Gå til innhold

Sebastian Solberg

Gjest Jegserdeg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

richbitch skrev (32 minutter siden):

Det at de skal ha nr 4 er vel fortsatt bare spekulasjoner, eller har jeg gått glipp av noe?

Er vel ikke så mye tvil på bildene.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ebbeliten skrev (3 timer siden):

Nummer 4. Det kommer til å ta knekken på han. 

Jeg tror 4 barn på 4(5?)år ville tatt knekken på de fleste, for å være fair 🥲

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest eelisabethh
Clara80 skrev (22 minutter siden):

Enda et barn? Åssen orker eller vil de dette, de som er så opptatt av å leve jetset-livet 😅

Tror flere hadde fått fire tette barn hvis de fikk like mye egentid som det ser ut som at N og S får. De er vel heldige med familie og barnevakt som stiller opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gresshoppa skrev (På 25.11.2022 den 6.55):

Stakkars dem om dem allerede syns det er hardt med tre barn… utfordringene starter når barna begynner på idrett og skal kjøres overalt, får nye følelser som dem ikke skjønner, kommer i puberteten, nekter å gjøre lekser, nekter å pusse tenner osv. Dette blir en popcornreise å følge med på, skjønner jeg🙈😅🍿

Jeg er 10 år foran dem i løypa og har bare 2 - og du har helt rett! Mer slitsomt nå enn da de var 2 og 3 år. Da hadde man egentid etter kl. 20.00 om kvelden og de var i barnehagen til man hentet dem. Travelt men forutsigbart da, nå er det bare uforutsigbart! 😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg skjønner ikke hva de driver med nå. Flasher en mage hvor hun ser veldig gravid ut, og later som ingenting? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jolanda skrev (39 minutter siden):

Jeg skjønner ikke hva de driver med nå. Flasher en mage hvor hun ser veldig gravid ut, og later som ingenting? 

Er vel ingen som har noe med om noen viser gravidmage eller ikke på rød løper? Det er vel privat. Uavhengig av om man e en offentlig profil eller ikke?🤷🏼‍♀️

• Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MsFri skrev (13 minutter siden):

Er vel ingen som har noe med om noen viser gravidmage eller ikke på rød løper? Det er vel privat. Uavhengig av om man e en offentlig profil eller ikke?🤷🏼‍♀️

Ja, men ikke når de legger opp til spekulasjoner i utgangspunktet. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
mariie skrev (På 25.11.2022 den 13.49):

Blir vel litt mer enn 3 år da..... 

ikke nødvendigvis, du glemmer at nr 1 kommer på begynnelsen av år ett, ikke på slutten. Man kan få nr 1 den 1.1.19 nr 2 den 1.1.20, nr 3 den 1.1.21 og nr 4 den 31.12.21.

Og det til og med med tre måneder mellom hver graviditet 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Har det vært én eneste rød løper, som ikke er besøkt i år, av Sebastian og fruen? :vetikke: Jeg skjønner at barna ikke blir overlatt til seg selv, men håper for deres del at det er familie og ikke "tilfeldige" barnevakter som må stille, når eventene er tette som hagl og foreldrene er livredde for å gå glipp av noe..🙈

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sebastian er heldig som har en velstående far som gir han penger. Det er vel strengt tatt ikke så mye å være stolt over? Og det siste stuntet hans om å betale strømregningene til tre familier fordi de selv ikke trenger å bekymre seg for høye strømregninger... Jeg har ikke ord. Kunne det har vært mer kvalmt? 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...