Gå til innhold

Sebastian Solberg

Fremhevede innlegg

Skrevet
Potetjinta skrev (1 minutt siden):

Hun holdt seg veldig på overflaten og holdt veldig tilbake. Helt motsatt av Sebastian som har kasta henne på grillen. Mr. sykt ærlig bør se seg selv i speilet

Sa hun ikke at hun var utro? Det sier jo sitt om henne🙄

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Orly skrev (2 timer siden):

Hun var den som var utro , så hun sank vel til et meget lavt nivå før bruddet 

Det vet vi pga Sebastian. Han har gjort sine ting. Men for all del, han som er så sykt ærlig og ekte har vel rett. Jeg dør likevel av dobbeltmoralen og hvordan han sitter og griner

Edit: redigert da jeg ikke ønsker og starte noen rykteflom. Selv om det finnes flere ting ute allerde om dette

Endret av Potetjinta
  • Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet
Potetjinta skrev (2 minutter siden):

Det vet vi pga Sebastian. En venn av meg lå med han mens de var sammen, så synes helt ærlig ikke veldig synd på han. Men for all del, han som er så sykt ærlig og ekte har vel rett. Jeg dør likevel av dobbeltmoralen og hvordan han sitter og griner

Ærlig talt, det var en snakkis på ryktebørsen lenge før Sebastian sa det selv. Og at venninnen din har ligget med han, tilsvarer ikke det samme som utroskap om de hadde et åpent forhold. Han nevnte vel noe om at hun fikk seg en «kjæreste» så da kan man vel mistenke at hun gikk over den grensen de hadde blitt enige om, for sitt forhold. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Potetjinta skrev (30 minutter siden):

Det vet vi pga Sebastian. En venn av meg lå med han mens de var sammen, så synes helt ærlig ikke veldig synd på han. Men for all del, han som er så sykt ærlig og ekte har vel rett. Jeg dør likevel av dobbeltmoralen og hvordan han sitter og griner

Så din venninne synes det var greit å ligge med han når hun vet han hadde familie? Slutt og legg skylden på han

• Liker 2
Skrevet

Må bare være ærlig å si at flere av disse kommentarene er kjipe mot Nikoline. Kvinner er virkelig harde mot hverandre når det kommer til sånt som dette. Lurer helt genuint på hvilken svart/hvitt verden noen her lever i. Går det faen ikke an å tenke at det er TO SIDER av et 10 år gammelt forhold med TO ULIKE personer. Nikoline holdt helt klart tilbake i podcasten.

• Liker 8
  • Nyttig 6
Skrevet
Potetjinta skrev (6 minutter siden):

Må bare være ærlig å si at flere av disse kommentarene er kjipe mot Nikoline. Kvinner er virkelig harde mot hverandre når det kommer til sånt som dette. Lurer helt genuint på hvilken svart/hvitt verden noen her lever i. Går det faen ikke an å tenke at det er TO SIDER av et 10 år gammelt forhold med TO ULIKE personer. Nikoline holdt helt klart tilbake i podcasten.

Du er da veldig svart/hvitt i tankegangen selv og virker  til å ta dette personlig i grunn. Du trenger heller ikke skrive med store bokstaver 

• Liker 3
Skrevet (endret)

Spennende spennende, dette med forhold og være influensere leve av some… 

uansett hva som har skjedd har barna ikke blitt skånet, Seb er veldig på med tanke på barna, men den ser jeg ikke helt. 
Tenker uavhengig om du er hetero, lesbisk osv, så håper jeg han har tatt en prat med barnet som går på skole. Når han selv er små åpen om hva han føler. 

jeg kan love dere folk snakker, og barn har ører som elefanter. 

synes det er synd i barn der foreldre går ut i offentligheten ang brudd og hva som har skjedd. Barna blir å få oppleve hvordan foreldrene har vært mot hverandre til slutt. 

dette gjelder da overhode ikke bare disse to, alt i alt er det barna som får gjennomgå tilslutt.

ellers synes jeg Ida generelt virker veldig usikker i sin egen podcast det har hun dessverre gjort siden start, er hvertfall min mening. Føler man ikke får den åpenhet hun prøver på med gjestene. Samt liker bedre fødselspoden og mamma jobber 

Endret av Snikmos
  • Nyttig 1
Skrevet
Orly skrev (1 minutt siden):

Du er da veldig svart/hvitt i tankegangen selv og virker  til å ta dette personlig i grunn. Du trenger heller ikke skrive med store bokstaver 

To sider av saken. Sebastian er ikke offer, Nikoline er ikke offer.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Snikmos skrev (4 minutter siden):

Spennende spennende, dette med forhold og være influensere leve av some… 

uansett hva som har skjedd har barna ikke blitt skånet, Seb er veldig på med tanke på barna, men den ser jeg ikke helt. 
Tenker uavhengig om du er hetero, lesbisk osv, så håper jeg han har tatt en prat med barnet som går på skole. Når han selv er små åpen om hva han føler. 

jeg kan love dere folk snakker, og barn har ører som elefanter. 

synes det er synd i barn der foreldre går ut i offentligheten ang brudd og hva som har skjedd. Barna blir å få oppleve hvordan foreldrene har vært mot hverandre til slutt. 

dette gjelder da overhode ikke bare disse to, alt i alt er det barna som får gjennomgå tilslutt.

