinta Skrevet søndag kl. 21:39 #1108 Skrevet søndag kl. 21:39 Justlooking skrev (5 minutter siden): Hørte Ida hadde fått mye hets? Ja, av Sebastian 3
Nor Skrevet søndag kl. 22:04 #1109 Skrevet søndag kl. 22:04 Potetjinta skrev (56 minutter siden): Min tolkning basert på video jeg har sett, ting jeg har fått høre i nærmiljø, podcast og feed: Jeg tror på at Sebastian ønsket et åpent forhold. Og så fant han ut at hun var mye mer ettertraktet enn hva han er. Dette er ikke uvanlig at den ene parten ofte får mer oppmerksomhet. Veldig risikabelt å skulle åpne forholdet. Mulig det ble lukket igjen, men dette var nok til at Nikoline innså ting mellom dem og valgte og gjøre det slutt. Sebastian fremstår bitter i mine øyne og må komme seg videre. Jeg tror ikke på det Sebastian serverer, alt virker for vridd til å skulle passe hans rolle som offer. Nikoline var ganske tydelig mellom linjene på at hun ikke ville oute han i podcasten. Den filmen han la ut et halvt år før bruddet var overalt på Jodel og TikTok. Ville også forlatt hvis jeg så at typen min prøve å bli med andre hjem på story, den videoen var ille synes jeg Dust. 😂😂😂 1
fusetufs Skrevet i går, 00:58 #1110 Skrevet i går, 00:58 Potetjinta skrev (4 timer siden): Hører nå. Vil også legge til at jeg er veldig skeptisk til alt han sier. Opplever at han vrir ting så alt skal passe han. Har sett videoen det stammer fra også du høres bitter ut på S, avviste han deg? spør for en venninne🙈 2
Potetjinta Skrevet 20 timer siden #1111 Skrevet 20 timer siden fusetufs skrev (6 timer siden): du høres bitter ut på S, avviste han deg? spør for en venninne🙈 Haha du er vill! Liker han ikke som person ift hvordan han behandler andre mennesker, inkludert moren til barna sine 1
elskersommer Skrevet 20 timer siden #1112 Skrevet 20 timer siden (endret) Potetjinta skrev (21 minutter siden): Haha du er vill! Liker han ikke som person ift hvordan han behandler andre mennesker, inkludert moren til barna sine Men hva med henne? Er hun den som aldri har gjort noe galt? Det er liksom alltid mannen sin feil Endret 20 timer siden av elskersommer 5
Potetjinta Skrevet 20 timer siden #1113 Skrevet 20 timer siden elskersommer skrev (31 minutter siden): Men hva med henne? Er hun den som aldri har gjort noe galt? Det er liksom alltid mannen sin feil Nikoline er ikke den som har gjort dette til allemannseie. Sebastian er den som har brakt dette ut i offentligheten og han bør ta ansvar og ikke bare sette seg i offerposisjon. IG og SS kunne spart seg for den episoden 5
Fenomen Skrevet 17 timer siden #1114 Skrevet 17 timer siden Mtp hvilket shitshow dette har blitt så tror jeg faktisk det hadde vært bedre å bare fortalt årsaken in the first place og blitt ferdig med det. Denne kranglingen og sutringen i offentligheten er ikke noe bedre for barna. 1 1
Livetskjer Skrevet 14 timer siden #1115 Skrevet 14 timer siden Fenomen skrev (3 timer siden): Mtp hvilket shitshow dette har blitt så tror jeg faktisk det hadde vært bedre å bare fortalt årsaken in the first place og blitt ferdig med det. Denne kranglingen og sutringen i offentligheten er ikke noe bedre for barna. Nå har hun gærneheia (Guttormsen) kastet seg rundt og har Sebastian Solberg som gjest. Og hun kommer med noe ment mot NA men trekker det tilbake… men sagt er sagt. De to er like vulgære. Lite sjarmerende. 3 1
M.H85 Skrevet 14 timer siden #1116 Skrevet 14 timer siden Livetskjer skrev (17 minutter siden): Nå har hun gærneheia (Guttormsen) kastet seg rundt og har Sebastian Solberg som gjest. Og hun kommer med noe ment mot NA men trekker det tilbake… men sagt er sagt. De to er like vulgære. Lite sjarmerende. Jeg klarer ikke Iselin , med den der dildo podcasten hennes kommer opp konstant i reklame snap🤮 Enig at de der 2 er like vulgære, og begge har snever selvinnsikt.. ...At han der er 4 barns far er jo utrolig. Han prater som en 20 åring ! Ekstremt umodent språk og oppførsel. Han er en fjortis. 2
enkefru Skrevet 12 timer siden #1117 Skrevet 12 timer siden M.H85 skrev (1 time siden): Jeg klarer ikke Iselin , med den der dildo podcasten hennes kommer opp konstant i reklame snap🤮 Enig at de der 2 er like vulgære, og begge har snever selvinnsikt.. ...At han der er 4 barns far er jo utrolig. Han prater som en 20 åring ! Ekstremt umodent språk og oppførsel. Han er en fjortis. En trenger ikke å være en intellektuell kapasitet eller være spesielt glup for å formere seg…
Hvem er dette? Skrevet 12 timer siden #1118 Skrevet 12 timer siden Potetjinta skrev (19 timer siden): Min tolkning basert på video jeg har sett, ting jeg har fått høre i nærmiljø, podcast og feed: Jeg tror på at Sebastian ønsket et åpent forhold. Og så fant han ut at hun var mye mer ettertraktet enn hva han er. Dette er ikke uvanlig at den ene parten ofte får mer oppmerksomhet. Veldig risikabelt å skulle åpne forholdet. Mulig det ble lukket igjen, men dette var nok til at Nikoline innså ting mellom dem og valgte og gjøre det slutt. Sebastian fremstår bitter i mine øyne og må komme seg videre. Jeg tror ikke på det Sebastian serverer, alt virker for vridd til å skulle passe hans rolle som offer. Nikoline var ganske tydelig mellom linjene på at hun ikke ville oute han i podcasten. Den filmen han la ut et halvt år før bruddet var overalt på Jodel og TikTok. Ville også forlatt hvis jeg så at typen min prøve å bli med andre hjem på story, den videoen var ille synes jeg Kan noen fortelle litt detaljert hva som ble vist i den storyen hvor noen prøvde bli med noen hjem?
Meg.no Skrevet 9 timer siden #1120 Skrevet 9 timer siden fusetufs skrev (22 timer siden): HAn sier jo rett ut at han ikke har hatt åpent forhold eller ligget med andre mens han var i forhold, Det har jeg også hørt han si, men hva med å kysse og alle andre ting enn akkurat å ligge. Jeg tror bevisst han sier at han ikke har ligget med noen, da han var i forhold - fordi han har gjort andre overtredelser, for å si det sånn. Har sluttet å si han ikke var utro..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå