Romkom Skrevet 4 timer siden #1021 Skrevet 4 timer siden (endret) Diamant20 skrev (6 minutter siden): Jeg sier ingenting om at det er modent, men måten hun oppfører seg på og i større grad holder privatlivet tett vitner om modenhet. Jeg mener ikke at det er greit å være utro, men hadde aldri gått ut med sånt i media og tenker at det fort kunne blitt brudd uavhengig utroskap eller ei. Så du tenker det i større grad viser modenhet å være utro mens du har fire små barn hjemme, kontra at en som blir utsatt for utroskap i begrenset grad uttaler seg om det i media, tatt i betraktning av jobben til sistenevnte er å være en mediaprofil. Det etterlatte inntrykket fra det du skriver er at du anser det å være utro som mindre kritikkverdig enn å nevne utroskapen offentlig i etterkant. Det ligner mistenkelig mye på victim blaming, ala at folk som blir utsatt for overgrep burde kle seg mindre utfordrende. Jeg på min side mener det er utroskapen/overgrepet som er det faktiske kritikkverdige, men kanskje jeg også er umoden?🤔 Endret 4 timer siden av Romkom 1 1
Diamant20 Skrevet 4 timer siden #1022 Skrevet 4 timer siden Romkom skrev (2 minutter siden): Så du tenker det i større grad viser modenhet å være utro mens du har fire små barn hjemme, kontra at en som blir utsatt for utroskap i begrenset grad uttaler seg om det i media, tatt i betraktning av jobben til sistenevnte er å være en mediaprofil. Det etterlatte inntrykket fra det du skriver er at du anser det å være utro som mindre kritikkverdig enn å nevne utroskapen offentlig i etterkant. Det ligner mistenkelig mye på victim blaming, ala at folk som blir utsatt for overgrep burde kle seg mindre utfordrende. Jeg på min side mener det er utroskapen/overgrepet som er det faktiske kritikkverdige, men kanskje jeg også er umoden?🤔 Inntrykket mitt er basert på det de deler, ikke hvordan de er som personer. Jeg har sagt at jeg ikke synes utroskap er greit. Og selvom det beste hadde vært om utroskapet aldri hadde skjedd, er sannsynligheten der for at bruddet hadde skjedd likevel. Og for barna har det strengt tatt ingenting å si hvorfor det ble brudd, derfor hadde jeg som et ansvarlig, voksent menneske ikke gått ut i media om det uansett hvor stor profil jeg hadde vært, og jeg hadde heller ikke sagt noe om det til barna. Hvorfor du trekker inn victim blaming her skjønner jeg ikke, jeg har ikke sagt noe om årsaken til utroskap ala at han er skyld i at hun var utro, jeg snakker om inntrykket de gir i media. Altså ikke hva som er etisk rett/galt, hvem sin skyld bruddet var (det kan jo tenkes at forholdet ikke var tipptopp uavhengig utroskap) og alt dette her. Poenget mitt er hvem som fremstår best i måten de håndterer media. Og der synes Nikoline virker mer moden, som drøyer og prosesserer på egenhånd. Det beste hadde vært om årsaken aldri kom ut i media, for det er det ingen andre enn de involverte som trenger å vite. 4
åhokj Skrevet 4 timer siden #1023 Skrevet 4 timer siden Hvilken video er det som er lekket av Sebastian? Som han nevner på «brevet» han har skrevet på snap. 1
nope23 Skrevet 4 timer siden #1024 Skrevet 4 timer siden Diamant20 skrev (37 minutter siden): Jeg sier ingenting om at det er modent, men måten hun oppfører seg på og i større grad holder privatlivet tett vitner om modenhet. Jeg mener ikke at det er greit å være utro, men hadde aldri gått ut med sånt i media og tenker at det fort kunne blitt brudd uavhengig utroskap eller ei. Men hun var jo den som var utro,så er kanskje ikke rart at hun har valgt å holde munn om det🫣 Og ja,kanskje forholdet hadde tatt slutt uansett,men da går man FØR man velger å ligge med noen andre. 2
agent Skrevet 2 timer siden #1025 Skrevet 2 timer siden åhokj skrev (1 time siden): Hvilken video er det som er lekket av Sebastian? Som han nevner på «brevet» han har skrevet på snap. Det lurer jeg på også 🫣
Irja Skrevet 2 timer siden #1026 Skrevet 2 timer siden Vinnanna15 skrev (15 timer siden): Mange som annonserer brudd som ikke utleverer seg til alt og alle. Ja, men Sebastian skal tjene penger OG høste sympati 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå