nope23 Skrevet i går, 19:32 #1001 Skrevet i går, 19:32 Livetskjer skrev (2 timer siden): For en sutrebukk. Og ang. den podcasten så syntes ikke jeg Ida er så OK med Nikoline . Og hvorfor skal ikke hun få lov å uttale seg om bruddet når han har gjort det hele veien. For en tosk. Nå var det hun som var utro da,så da er det vel lov å "sutre"? 7
Vinnanna15 Skrevet i går, 19:57 #1002 Skrevet i går, 19:57 nope23 skrev (23 minutter siden): Nå var det hun som var utro da,så da er det vel lov å "sutre"? Nytter ikke å sutre og gå ut i media og utlevere. Han har 4 unger han burde tenkt på først. Er vel ingen som har brydd eller bryr seg om de eller det bruddet der heller? 6 5
nope23 Skrevet i går, 20:03 #1003 Skrevet i går, 20:03 Vinnanna15 skrev (3 minutter siden): Nytter ikke å sutre og gå ut i media og utlevere. Han har 4 unger han burde tenkt på først. Er vel ingen som har brydd eller bryr seg om de eller det bruddet der heller? Hun har også 4 unger hun skulle tenkt på før hun var utro. Men åpenbart burde ikke de ta dette offentlig. De burde begge holdt munn. Men det hadde nok kommet ut på en eller annen måte uansett når de er offentlige. 12
Vinnanna15 Skrevet i går, 21:40 #1004 Skrevet i går, 21:40 nope23 skrev (1 time siden): Hun har også 4 unger hun skulle tenkt på før hun var utro. Men åpenbart burde ikke de ta dette offentlig. De burde begge holdt munn. Men det hadde nok kommet ut på en eller annen måte uansett når de er offentlige. Mange som annonserer brudd som ikke utleverer seg til alt og alle. 2
Livetskjer Skrevet 21 timer siden #1005 Skrevet 21 timer siden nope23 skrev (5 timer siden): Hun har også 4 unger hun skulle tenkt på før hun var utro. Men åpenbart burde ikke de ta dette offentlig. De burde begge holdt munn. Men det hadde nok kommet ut på en eller annen måte uansett når de er offentlige. Hun følte vel at hun også har en «stemme» i dette bruddet. Han har iallfall melket det for alt det har vært frem til nå. Og klarte ikke å dy seg nå heller.
Livetskjer Skrevet 20 timer siden #1006 Skrevet 20 timer siden nope23 skrev (6 timer siden): Nå var det hun som var utro da,så da er det vel lov å "sutre"? Han kan absolutt få sutre… men passer seg dårlig å gjøre det offentlig (som flere andre også gjør når det er brudd - Han er ikke alene om det.) Men sutrete folk generelt får ikke min sympati iallfall. Men kan han, kan hun. Det må han skjønne. Flott at hun også får en «stemme», ikke bare han. 1 2
nope23 Skrevet 18 timer siden #1007 Skrevet 18 timer siden Vinnanna15 skrev (6 timer siden): Mange som annonserer brudd som ikke utleverer seg til alt og alle. Nei og som jeg sa burde de holdt munn begge 2.
nope23 Skrevet 18 timer siden #1008 Skrevet 18 timer siden Livetskjer skrev (2 timer siden): Han kan absolutt få sutre… men passer seg dårlig å gjøre det offentlig (som flere andre også gjør når det er brudd - Han er ikke alene om det.) Men sutrete folk generelt får ikke min sympati iallfall. Men kan han, kan hun. Det må han skjønne. Flott at hun også får en «stemme», ikke bare han. Flott og flott...ikke så mye med utroskap som er flott og hun gjorde seg vel litt til offeret her eller? Kommer aldri til å forstå de som ikke klarer å gå FØR de havner i buksa på andre. Det ødelegger en person enda mer enn å gjøre det slutt som ett voksent menneske. Så hun er vel den som minst fortjener en stemme. Men de burde begge latt vær å si noe. Hadde sikkert kommet ut på et eller annet tidspunkt uansett,men ja...lett å si at han melker det når han var den som ble mest såret av dette. Men man ga eks Sophie Elise masse pepper når hun var utro mot Kasper,da skjønner jeg ikke hvorfor det er flott at Nikoline skal få snakke om det når hun var det. 3 1
Livetskjer Skrevet 15 timer siden #1009 Skrevet 15 timer siden nope23 skrev (2 timer siden): Flott og flott...ikke så mye med utroskap som er flott og hun gjorde seg vel litt til offeret her eller? Kommer aldri til å forstå de som ikke klarer å gå FØR de havner i buksa på andre. Det ødelegger en person enda mer enn å gjøre det slutt som ett voksent menneske. Så hun er vel den som minst fortjener en stemme. Men de burde begge latt vær å si noe. Hadde sikkert kommet ut på et eller annet tidspunkt uansett,men ja...lett å si at han melker det når han var den som ble mest såret av dette. Men man ga eks Sophie Elise masse pepper når hun var utro mot Kasper,da skjønner jeg ikke hvorfor det er flott at Nikoline skal få snakke om det når hun var det. Hun har like stor rett til å få uttale seg i denne saken som han. Hun har ikke sagt noe før nå. Han har holdt det varmt i alle sine kanaler fra det ble offentliggjort. Og den offerrollen burde han slutte med. 4 3
