Gå til innhold

Sebastian Solberg

Fremhevede innlegg

Skrevet
Livetskjer skrev (2 minutter siden):

Han har absolutt melket det for hva det er verdt. Og tviler ikke på at det er kjipt å ha blitt bedratt osv. MEN hun har også lov til å få ha en stemme i dette. Det syntes ikke han, ei heller flere av de som er her inne. Og det er jo rart… Ida Fladen sa noe om det på en av sine kanaler også. Hun har visst fått en del pepper etter den episoden … og også av SS.

Ida Fladen er ute etter å få lyttere til podcasten. Hvem snakker barna sine stemmer i dette shitshowet? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Armarillo skrev (På 16.4.2026 den 21.17):

Det lurer jeg på og 😆

Det er en video som har vært på Snapchat av han i en taxi med to jenter hvor han sier at han har åpent forhold og skal bli med de til hotellet. Noe sånt. Har sett den men husker ikke 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Wanda_2025 skrev (1 time siden):

Ida Fladen er ute etter å få lyttere til podcasten. Hvem snakker barna sine stemmer i dette shitshowet? 

Generelt alle influensere melker sin egen ku🙂

Skrevet
Potetjinta skrev (2 timer siden):

Nei, synes hun var veldig snill og nesten ikke outet noen ting. Føler ikke jeg fikk svar på så mye 

Irja skrev (18 timer siden):

Tja. Hun går rundt grøten. Ting ble som de ble bla bla. Sier ikke at hun har vært utro.

Hva sa hun om fødselsdepresjon? Fikk med meg at han sa hun nevnte hans fødselsdepresjon uten at hun hadde gått i dybden

Skrevet
Sparks skrev (1 time siden):

Hva sa hun om fødselsdepresjon? Fikk med meg at han sa hun nevnte hans fødselsdepresjon uten at hun hadde gått i dybden

Hun nevnte det bare 

Skrevet

Nikoline har løyet såå mye til Sebastian, samt vært masse utro!!!!

• Liker 1
Skrevet
Sussih skrev (1 minutt siden):

Nikoline har løyet såå mye til Sebastian, samt vært masse utro!!!!

Det kan godt hende, men er det for mye å be om at en firebarnsfar holder seg for god til å oute mor som utro i SOME / Podcaster i 1 1/2 år?!

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Irja skrev (1 minutt siden):

Det kan godt hende, men er det for mye å be om at en firebarnsfar holder seg for god til å oute mor som utro i SOME / Podcaster i 1 1/2 år?!

Han er jo sin egen verste fiende . Klin åpen om utroskap , samlivsbrudd , at han er bi-seksuell etc . Han er jo en både morsom og oppegående fyr ellers , må komme seg ut av offerrollen å ta på seg voksen -trusa . Ikke mange år før barna kan søke opp å finne info om dem begge . 

• Liker 4
Skrevet

Håper han får være gjest i Idas podkast snart 🤞🏻🤞🏻

Skrevet (endret)
NiceOrNothing skrev (3 timer siden):

Han er jo sin egen verste fiende . Klin åpen om utroskap , samlivsbrudd , at han er bi-seksuell etc . Han er jo en både morsom og oppegående fyr ellers , må komme seg ut av offerrollen å ta på seg voksen -trusa . Ikke mange år før barna kan søke opp å finne info om dem begge . 

Voksentrusa😂 spot on!🫶🏻😂

Endret av Summerwinter
Skrevet
Summerwinter skrev (1 minutt siden):

Voksentrusa😂 spot on!🫶🏻😂

Helt enig. Han sitter der med sutregeipen sin og forventer royal treatment🤯 Blir helt matt av han. 

• Liker 1
Skrevet
NiceOrNothing skrev (3 timer siden):

Er det galt i å snakke om at man er bi? 

Skrevet
Sparks skrev (5 timer siden):

Tror de snakket om at Sebastian fikk fødselsdepresjon…. 

Skrevet

Problemet er vel at han ikke har vært sagt direkte at hun var utro mot han før liveshow.

Han har jo aldri villet sagt det i podcasten sin.

Skrevet
nope23 skrev (50 minutter siden):

Er det galt i å snakke om at man er bi? 

Nei . Men jeg snakket utifra barnas perspektiv . De trenger ikke informeres om foreldres seksualitet , enn så lenge . I et samlivsbrudd bes foreldre fokusere på barnas beste . Å det beste for barna er ikke at det ligger ute offentlig info om mors utroskap , eller fars seksuelle preferanser . 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
NiceOrNothing skrev (1 minutt siden):

Nei . Men jeg snakket utifra barnas perspektiv . De trenger ikke informeres om foreldres seksualitet , enn så lenge . I et samlivsbrudd bes foreldre fokusere på barnas beste . Å det beste for barna er ikke at det ligger ute offentlig info om mors utroskap , eller fars seksuelle preferanser . 

Enig her. Far eller ikke, det blir også for dumt å ha et så hyperfokus på seksuell orientering. Legning er iallfall ikke noe jeg har behov for å fremheve til en hver anledning, eller henger meg opp i hva andre anser dem selv for

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Meg.no skrev (1 minutt siden):

Enig her. Far eller ikke, det blir også for dumt å ha et så hyperfokus på seksuell orientering. Legning er iallfall ikke noe jeg har behov for å fremheve til en hver anledning, eller henger meg opp i hva andre anser dem selv for

Enig . Barn ( som snart kan lese , evnt få slengt ting etter seg i skolegården ),  og offentlig  info om seksuelle preferanser , evnt sexliv , hører på ingen måte sammen . 

• Hjerte 1
Skrevet
NiceOrNothing skrev (31 minutter siden):

Å være bi er da like naturlig som å være hetrofil. Så hvis man kan snakke om kjærlighet mellom mann og kvinne naturlig med barn,så kan man også det om man liker en av samme kjønn. Er ikke kun seksuelle preferanser dette handler om,men hvem man kan finne kjærligheten med. Noe som ikke er galt i det hele tatt. Om mitt barn lurer på noe om disse temaene snakker vi åpent om der hjemme,for det er en naturlig ting som ikke skal være tabubelagt. De lærer om slikt ganske tidlig,så det er ikke noe man skal måtte skjerme de fra. Men forholdet mellom foreldrene skulle så klart ikke vært diskutert offentlig. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

uansett støtter aldri den som er utro

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...