punkyB Skrevet i går, 08:38 #1061 Skrevet i går, 08:38 Jordbærogfløte skrev (42 minutter siden): Sebastian er gjest hos Iselin Guttormsen i G-punktet. Episoden ble sluppet i dag. Håper han har varslet alle de han snakker om da 😛 3 6
Jordbærogfløte Skrevet i går, 09:12 #1062 Skrevet i går, 09:12 punkyB skrev (33 minutter siden): Håper han har varslet alle de han snakker om da 😛 👍🏻🤣 Jeg synes han snakker mer reflektert enn tidligere i denne episoden faktisk. 1
NiceOrNothing Skrevet i går, 10:21 #1063 Skrevet i går, 10:21 nope23 skrev (14 timer siden): Å være bi er da like naturlig som å være hetrofil. Så hvis man kan snakke om kjærlighet mellom mann og kvinne naturlig med barn,så kan man også det om man liker en av samme kjønn. Er ikke kun seksuelle preferanser dette handler om,men hvem man kan finne kjærligheten med. Noe som ikke er galt i det hele tatt. Om mitt barn lurer på noe om disse temaene snakker vi åpent om der hjemme,for det er en naturlig ting som ikke skal være tabubelagt. De lærer om slikt ganske tidlig,så det er ikke noe man skal måtte skjerme de fra. Men forholdet mellom foreldrene skulle så klart ikke vært diskutert offentlig. Det du beskriver er noe helt annet: hva barn spør om hjemme får de adekvate svar på. Men å pumpe den infoen ut i offentligheten , blir jo som å stå på en veranda å rope ut sine seksuelle preferanser til nabolaget . 5
NiceOrNothing Skrevet i går, 10:26 #1064 Skrevet i går, 10:26 Meg.no skrev (14 timer siden): Enig her. Far eller ikke, det blir også for dumt å ha et så hyperfokus på seksuell orientering. Legning er iallfall ikke noe jeg har behov for å fremheve til en hver anledning, eller henger meg opp i hva andre anser dem selv for Enig . Tenker at alt som har med seksualitet å gjøre er dønn privat . På lik linje med samlivsbrudd egentlig . Veldig rart at folk som ikke har levd andres liv skal sitte å uttale seg/ mene noe/ ha info om hvem sin tiss som er /skal inni hvems. Utrolig low-life community 1 1
nope23 Skrevet 23 timer siden #1065 Skrevet 23 timer siden NiceOrNothing skrev (56 minutter siden): Det du beskriver er noe helt annet: hva barn spør om hjemme får de adekvate svar på. Men å pumpe den infoen ut i offentligheten , blir jo som å stå på en veranda å rope ut sine seksuelle preferanser til nabolaget . Hvem i alle dager i 2026 burde bli krenket eller sjokkert om folk snakker om de er homofil eller bi eller hva enn de er? Hvem bryr seg? Du åpenbart. 1
NiceOrNothing Skrevet 22 timer siden #1066 Skrevet 22 timer siden nope23 skrev (53 minutter siden): Hvem i alle dager i 2026 burde bli krenket eller sjokkert om folk snakker om de er homofil eller bi eller hva enn de er? Hvem bryr seg? Du åpenbart. Blir hverken krenket eller sjokkert . Men tilbake til mitt perspektiv : barnas beste . La barn få være barn uten å måtte ta stilling til foreldrenes seksualitet . 6 1
nope23 Skrevet 21 timer siden #1067 Skrevet 21 timer siden NiceOrNothing skrev (34 minutter siden): Blir hverken krenket eller sjokkert . Men tilbake til mitt perspektiv : barnas beste . La barn få være barn uten å måtte ta stilling til foreldrenes seksualitet . De er for små til å få dette med seg uansett og det er de voksne som farliggjør dette,som du gjør nå. Barn bryr seg som regel ikke. 2
Potetjinta Skrevet 20 timer siden #1068 Skrevet 20 timer siden nope23 skrev (På 16.4.2026 den 13.04): Men hun var jo den som var utro,så er kanskje ikke rart at hun har valgt å holde munn om det🫣 Og ja,kanskje forholdet hadde tatt slutt uansett,men da går man FØR man velger å ligge med noen andre. Det som er så ironisk er at han også lå med andre. Lett å dømme den personen som velger å ikke sette seg selv i offerposisjon. Respekt av at Nikoline ikke synker så lavt som Sebastian. 5 2
Smurf26 Skrevet 20 timer siden #1069 Skrevet 20 timer siden Potetjinta skrev (10 minutter siden): Det som er så ironisk er at han også lå med andre. Lett å dømme den personen som velger å ikke sette seg selv i offerposisjon. Respekt av at Nikoline ikke synker så lavt som Sebastian. Om de hadde et åpent forhold så er det ingen av oss som vet hva slags retningslinjer de hadde, men tydeligvis så har Nikoline brutt mot spillereglene ettersom hun har vært utro. 3
Potetjinta Skrevet 19 timer siden #1070 Skrevet 19 timer siden Smurf26 skrev (45 minutter siden): Om de hadde et åpent forhold så er det ingen av oss som vet hva slags retningslinjer de hadde, men tydeligvis så har Nikoline brutt mot spillereglene ettersom hun har vært utro. Du understreker mitt poeng. Vi ser kun Sebastian sin side av dette, da Nikoline holder seg for god for å synke på hans nivå. Vi hører kun HANS versjon. 3 1
NiceOrNothing Skrevet 18 timer siden #1071 Skrevet 18 timer siden Potetjinta skrev (1 time siden): Det som er så ironisk er at han også lå med andre. Lett å dømme den personen som velger å ikke sette seg selv i offerposisjon. Respekt av at Nikoline ikke synker så lavt som Sebastian. Enig . Forskjellen er det med å innta offer-rollen . Den kler ingen . Hverken kvinne eller mann .