nope23 Skrevet 15 timer siden #1010 Skrevet 15 timer siden Livetskjer skrev (36 minutter siden): Hun har like stor rett til å få uttale seg i denne saken som han. Hun har ikke sagt noe før nå. Han har holdt det varmt i alle sine kanaler fra det ble offentliggjort. Og den offerrollen burde han slutte med. Er vel en grunn til at hun ikke har snakket om det når hun var den som var utro🫣 Man er ett offer når man er utsatt for utroskap. 2 3
Livetskjer Skrevet 14 timer siden #1011 Skrevet 14 timer siden nope23 skrev (19 minutter siden): Er vel en grunn til at hun ikke har snakket om det når hun var den som var utro🫣 Man er ett offer når man er utsatt for utroskap. Jeg forsvarer ikke utroskapen, jeg sier bare at jeg syntes hun også har rett til en stemme. 3 2
nope23 Skrevet 14 timer siden #1012 Skrevet 14 timer siden Livetskjer skrev (6 minutter siden): Jeg forsvarer ikke utroskapen, jeg sier bare at jeg syntes hun også har rett til en stemme. Og jeg sier at han er ett offer og har rett til å føle som han gjør🙃 2 2
Diamant20 Skrevet 14 timer siden #1013 Skrevet 14 timer siden Jeg synes hun fremstår mer moden og ordentlig enn han, uavhengig årsaken til bruddet. Kjenner ikke noe særlig til de, men har fått med meg litt, og synes det er spesielt å løpe til media med en gang bruddet har skjedd 4
Romkom Skrevet 14 timer siden #1014 Skrevet 14 timer siden Diamant20 skrev (3 minutter siden): Jeg synes hun fremstår mer moden og ordentlig enn han, uavhengig årsaken til bruddet. Kjenner ikke noe særlig til de, men har fått med meg litt, og synes det er spesielt å løpe til media med en gang bruddet har skjedd Du syns en person som er utro selv om vedkommende har fire små barn fremstår mer moden og ordentlig enn personen som ikke var det? interessant 3 7
Livetskjer Skrevet 14 timer siden #1015 Skrevet 14 timer siden nope23 skrev (33 minutter siden): Og jeg sier at han er ett offer og har rett til å føle som han gjør🙃 Og hun har rett til å føle som hun gjør. 2
nope23 Skrevet 14 timer siden #1016 Skrevet 14 timer siden Diamant20 skrev (14 minutter siden): Jeg synes hun fremstår mer moden og ordentlig enn han, uavhengig årsaken til bruddet. Kjenner ikke noe særlig til de, men har fått med meg litt, og synes det er spesielt å løpe til media med en gang bruddet har skjedd Ja,ingenting er med modent enn å hoppe til køys med en annen enn kjæresten sin🫣 2 3
M.H85 Skrevet 14 timer siden #1017 Skrevet 14 timer siden Jeg måtte google hans eks, ikke fått med meg hvem hun er men hørt han snakke mye om dette bruddet..Jeg klarer nesten ikke se for meg at dem har 4 barn sammen. Jeg trodde Sebastian var homofil jeg. Jaja da vet man det og. 😅 2
nope23 Skrevet 14 timer siden #1018 Skrevet 14 timer siden Livetskjer skrev (2 minutter siden): Og hun har rett til å føle som hun gjør. Virker som du støtter mer den som var utro enn den som ble utsatt for det. Er det fordi hun er kvinne? Hva er din grunn til å glorifisere henne og fremstille han som skurken? 3 2
Vinnanna15 Skrevet 14 timer siden #1019 Skrevet 14 timer siden M.H85 skrev (5 minutter siden): Jeg måtte google hans eks, ikke fått med meg hvem hun er men hørt han snakke mye om dette bruddet..Jeg klarer nesten ikke se for meg at dem har 4 barn sammen. Jeg trodde Sebastian var homofil jeg. Jaja da vet man det og. 😅 Han er bifil 😊
Diamant20 Skrevet 12 timer siden #1020 Skrevet 12 timer siden Romkom skrev (1 time siden): Du syns en person som er utro selv om vedkommende har fire små barn fremstår mer moden og ordentlig enn personen som ikke var det? interessant nope23 skrev (1 time siden): Ja,ingenting er med modent enn å hoppe til køys med en annen enn kjæresten sin🫣 Jeg sier ingenting om at det er modent, men måten hun oppfører seg på og i større grad holder privatlivet tett vitner om modenhet. Jeg mener ikke at det er greit å være utro, men hadde aldri gått ut med sånt i media og tenker at det fort kunne blitt brudd uavhengig utroskap eller ei. 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå