Gå til innhold

Sebastian Solberg


Gjest Jegserdeg

Anbefalte innlegg

Lill :) skrev (10 timer siden):

Hadde det ikke vært for eksponeringen han og samboer driver med, så hadde de vært verdt å følge med på. Nikoline er fresh, har selvironi og jeg kjenner at jeg misunner henne jobben hennes (hun får alltid så morsomme ting på døra, og opplever mye). De to sammen har et veldig innholdsrikt liv som er veldig annerledes fra andre småbarnsforeldre. Han er vel noe av det bedre de har hos eccentric people.

De var helt ille til å begynne med, men jeg synes faktisk eksponeringen av barna har avtatt mye (fortsatt ikke bra, men sammenlignet med feks 3-4 år siden)

Babyen har de bare vist litt av kroppen til, sort/hvitt-bilder, ikke noe ansikt, i tillegg til at de enda ikke har fortalt når babyen ble født. Eneste de har uttalt var at det var ei stund før påske, de var for seg selv med barna på hytta i påsken og bare de nærmeste viste om babyen. De la jo også ut gravidbilder av Nikoline i en gul kjole i påsken, sånn at følgerne trodde hun var gravid. Stor (og positiv) forskjell fra den gangen de kjørte podcast fra føden rett etter fødsel

Nest yngste er også lite eksponert. Ugjenkjennelige bilder, i sort/hvitt, stor lue på og ansiktet vridd unna, eller de voksne poserer sånn at ansikt er skjult

De to eldste var voldsomt eksponert de første årene, men også der har det avtatt. Mindre og mindre på bilder, og ofte i farta på avstand 

Så det virker som at de faktisk går i ei ny og bedre retning nå og holder barna unna sosiale medier. Tommel opp for det i såfall :) 

  • Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Helt utrolig hvor mye energi de har til å ha 4 små barn..

Var 34 og utslitt av 1 barn og et bonusbarn, hadde en rolig sovebaby som aldri gråt.

Så mye fest, reising, og full fart hadde jeg gått i bakken🥴

 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carabilla skrev (3 timer siden):

Helt utrolig hvor mye energi de har til å ha 4 små barn..

Var 34 og utslitt av 1 barn og et bonusbarn, hadde en rolig sovebaby som aldri gråt.

Så mye fest, reising, og full fart hadde jeg gått i bakken🥴

 

Han er jo en ekstremt giret person som snakker på inn og utpust og styrer på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (1 time siden):

Han er jo en ekstremt giret person som snakker på inn og utpust og styrer på.

Ja, jeg ser den...men man møter fort veggen ved å brenne lyset i begge ender.

Kan ikke bli mye søvn med det aktivitetsnivået der...

Slitsomt for barnemor og ha ansvar for 4 små alene, mye som kan skje med 4 små i hus både av sykdom og ulike behov som må dekkes til alle døgnets tider.

Mulig de er heldig å har mye hjelp da.

Endret av Carabilla
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også sansen for Sebastian! Digger han i alle elsker David serien😄 

 

Har 4 barn selv, og  det anbefales😄

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visla skrev (På 18.6.2023 den 10.28):

Har også sansen for Sebastian! Digger han i alle elsker David serien😄 

 

Har 4 barn selv, og  det anbefales😄

En herlig type dette. Minner ikke om mange andre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 6/18/2023 at 10:28 AM, Visla said:

Har også sansen for Sebastian! Digger han i alle elsker David serien😄 

 

Har 4 barn selv, og  det anbefales😄

David Eriksen derimot. 100% klyse og ekkel type.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant80 skrev (11 minutter siden):

David Eriksen derimot. 100% klyse og ekkel type.

David viker bare dumsnill og ekstremt forfengelig, typisk vestkant mann.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Carabilla said:

David viker bare dumsnill og ekstremt forfengelig, typisk vestkant mann.

Dette er jo definisjonen på klyse.

Dessuten når man dater en kjerring som ikke han selv engang ser forskjell på fra sin egen datter. Det er så kleint at det er på grensen til at han burde kanselleres.

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant80 skrev (21 timer siden):

Dette er jo definisjonen på klyse.

Dessuten når man dater en kjerring som ikke han selv engang ser forskjell på fra sin egen datter. Det er så kleint at det er på grensen til at han burde kanselleres.

 

Ja, ser den🤭

Hele den relasjonen der har for meg sett helt sinnsykt merkelig ut.

Ikke bare er de like i utseende og alder,  men hun var ekstremt barnslig og umoden på alle måter...egentlig det jeg stusset mest på....ikke vondt ment men både Hedvig, dattera, x kona osv har et veldig typisk utseende som det kryr av på vestkanten, alle ligner på hverandre, har samme stil, bleka tenner, samme hårfarge, sminker seg likt osv

De ser klonet ut alle sammen....

Hvordan kan en voksen mann på over 50 orke å ha et kjæresteforhold til ei han må oppdra og passe på som barnet sitt?

 

Endret av Carabilla
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Snoker45 skrev (På 6.1.2023 den 5.27):

Fullt klar over at det betales skatt av utbytte. Det vil jeg tro alle vet. Ja, de jobber med sosiale medier. Å selge reklame på insta og snap. Det som jeg syntes var kvalmt var det han skrev om at de var i en posisjon hvor de ikke trengte å tenke for høye strømregninger. Det er noe med hele fyren som ikke er særlig flatterende. Og samboeren er vel ikke den som akkurat jobber seg i hjæl:-)

«ikke akkurat jobber seg ihjel..»? Med 4 barn å ha ansvar for går dagene går fort. 
Men, de har og god hjelp med ungene og SS styrer tiden sin selv foruten nødvendige møter. Samme med N. 

Uansett, har aldri skjønt interessen for SS (farens penger hjalp mye) og nettverket har utvidet seg med årene. Slik ståa er idag er det vel win-win for alle parter (samarbeidspartnere). Hadde jeg ikke visst bedre ville jeg trodd han spilte på det andre laget. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

  • 2 måneder senere...

Jeg så en snutt på Ig i dag der Nikoline kaster en negativ graviditetstest til Sebastian, og han tror først den er positiv men utbryter en voldsom lettelse når han ser kun én strek.

Har de ikke 4 barn under 3-4 år?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (27 minutter siden):

Jeg så en snutt på Ig i dag der Nikoline kaster en negativ graviditetstest til Sebastian, og han tror først den er positiv men utbryter en voldsom lettelse når han ser kun én strek.

Har de ikke 4 barn under 3-4 år?

Han har sterilisert seg, så dette er bare latterlig.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

caremore skrev (1 minutt siden):

Han har sterilisert seg, så dette er bare latterlig.

🥵Det var da enda bra. Ble helt nervøs i tilfelle hun var gravid igjen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Handlet han i dag for nesten 100 000 på en klesbutikk?????? Omg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariie skrev (5 minutter siden):

Handlet han i dag for nesten 100 000 på en klesbutikk?????? Omg!

Ja det er helt vilt,greit nok man har penger.Men trenger man virkelig så mye klær🙈🤣

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariie skrev (2 timer siden):

Handlet han i dag for nesten 100 000 på en klesbutikk?????? Omg!

Ja, å babyen må i barnehagen 10 mnd gammel så mor og far kan tjene penger til å opprettholde shoppingen og livsstilen...merkelig prioriteringer. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...