NiceOrNothing Skrevet 18 timer siden #1072 Skrevet 18 timer siden nope23 skrev (2 timer siden): De er for små til å få dette med seg uansett og det er de voksne som farliggjør dette,som du gjør nå. Barn bryr seg som regel ikke. Det er din mening , å det har du lov til . Jeg kjenner til barn av seksuelt utagerende evnt verbalt utagerende voksne , de syns det er flaut . 2
Axa Skrevet 18 timer siden #1073 Skrevet 18 timer siden Skjønner ikke hvorfor hun ble med på å kjøpe hytta og hus noen måneder før bruddet, npr hun var utro og viste at det ble ett brudd 6
Smurf26 Skrevet 18 timer siden #1074 Skrevet 18 timer siden Potetjinta skrev (51 minutter siden): Du understreker mitt poeng. Vi ser kun Sebastian sin side av dette, da Nikoline holder seg for god for å synke på hans nivå. Vi hører kun HANS versjon. Holder seg for god? Hun var utro, jeg tror hun vet at slaget allerede var tapt mtp. sitt gode rykte. 7 1
nope23 Skrevet 18 timer siden #1075 Skrevet 18 timer siden Potetjinta skrev (1 time siden): Det som er så ironisk er at han også lå med andre. Lett å dømme den personen som velger å ikke sette seg selv i offerposisjon. Respekt av at Nikoline ikke synker så lavt som Sebastian. Ingen respekt for de som er utro. Og han påstår han ikke har vært utro eller ligget med andre. Så da blir det ord mot ord🙃 2
Jordbærogfløte Skrevet 18 timer siden #1076 Skrevet 18 timer siden Lurer på om Sebastians besøk i G-punktet ble laget i all hast etter Nikolines besøk i Ida Fladens podkast…? 2 4
Orly Skrevet 18 timer siden #1077 Skrevet 18 timer siden Potetjinta skrev (1 time siden): Du understreker mitt poeng. Vi ser kun Sebastian sin side av dette, da Nikoline holder seg for god for å synke på hans nivå. Vi hører kun HANS versjon. Hun var den som var utro , så hun sank vel til et meget lavt nivå før bruddet 8 1
elskersommer Skrevet 18 timer siden #1078 Skrevet 18 timer siden Potetjinta skrev (1 time siden): Du understreker mitt poeng. Vi ser kun Sebastian sin side av dette, da Nikoline holder seg for god for å synke på hans nivå. Vi hører kun HANS versjon. Kanskje jeg ikke er helt med men hørte vi ikke versjonen hennes først? Eller har jeg drømt at hun var i en podcast og fortalte om hva som hadde skjedd🙈
Potetjinta Skrevet 16 timer siden #1079 Skrevet 16 timer siden Smurf26 skrev (1 time siden): Holder seg for god? Hun var utro, jeg tror hun vet at slaget allerede var tapt mtp. sitt gode rykte. Det er jo Sebastian sin versjon du sitter og argumenterer med. Du vet ikke noe om det forholdet. Nikoline holdt tilbake i den podcasten. Hun kunne brent han 3 1
Potetjinta Skrevet 16 timer siden #1080 Skrevet 16 timer siden elskersommer skrev (1 time siden): Kanskje jeg ikke er helt med men hørte vi ikke versjonen hennes først? Eller har jeg drømt at hun var i en podcast og fortalte om hva som hadde skjedd🙈 Hun holdt seg veldig på overflaten og holdt veldig tilbake. Helt motsatt av Sebastian som har kasta henne på grillen. Mr. sykt ærlig bør se seg selv i speilet 3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå