Gå til innhold

Sebastian Solberg


Gjest Jegserdeg

Anbefalte innlegg

På 8.8.2020 den 12.21, PippiLa skrev:

Hadde ikke skrevet det, hvis jeg ikke visste det☺️Carina Dahl og innspilling med nocco var etter de kom hjem.

Han forteller jo om at han har hatt det kjipt i livet de siste dagene, og what does not kill you, makes you stronger. 
 

Og så heisatur til syden??? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Tough cookie skrev:

Så det var derfor han hadde tatt Corona test på Aleris.. 

Det har jeg aldri skjønt. Man kommer hjem fra reise, uten symptomer. Tar test og får negativt svar. Er det ikke for tidlig da å ta denne testen?🤷🏼‍♀️

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, mumrikk1 skrev:

Det har jeg aldri skjønt. Man kommer hjem fra reise, uten symptomer. Tar test og får negativt svar. Er det ikke for tidlig da å ta denne testen?🤷🏼‍♀️

Jo, det er for tidlig. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

3 minutter siden, Blålilla skrev:

Sett storyen til Mads Hansen?

Jeg forsto ikke helt hva han sikter til. 

 

Isabelle Eriksen hadde en podkastepisodene med to tidligere Ex on the Beach-deltagere. Hun ene nevnte at pikken til en kjent realitydeltaker var liten. Sebastian Solberg som er innholdsprodusent og ansvarlig for podkasten, svarte på spørsmålet om hvorfor de ikke klippet det vekk at de ikke kan styre hva gjestene sier. 
 

Derfor ordet ansvarsfraskrivelse.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

... samme greia var når Iselin guttomsen(?) dreiv å reklamerte for ett eller annnet som det ble styr av på instaen sin. Han gjorde ikke en dritt. 

Sebastian står også bak Iselin guttomsen; Og yummy mummy som reagerte på det Iselin gjorde ble blokkert fra Iselin OG alså han som burde vært proff; Sebastian..
Selv om YM faktisk ikke skrev noe frekt,stygt el.  

Sebastian blokka også YM; selv om hun ikke engang følgte han fra før😅 Snakka meg om useriøst!! 
 

Nei, takka meg te personer som YM (veronica Simone fjell og Mads Hansen som faktisk viser hvordan personer som Sebastian faktisk fungerer) 

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit at han har det kjipt men ikke giiiidd å legge det ut da.. Skjønner meg virkelig ikke på han. Logg heller ut enn å lage en sånn sytevideo..

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fiorella skrev:

Greit at han har det kjipt men ikke giiiidd å legge det ut da.. Skjønner meg virkelig ikke på han. Logg heller ut enn å lage en sånn sytevideo..

Mener du at man ikke skal dele annet enn det som er bra? Fasadeliv er tydeligvis tingen da🙄😊

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne burde vel heller skrives her. Skrev den i IG tråden. 
 

Det er faktisk helt hårreisende at dette blir sett på som greit å gjøre av management og folk bak folka... (podcasten om Pierre’s penis størrelse)  

Hadde dette vært en kvinne hadde det blitt ramaskrik men fordi det er en mann som snakkes om så skal det være greit? Hovedpersonen selv har gått ut å sagt at dette syns ikke han var greit. Men blir noe gjort? Nei! 
Sier så jævlig mye om Sebastian Solberg. Likte han godt i starten da jeg fant han, morsom og jordnær. 
Har mistet helt respekt for han nå... ikke at det var så voldsomt mye igjen etter å ha fulgt han noen mnd 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristin Gjelsvik måtte jo legge seg flat og beklage penis uttalelse i en podcast, da hun var med i debatten. Skulle tro disse folka lærte.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er ille at de ikke bare legger seg flate alle sammen.. IE, Sandra og Solberg skylder jo bare på hverandre/andre ting. Alle kan si og gjøre feil, men måten de håndterer dette på er helt idiotisk.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har hørt han på et par podcaster, får nesten inntrykk av at han ikke er så keen på dama si lenger. Snakker om at spenningen er borte, noe som jo er helt naturlig etter noen år. Men det er bare måten han snakker om forholdet sitt på. Feks når han snakker om at hvis det er en dårlig periode igjen over lang tid, da slår han opp. Høres nesten ut som en trussel. Nå kan jeg bare snakke for meg selv, men jeg hadde blitt utrygg av et sånt forhold. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Kartoffel skrev:

Har hørt han på et par podcaster, får nesten inntrykk av at han ikke er så keen på dama si lenger. Snakker om at spenningen er borte, noe som jo er helt naturlig etter noen år. Men det er bare måten han snakker om forholdet sitt på. Feks når han snakker om at hvis det er en dårlig periode igjen over lang tid, da slår han opp. Høres nesten ut som en trussel. Nå kan jeg bare snakke for meg selv, men jeg hadde blitt utrygg av et sånt forhold. 

Veldig enig. Jeg hadde blitt lei meg hvis det var mannen min som hadde snakket sånn om meg og forholdet vårt. Synes ikke det er helt typisk Sebastian slik han har fremstått før, så det kan jo hende det har skjedd ting i forholdet som har gjort at han er såpass tøff i tonen i Lene sin podcast. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Kartoffel skrev:

Har hørt han på et par podcaster, får nesten inntrykk av at han ikke er så keen på dama si lenger. Snakker om at spenningen er borte, noe som jo er helt naturlig etter noen år. Men det er bare måten han snakker om forholdet sitt på. Feks når han snakker om at hvis det er en dårlig periode igjen over lang tid, da slår han opp. Høres nesten ut som en trussel. Nå kan jeg bare snakke for meg selv, men jeg hadde blitt utrygg av et sånt forhold. 

Så rart, synes han snakket så fint om forholdet sitt i pod episoden til Iselin, høres ut som det har skjedd noe i det siste da. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eelisabethh

I og med at Sebastian er en offentlig person så skjønner jeg ikke hva han holder på med på instastory i dag(?). Har forståelse for at det er unødvendig å komme med stygge kommentarer, men syntes samtidig det er rart å henge seg såå opp i det - en følger har til og med prøvd å logge seg inn på kontoen til vedkommende??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...