Gå til innhold

Sebastian Solberg


Gjest Jegserdeg

Anbefalte innlegg

De tjener jo helt sinnsykt mye på snapchat pga reklamesnuttene mellom, hørte pilotfrue fortalte at hun hadde tatt ut 100.000 kr bare fra snapchat nå 1 januar...

Egentlig burde folk slutte å følge så stopper det også de vanvittig ufortjente inntektene de får.

Endret av Carabilla
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser han har shoppa litt på H&M og Zara nå, faktisk.. snakker om kvaliteten på lin, silke, cashmere osv kontra polyester. Helt innafor det. Men vi snakker om barneklær her. De vokser ut av det på null komma niks og ikke virker det som de arver fra hverandre så mye, heller. Ellers hadde de jo strengt tatt ikke behøvd å kjøpe så MYE klær hele tiden.

Jeg har heller aldri opplevd at klær fra billigkjeder går såå fort i stykker eller blir stygge så kjapt som han hevder her. Det kommer mye an på hvordan du vasker og behandler tøyet, også. Må jo ikke bare handle på H&M, heller, for å handle rimelig men bra. Finnes mange andre alternative og bra kjeder samt å kjøpe brukt. Så argumentene hans her holder ikke helt mål føler jeg 😅

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han shopper når til barn nr.4 fordi han han har glemt å pakke klær til han... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frkbibelstripp skrev (4 timer siden):

Ser han har shoppa litt på H&M og Zara nå, faktisk.. snakker om kvaliteten på lin, silke, cashmere osv kontra polyester. Helt innafor det. Men vi snakker om barneklær her. De vokser ut av det på null komma niks og ikke virker det som de arver fra hverandre så mye, heller. Ellers hadde de jo strengt tatt ikke behøvd å kjøpe så MYE klær hele tiden.

Jeg har heller aldri opplevd at klær fra billigkjeder går såå fort i stykker eller blir stygge så kjapt som han hevder her. Det kommer mye an på hvordan du vasker og behandler tøyet, også. Må jo ikke bare handle på H&M, heller, for å handle rimelig men bra. Finnes mange andre alternative og bra kjeder samt å kjøpe brukt. Så argumentene hans her holder ikke helt mål føler jeg 😅

Ikke for å forsvare Solberg, men jeg er enig i at barneklær på H&M har dårlig kvalitet. Det blir stygt etter en vask. Fasongen endres og stoffet blir stygt. Standard bodyer går fint, men alt bomullsstrikk vi har hatt har blitt så stygt. Det kan ikke sammenlignes med hust&claire, konges sløjd, marmar, copenhagen colors, vilja og ve, joha osv. 

Men det er likevel galskap å bruke 27000 på barneklær. Nå er ikke det paret de jeg ser mest til inspirasjon i foreldrestilen uansett, men hjelpes så mange som sikkert gjør det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husmuse skrev (8 timer siden):

Ikke for å forsvare Solberg, men jeg er enig i at barneklær på H&M har dårlig kvalitet. Det blir stygt etter en vask. Fasongen endres og stoffet blir stygt. Standard bodyer går fint, men alt bomullsstrikk vi har hatt har blitt så stygt. Det kan ikke sammenlignes med hust&claire, konges sløjd, marmar, copenhagen colors, vilja og ve, joha osv. 

Men det er likevel galskap å bruke 27000 på barneklær. Nå er ikke det paret de jeg ser mest til inspirasjon i foreldrestilen uansett, men hjelpes så mange som sikkert gjør det.

Jeg presiserte vel også i innlegget mitt at det var veldig mange andre steder å kjøpe barneklær med god kvalitet ☺️ Feks Name It, Polarn O. Pyret osv. Aldri slitt med kvaliteten/fasongen der - selv etter utallige vask. Tøyet har også fint gått i arv. Men alle har vi ulike preferanser og erfaringer. 

Endret av frkbibelstripp
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske enig med Sebastian at hm ikke akkurat har god kvalitet på tøyet. Men jeg er ikke særlig imponert over Zara heller. Men det er stort sprang til å kjøpe klær av det dyreste av det dyreste. Kjøpesenteret han var på i går heter La Canada, skal være n med ~ over. Stort kjøpesenter. De har litt mer enn hm og Zara der. 
 

men han skal ha for å fronte det å kjøpe klær i litt større størrelser så det passer lengre. Han var veldig klar på det at de bretta armer og bein. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vegglampe skrev (54 minutter siden):

Jeg er ganske enig med Sebastian at hm ikke akkurat har god kvalitet på tøyet. Men jeg er ikke særlig imponert over Zara heller. Men det er stort sprang til å kjøpe klær av det dyreste av det dyreste. Kjøpesenteret han var på i går heter La Canada, skal være n med ~ over. Stort kjøpesenter. De har litt mer enn hm og Zara der. 
 

men han skal ha for å fronte det å kjøpe klær i litt større størrelser så det passer lengre. Han var veldig klar på det at de bretta armer og bein. 

Det er akkurat dette jeg også mener. At det finnes jo en mellomting mellom H&M og Ralph Lauren her. Jeg handler også lite barneklær på den kjeden, men bruker ikke over 600 kr på en genser til småbarn, 3000 kr på en penkjole eller 1000 på en penskjorte. Men det er nå meg. På yttertøy som gjerne skal tåle litt mer vær, vind og kraftigere bruk legger jeg heller inn litt mer penger. Dette er også plagg som er i bruk daglig.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg forstår ikke hvorfor noen velger å sende en så liten baby i barnehagen når man åpenbart ikke er nødt til det. Selvrealisering/karriere kan faktisk vente et par måneder ( spesielt hvis man stadig har tid til å dra på ferie) 

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mcdreamsy skrev (9 timer siden):

Jeg forstår ikke hvorfor noen velger å sende en så liten baby i barnehagen når man åpenbart ikke er nødt til det. Selvrealisering/karriere kan faktisk vente et par måneder ( spesielt hvis man stadig har tid til å dra på ferie) 

Alder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ, kan du ha en så liten baby i bhg?? Jeg har en født i april, kunne ikke falt meg inn å sende babyen i bhg nå. 😳

  • Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Sebastian Solberg. Måtte google om dette er fyren i David Eriksen sin serie. Jepp😅

Hvem i alle dager er han? Hva gjør han siden han jobber i Eriksens firma?

Det lille jeg har sett av han så fniser han rundt som en 14år gammel jente som vil drikke og feste hele tiden tjoheoiiii...så er han 4 barns far?? 

I alle dager han er irriterende. Måten han er på. Min 15åring er modnere. Hvem er han,artist? 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (4 timer siden):

Sebastian Solberg. Måtte google om dette er fyren i David Eriksen sin serie. Jepp😅

Hvem i alle dager er han? Hva gjør han siden han jobber i Eriksens firma?

Det lille jeg har sett av han så fniser han rundt som en 14år gammel jente som vil drikke og feste hele tiden tjoheoiiii...så er han 4 barns far?? 

I alle dager han er irriterende. Måten han er på. Min 15åring er modnere. Hvem er han,artist? 

Tror han og kona har klart å skape hype som et par. Så pengestrømmen kommer fra Instagram og diverse oppdrag rundt det å være fancy 4-barnsforeldre.

Dessuten har de fått millioner fra sine foreldre. Sensasjonelt barnslig fyr, men han virker da hyggelig og god 😉

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virkelig flaut å se nyeste episode av " alle elsker David", Sebastian oppfører seg som en drittunge...en sånn tur er ikke akkurat billig og ikke minst en tur mange drømmer om å få oppleve. Så respektløst både mot David og de som har arrangert turen for dem.

Sønnen til David oppførte seg mer voksent enn denne 4 barns faren på snart 40 år.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carabilla skrev (1 time siden):

Virkelig flaut å se nyeste episode av " alle elsker David", Sebastian oppfører seg som en drittunge...en sånn tur er ikke akkurat billig og ikke minst en tur mange drømmer om å få oppleve. Så respektløst både mot David og de som har arrangert turen for dem.

Sønnen til David oppførte seg mer voksent enn denne 4 barns faren på snart 40 år.

Enig! Dårligste episoden hittills. Grining og sutring fra barnslige Sebastian fra start til slutt. Jeg skjønner ikke hva som er kult med han? Episodene han er med i er generelt superkjedelige.

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fortjente den turen i det at han har lenge trengt å virkelighetsorienteres en smule, samt settes på plass med tanke på dritturen han selv ordnet for David i fjor (eller forfjor, usikker). 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 hours ago, Carabilla said:

Virkelig flaut å se nyeste episode av " alle elsker David", Sebastian oppfører seg som en drittunge...en sånn tur er ikke akkurat billig og ikke minst en tur mange drømmer om å få oppleve. Så respektløst både mot David og de som har arrangert turen for dem.

Sønnen til David oppførte seg mer voksent enn denne 4 barns faren på snart 40 år.

Enig! Jeg skjems på Sebastians vegne da jeg så episoden i går. Skal ikke være mulig å oppføre seg slik. Barnslig, umodent, pinlig og lite sjarmerende er bare noen av ordene som beskriven den fyren.....å det er faktisk generelt, ikke bare gårdagens.

Så ut til å være en fantastisk opplevelse for de andre😊

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for latterliggjøring og svar til dette.

Måne, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...