Gå til innhold

Sebastian Solberg


Gjest Jegserdeg

Anbefalte innlegg

Gjest Jegserdeg

Kun jeg som reagerer på han? Så mye eksponering av barn heletiden, idag ble has eldste datter 2år, hvor hun da fikk lepsyl i morgengave😏Greitt jeg liker mannen for has sterker meninger, men dropp eksponeringen av barna pliiis!

Endret av Jegserdeg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker han, jeg 😊Absolutt ikke alt jeg er enig i. Men har sans for at han er uredd og er seg selv 👏🏼

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, minister-mio skrev:

Morgengave?

Er vel vanlig å åpne en bursdagsgave på morgenen, gjerne med frokost eller kake på senga? Klønete å kalle det morgengave, kanskje. Men var ikke så vanskelig å skjønne hva han mente🤷🏻‍♀️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er enig ang eksponeringen, men bortsett fra det så syns jeg han og Nikoline er ett friskt pust i influenser-suppa. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tuppeluren skrev:

Er vel vanlig å åpne en bursdagsgave på morgenen, gjerne med frokost eller kake på senga? Klønete å kalle det morgengave, kanskje. Men var ikke så vanskelig å skjønne hva han mente🤷🏻‍♀️

Jo det var vabskelig å skjønne da ingen nevnte at det var bursdag og morgengave er et ganske etablert utrykk som betyr noe helt annet.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest UglerIMosen

Liker både han og Nikoline veldig godt. Virkelig ett friskt pust. Jeg deler aldri bilder av barna mine, er uenig i eksponering, men mener at alle foreldre selv må ta dette valget. Er akkurat dette jeg liker med Sebastian også. Han ufarliggjør det å ikke være A4. Jeg er rake motsetningen egentlig, men liker at de tørr å være seg selv, og gjøre det de ønsker. 
Når det er sagt må jeg også klemme inn at jeg sjeldent har sett ei jente vært så lik pappan sin! De er klin like😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, UglerIMosen skrev:

Liker både han og Nikoline veldig godt. Virkelig ett friskt pust. Jeg deler aldri bilder av barna mine, er uenig i eksponering, men mener at alle foreldre selv må ta dette valget. Er akkurat dette jeg liker med Sebastian også. Han ufarliggjør det å ikke være A4. Jeg er rake motsetningen egentlig, men liker at de tørr å være seg selv, og gjøre det de ønsker. 
Når det er sagt må jeg også klemme inn at jeg sjeldent har sett ei jente vært så lik pappan sin! De er klin like😅 

Enig! Hun er helt nydelig og Nikoline er vakker. Både Sebastian og kona byr på seg selv og er bare herlig. 

 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Jegserdeg skrev:

Kun jeg som reagerer på han? Så mye eksponering av barn heletiden, idag ble has eldste datter 2år, hvor hun da fikk lepsyl i morgengave😏Greitt jeg liker mannen for has sterker meninger, men dropp eksponeringen av barna pliiis!

 

2 timer siden, minister-mio skrev:

Jo det var vabskelig å skjønne da ingen nevnte at det var bursdag og morgengave er et ganske etablert utrykk som betyr noe helt annet.

Står ganske tydelig at hun ble to år..🤷🏻‍♀️ 
 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tuppeluren skrev:

 

Står ganske tydelig at hun ble to år..🤷🏻‍♀️ 
 

Det er endret må nylig. Det stod ikke dwt før.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, minister-mio skrev:

Det er endret må nylig. Det stod ikke dwt før.

Nei, da kan jeg skjønne at det ikke var en selvfølge å forstå😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg synes er helt sprøtt, er at de nok en gang drar fra barna. 
 

Nå er de i Dubai. 🤷‍♀️🤷‍♀️
Barna har det sikkert bra, men de er veldig små, og all utviklingsteori sier at de skal være med sine primærpersoner. 
 

Det er helt sykt!!!! 

 

 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, ForumMaria skrev:

Det jeg synes er helt sprøtt, er at de nok en gang drar fra barna. 
 

Nå er de i Dubai. 🤷‍♀️🤷‍♀️
Barna har det sikkert bra, men de er veldig små, og all utviklingsteori sier at de skal være med sine primærpersoner. 
 

Det er helt sykt!!!! 

 

 

Uff! Jeg slutter automatisk å følge bloggere som ferierer i Dubai. 
 

Nå kjenner jeg ikke hvordan de har løst det med barn, så det skal jeg ikke kritisere dem for. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte google for jeg har aldri hørt om denne bloggeren, men jeg kjente han igjen med en gang, for han og kona var med i en episode av Boligjakten, tror jeg det var. De var superkresne på husene, og var på jakt etter hus i mangemillionersklassen, så penger har de.

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, ForumMaria skrev:

Det jeg synes er helt sprøtt, er at de nok en gang drar fra barna. 
 

Nå er de i Dubai. 🤷‍♀️🤷‍♀️
Barna har det sikkert bra, men de er veldig små, og all utviklingsteori sier at de skal være med sine primærpersoner. 
 

Det er helt sykt!!!! 

 

 

Er ikke minste barnet bare 4-5 måneder da? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Anne 69 skrev:

Er ikke minste barnet bare 4-5 måneder da? 

Minste ble født 28.september. 

Så 4 mnd ja

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er direkte uforsvarlig jeg! 
 

Tidligere la de ut på insta at mor måtte feste 2 uker etter fødsel pga barnet kunne ikke bli bortskjemt (var et av mange like dårlige argument da). 
De må ikke få barn som unge om de ikke er klare til å slippe party livet. Da var i det minste barnet til den andre foreldrepersonen, men nå er jo begge borte... 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...