Gå til innhold

Sebastian Solberg


Gjest Jegserdeg

Anbefalte innlegg

37 minutter siden, Porcelain skrev:

Å si at man har snakka med politi og veivesen gjør ingen forskjell i en ulykke, og er derfor ikke et holdbart argument. 

Nå er det ingen her som veit grunnen til at hun sitter baklengs, så skjønner ikke vitsen med å diskutere det frem og tilbake!? Bedre å passe på seg selv..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 hours ago, Porcelain said:

Å si at man har snakka med politi og veivesen gjør ingen forskjell i en ulykke, og er derfor ikke et holdbart argument. 

Denne skulle sikkert til et annet innlegg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger Sebastian og Nikoline å har bestemt meg for å fokusere på hva som gjør de til gode mennesker! For det er så MYE mer av det gode enn de få tingene folk henger seg opp i

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei altså.. Nå søker de etter en barnevakt på Instagram som kan bli med de på ferier osv 🙈 Det ER veldig spesielt å velge å få to barn så tett hvis man har så enormt behov for alenetid

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, EmVeeJee skrev:

Nei altså.. Nå søker de etter en barnevakt på Instagram som kan bli med de på ferier osv 🙈 Det ER veldig spesielt å velge å få to barn så tett hvis man har så enormt behov for alenetid

Ja jo.... jeg vet jo ikke hva jeg skal si.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Hilde444 skrev:

Hva jobber de egentlig med? 

Han jobber i et managementbyrå (?) og hun er vel i mammaperm. Er utdannet noe innen ernæring men jobbet som noe annet. Mener det var en sjefsrolle i alle fall!

Wow, for en hjelp det var i meg 😂

Penger har de i alle fall! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marabrah
På 13.4.2020 den 12.58, EmVeeJee skrev:

Nei altså.. Nå søker de etter en barnevakt på Instagram som kan bli med de på ferier osv 🙈 Det ER veldig spesielt å velge å få to barn så tett hvis man har så enormt behov for alenetid

De ønsker ett 3 barn og😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/13/2020 at 12:58 PM, EmVeeJee said:

Nei altså.. Nå søker de etter en barnevakt på Instagram som kan bli med de på ferier osv 🙈 Det ER veldig spesielt å velge å få to barn så tett hvis man har så enormt behov for alenetid

Det handler kanskje om å slippe å sitte å trøkke på hotellrommet fra kl 19 hver kveld eller å dra med ungene på middag i 20-21 tiden som mange fjor i Syden (de hadde vel fått kritikk fra deg om det også). 
 

Mange hadde nok valgt det samme om de hadde økonomi til det. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sluttet å følge de siden ferien deres o Dubai, men følger tråden på kg. 
 

Jeg skjønner ikke kritikken mot å skaffe seg barnevakt som de kan ha med på ferier. Foreldre må da få lov til å kose seg i ferier også. Det er mye bedre å ha med en de kan stole på enn en barnevakt via hotellet i utlandet, eller reise fra barna sine. 
 

Vi lever i 2020! Det er lov å være foreldre og likevel kunne ha muligheten til å nyte livet når barna sover trygt på hotellrommet. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, bonsaijenta skrev:

Jeg har sluttet å følge de siden ferien deres o Dubai, men følger tråden på kg. 
 

Jeg skjønner ikke kritikken mot å skaffe seg barnevakt som de kan ha med på ferier. Foreldre må da få lov til å kose seg i ferier også. Det er mye bedre å ha med en de kan stole på enn en barnevakt via hotellet i utlandet, eller reise fra barna sine. 
 

Vi lever i 2020! Det er lov å være foreldre og likevel kunne ha muligheten til å nyte livet når barna sover trygt på hotellrommet. 

Poenget er vel det intense fokuset på alenetid! 
Kunne også tenke meg å ha med barnevakt til syden, men nå reiser jeg ca en gang PR 5 år! 
Disse vil ha alenetid hele tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, BethD skrev:

Poenget er vel det intense fokuset på alenetid! 
Kunne også tenke meg å ha med barnevakt til syden, men nå reiser jeg ca en gang PR 5 år! 
Disse vil ha alenetid hele tiden!

Men vi har da ikke innblikk i deres liv 24/7. 
 

For alt vi vet er det kun de prater om i SoMe, men er likevel engasjert i sine barns liv. Jeg fikk med meg kritikken mot paret da de var i Dubai uten barna, men når de nå heller vil reise med barna og en barnevakt er det også ille. Uansett hva de gjør er det ille. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...
Gjest BethD

Må si jeg blir litt flau på deres vegne når de legger ut fyllevideoer av hverandre når de er ute.... 

Og la meg bare få sagt at jeg shamer ingen for å være fulle å kose seg men jeg syns det blir rimelig på kanten når man legger det ut for hele verden å se..... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, BethD said:

Må si jeg blir litt flau på deres vegne når de legger ut fyllevideoer av hverandre når de er ute.... 

Og la meg bare få sagt at jeg shamer ingen for å være fulle å kose seg men jeg syns det blir rimelig på kanten når man legger det ut for hele verden å se..... 

Ok, moralens vokter. Enda mer flaut å sitte på KG å diskutere andre sitt liv!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BethD
50 minutter siden, Bajshue skrev:

Ok, moralens vokter. Enda mer flaut å sitte på KG å diskutere andre sitt liv!

Haha ja, du gjør jo tydeligvis det selv også da 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest PingPongRosadamm

Syns ikke de prater om annet enn kvinner som hater kvinner. Mye pekefinger ute hos de også. Gjesp. 

Endret av lamorte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er litt trist å tenke på, er at barna slippes løs på Internett om noen få år. Å da kunne oppdage at pappa sa han ønsket at han hadde brukt kondom eller drømte om å kaste barnet ut av vinduet (selv om jeg er sikker på at det ikke var alvorlig ment!) kan nok potensielt føles ganske vanskelig. Også det at foreldrene så tydelig poengterer at foreldrerollen ikke er det viktigste.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...