Gå til innhold

Sebastian Solberg


Gjest Jegserdeg

Anbefalte innlegg

handmaid skrev (På 10.2.2024 den 13.48):

🤔

.

Endret av totti_1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Carabilla skrev (På 7.2.2024 den 1.30):

Virkelig flaut å se nyeste episode av " alle elsker David", Sebastian oppfører seg som en drittunge...en sånn tur er ikke akkurat billig og ikke minst en tur mange drømmer om å få oppleve. Så respektløst både mot David og de som har arrangert turen for dem.

Sønnen til David oppførte seg mer voksent enn denne 4 barns faren på snart 40 år.

Ja! Jeg kan ikke forstå at dette er en 4barns far?😱 Hva i all verden....Han oppfører seg som en sossete 16åring fra Bærum🙈 Han er gift? Forstår ikke hva kona ser i han. Han er jo helt forferdelig barnslig og virker veldig til å utnytte David.... Han er også den av gjengen som alltid er klar for en drink og fylla. Merkelig. 4 små barn??? Cant belivie it.... 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (3 timer siden):

Ja! Jeg kan ikke forstå at dette er en 4barns far?😱 Hva i all verden....Han oppfører seg som en sossete 16åring fra Bærum🙈 Han er gift? Forstår ikke hva kona ser i han. Han er jo helt forferdelig barnslig og virker veldig til å utnytte David.... Han er også den av gjengen som alltid er klar for en drink og fylla. Merkelig. 4 små barn??? Cant belivie it.... 

Han virket barnslig og furten på den turen. Kanskje han aldri har vært noe særlig på tur på den måten som barn? Og egne barn er kanskje for små enda. Om de i de hele tatt kommer til å dra på slike turer? Kanskje det var mer vanlig før i tiden eller med andre typer foreldre? De har vel også en aupair/nanny som hjelper til hjemme? Med god økonomi kan man kjøpe seg unna mye hverdagslig med barn. Tviler ikke på at han er glad i alle barna sine altså 😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (9 timer siden):

Han virket barnslig og furten på den turen. Kanskje han aldri har vært noe særlig på tur på den måten som barn? Og egne barn er kanskje for små enda. Om de i de hele tatt kommer til å dra på slike turer? Kanskje det var mer vanlig før i tiden eller med andre typer foreldre? De har vel også en aupair/nanny som hjelper til hjemme? Med god økonomi kan man kjøpe seg unna mye hverdagslig med barn. Tviler ikke på at han er glad i alle barna sine altså 😍

Han er sikkert kjempe glad i barnehage flokken sin ,som man alle er i sine barn. Men livsstil og oppførsel på riksdekkende TV av en 4barns far.....🙈 Jeg kjente ikke til fyren. Jeg antok han var homofil og singel når jeg så han,ikke noe galt i det altså men ble vel litt overrasket når han var gift 4barnsfar😂 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (3 timer siden):

Han er sikkert kjempe glad i barnehage flokken sin ,som man alle er i sine barn. Men livsstil og oppførsel på riksdekkende TV av en 4barns far.....🙈 Jeg kjente ikke til fyren. Jeg antok han var homofil og singel når jeg så han,ikke noe galt i det altså men ble vel litt overrasket når han var gift 4barnsfar😂 

Han er ikke gift da, men ja. Skjønner poenget 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (21 timer siden):

Tror samboeren hans tjener greit med penger selv som modell og ambassadør for kjente merkenavn, bl.a så er hun Lancôme sitt ansikt utad i Norge. Hun er høyt oppe i motebransjen i Norge, og har mange modell og reklameoppdrag. Nikoline er utrolig vakker 

Aldri sett damen. Har hun vært med i showet til David før?

Uansett da undrer det meg enda mer hva hun ser i han.... 😅 Han glir rett inn på en russebuss...party all night

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for krenkelser.

Måne, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellie Italia skrev (Akkurat nå):

Er Sebastian adoptert fra Colombia? Noen som vet?

Jepp. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/13/2024 at 10:06 PM, M.H85 said:

Aldri sett damen. Har hun vært med i showet til David før?

Uansett da undrer det meg enda mer hva hun ser i han.... 😅 Han glir rett inn på en russebuss...party all night

De var jo med på boligjakten sammen for noen år siden, tror den lille tv opptredenen der åpnet noen dører

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Både Nikoline og Sebastian er i København samtidig.

De bor på hvert sitt hotell.

Hun er på jobb der, og han er på DEN fylleturen.

Nesten litt pinlig å se ham på snapschat: det er alkohol til frokost, lunsj og til middag.

Han sa vel også at han skulle drikke så mye at han fikk blackout.

Egentlig skulle han dra hjem idag, men nå har han forlenget turen, siden en kompis flyr inn fra Oslo for å drikke videre med ham i helgen.

Flere som har sett dette?

Syns det er så rart at han og Nikoline er i København samtidig, uten å bo på samme hotell. 

Merkelig at han drar på fylletur til samme by som dama jobber i nøyaktig samtidig. 

 

 

 

Endret av Henikka
Skrev litt mer.
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henikka skrev (1 time siden):

Både Nikoline og Sebastian er i København samtidig.

De bor på hvert sitt hotell.

Hun er på jobb der, og han er på DEN fylleturen.

Nesten litt pinlig å se ham på snapschat: det er alkohol til frokost, lunsj og til middag.

Han sa vel også at han skulle drikke så mye at han fikk blackout.

Egentlig skulle han dra hjem idag, men nå har han forlenget turen, siden en kompis flyr inn fra Oslo for å drikke videre med ham i helgen.

Flere som har sett dette?

Syns det er så rart at han og Nikoline er i København samtidig, uten å bo på samme hotell. 

Merkelig at han drar på fylletur til samme by som dama jobber i nøyaktig samtidig. 

 

 

 

Det er mye med det der forholdet som er merkelig...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henikka skrev (1 time siden):

Både Nikoline og Sebastian er i København samtidig.

De bor på hvert sitt hotell.

Hun er på jobb der, og han er på DEN fylleturen.

Nesten litt pinlig å se ham på snapschat: det er alkohol til frokost, lunsj og til middag.

Han sa vel også at han skulle drikke så mye at han fikk blackout.

Egentlig skulle han dra hjem idag, men nå har han forlenget turen, siden en kompis flyr inn fra Oslo for å drikke videre med ham i helgen.

Flere som har sett dette?

Syns det er så rart at han og Nikoline er i København samtidig, uten å bo på samme hotell. 

Merkelig at han drar på fylletur til samme by som dama jobber i nøyaktig samtidig. 

 

 

 

Er en del ting der, som kan virke litt spesielt 😅 Er jo ikke lenge siden de snakket om å bygge hus, så tror vel ikke nødvendigvis at separate hotell trenger å bety noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Queen19 skrev (Akkurat nå):

Er en del ting der, som kan virke litt spesielt 😅 Er jo ikke lenge siden de snakket om å bygge hus, så tror vel ikke nødvendigvis at separate hotell trenger å bety noe. 

Men litt rar prioritering å dra på fylletur akkurat når dama er på jobb, med tanke på at de da må ha barnevakt for 4 barn hjemme?

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henikka skrev (Akkurat nå):

Men litt rar prioritering å dra på fylletur akkurat når dama er på jobb, med tanke på at de da må ha barnevakt for 4 barn hjemme?

 

Syns vel ikke det er noe rarere, enn par som reiser på helgetur sammen, og må ha barnevakt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Queen19 skrev (22 minutter siden):

Syns vel ikke det er noe rarere, enn par som reiser på helgetur sammen, og må ha barnevakt.

Det er sikkert bare jeg som er rar, som ville prioritert anderledes og spart den barnevakten til en partur istedenfor alenetur 😊

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henikka skrev (3 minutter siden):

Det er sikkert bare jeg som er rar, som ville prioritert anderledes og spart den barnevakten til en partur istedenfor alenetur 😊

Tenker ingen av delene er rart, og jeg har ikke barn heller, så jeg aner ikke 😅 er vel sånn de får "påfyll" til A4-livet, ved å ha både egentid og kjæreste-tid 😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man har fire barn og trør oppi hverandre hele tiden så hadde jeg LETT prioritert å dra på tur med noen andre enn familien/partner ja. Man trenger litt andre impulser. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hippyskippy skrev (54 minutter siden):

Når man har fire barn og trør oppi hverandre hele tiden så hadde jeg LETT prioritert å dra på tur med noen andre enn familien/partner ja. Man trenger litt andre impulser. 

Enig. Tror mange parforhold kunne vært reddet om man var mer rause med hverandre og ga hverandre space til å også leve som individer. Ikke bare som en symbiose man skal kontrolleres til en hver tid. Er jo en grunn til at når mange går ut av et forhold så er det da de først blomstrer. 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...