Helt enig med deg! Jeg fikk på følelsen av at Nikoline holdt tilbake veldig, hadde hun ikke gjort det hadde det nok blitt mer drama, at han klarte å lage noe ut av de vage svarene hun kom med er for meg helt merkelig. Synes Sebastian fremstår enormt selvsentrert og guffen i oppførsel mot andre i de tre seriene jeg har sett han i.

Endret av Potetjinta
  • Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Potetjinta skrev (23 minutter siden):

Jeg støtter ikke en kvinne i utroskap, bare fordi hun er en kvinne. 

• Liker 6
Skrevet
Smurf26 skrev (40 minutter siden):

Jeg støtter ikke en kvinne i utroskap, bare fordi hun er en kvinne. 

Hvor står det med utroskap da?

• Liker 1
Skrevet
Potetjinta skrev (1 time siden):

Hun sier hun var utro.. skal vi da hylle henne?

• Liker 4
Skrevet
elskersommer skrev (2 minutter siden):

Hvor sier hun at hun var utro? Hørte hele podcasten og hun snakket om utroskap, men kan ikke huske at hun nevnte noe om hvem som gjorde hva her

Skrevet
Potetjinta skrev (1 minutt siden):

Hvor sier hun at hun var utro? Hørte hele podcasten og hun snakket om utroskap, men kan ikke huske at hun nevnte noe om hvem som gjorde hva her

Ok.. jeg har bare lest i diverse forum at hun har sagt hun er utro

Skrevet (endret)
elskersommer skrev (1 minutt siden):

Ok.. jeg har bare lest i diverse forum at hun har sagt hun er utro

Ah, da kommer vi nok til kjernen av hvorfor vi er uenige. Det har hun aldri sagt noe om.. sjekker og finner heller ikke noen artikler på dette

Endret av Potetjinta
  • Liker 1
Skrevet
elskersommer skrev (8 minutter siden):

Rart vi er så gammeldags i 2026 at vi ser på utroskap som den største dødssynden. De hadde åpent forhold . Han var utro og . Når de bestemmer seg for en sånn «deal « vil det alltid innebære en risiko for at noen utvikler noe mer . Helt sykt at «hele « Norge sitter nå å skal ha en mening om hvem av dem som var «mest « utro . Takket være hans oppmerksomhets-søken og offerrollen . Dette burde være en sak mellom KUN dem . 

• Liker 4
Skrevet
Potetjinta skrev (2 minutter siden):

Ah, da kommer vi nok til kjernen av hvorfor vi er uenige. Det har hun aldri sagt noe om.. sjekker og finner heller ikke noen artikler på dette

Men da er sikkert du den som har hørt det riktig i podcasten når du hørte på den

• Liker 1
Skrevet
elskersommer skrev (Akkurat nå):

Men da er sikkert du den som har hørt det riktig i podcasten når du hørte på den

Enten sier hun det eller ikke. Hun sa det ikke. Tenker du skal høre den podcasten en gang til, for du sitter og er ganske stygg mot noen på bakgrunn av noe som aldri er sagt. Nok er nok

• Liker 2
Skrevet
Jordbærogfløte skrev (12 timer siden):

Sebastian er gjest hos Iselin Guttormsen i G-punktet. Episoden ble sluppet i dag.

Der kunne de jo riktig «velte « seg i utroskaps-prat😆. At hun selv fortsatt melker dette etter så mange år er intet mindre enn fascinerende . Dette kalles foreldre -fiendtliggjøring. Å er faktisk regnet som omsorgssvikt hvis man f eks havner i en barnefordelingssak. 

• Liker 2
Skrevet
NiceOrNothing skrev (3 minutter siden):

Rart vi er så gammeldags i 2026 at vi ser på utroskap som den største dødssynden. De hadde åpent forhold . Han var utro og . Når de bestemmer seg for en sånn «deal « vil det alltid innebære en risiko for at noen utvikler noe mer . Helt sykt at «hele « Norge sitter nå å skal ha en mening om hvem av dem som var «mest « utro . Takket være hans oppmerksomhets-søken og offerrollen . Dette burde være en sak mellom KUN dem . 

TAKK!!! Helt enig med deg! Klarer ikke forstå hvorfor de hadde det åpne greiene de hadde, men ok. Sebastian var hvertfall åpenbart ikke riktig fyr å ha det med.

• Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...