Gå til innhold

Sebastian Solberg


Gjest Jegserdeg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

lew skrev (På 3.1.2024 den 21.56):

Ja det er helt vilt,greit nok man har penger.Men trenger man virkelig så mye klær🙈🤣

Og trenger man virkelig å si det så høyt?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariie skrev (49 minutter siden):

27K på barneklær i dag...

Fikk jo 30 %, såå...🙄

En månedslønn på sossete merkeklær til unger som vokser fort...hvem skryter sånn i disse tider?

Nå ble han bare enda kvalmere...

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inkludert en kjole til et lite barn til 3499,- eller noe rundt der. 😳😳

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (8 timer siden):

Hva tjener de så mye på?

Dette er pappa-penger. Faren sitter godt i det og Sebastian og søsteren får penger derifra. Sebastian og søsteren er medeiere i firmaet til pappaen. Ved å se på proff.no ser vi at de tok ut 30 mill i utbytte i fjor. Veldig sjarmerende å skryte på snap av at han bruker penger han har fått av pappa. En voksen mann. Det er som å følge et togkræsj. Alle vet jo at Sebastian er en rimelig ufordragelig fyr som er ekstremt materialistisk av seg.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pus123 skrev (1 minutt siden):

Dette må jo være en vits vel..?

Screenshot_20240105_131413_Chrome.jpg

Han er vel den største vitsen?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke rabatten på Snap i dag på 20% hos hudpleieren merkes med reklame?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pus123 skrev (2 timer siden):

Dette må jo være en vits vel..?

Screenshot_20240105_131413_Chrome.jpg

Skal han skryte av dyre merkeklær bør han også bruke penger til å få de tilpasset og skreddersydd så de passer han. Både upraktisk og ser rimelig dumt ut å drasse "ei dyne" etter seg i Oslos sørpegater iallefall. 

 

Endret av Carabilla
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariie skrev (18 timer siden):

27K på barneklær i dag...

Sinnsykt 🤮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er så lite likandes. Vise frem alle de dyre klærne var bare kvalmt. Fatter ikke hva dama hans ser i han. Så lite mann!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo nesten litt ironisk at de fleste, om ikke alle, «kjendiser» i Norge deler og støtter innlegg av  typ «Norge må gjøre noe for ofrene på Gaza NÅ»……. samtidig som de liker alt som feks denne figuren foretar seg….. 

  • Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mumrikk1 skrev (22 timer siden):

Og trenger man virkelig å si det så høyt?

Ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lew skrev (16 timer siden):

Ja

Hvorfor? Er oppriktig nysgjerrig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mina 2 skrev (21 timer siden):

Han er så lite likandes. Vise frem alle de dyre klærne var bare kvalmt. Fatter ikke hva dama hans ser i han. Så lite mann!

Akkurat det jeg tenkte også, når jeg så han og Nikoline gå gjennom alt han hadde shoppet på «salg». «Jeg er sååå heldig som har en mann som deg, hvor du bidrar like mye med innkjøp av klær og utstyr til barna. Vet at det er såå mange som ikke er så heldig» 😂🤦🏻‍♀️🤮 Noe i den duren, i hvert fall..

Selvfølgelig bidrar Mr. Solberg om det innebærer at han kan få tilfredsstilt sitt desperate behov etter å få dratt kortet.. ikke var klærne spesielt nyttig, heller. Dyre sosseklær som pologensere, penskjorter, penkjoler og kåper… hvis min mann hadde drasset med seg alt det der (han hadde vel kjøpt i hvert fall 3-4 ting de hadde fra før av, også) så hadde jeg blitt så flau over prioriteringene hans. Men hun kjenner han jo så hu er jo like «god»…

Endret av frkbibelstripp
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

anno19 skrev (20 timer siden):

Er jo nesten litt ironisk at de fleste, om ikke alle, «kjendiser» i Norge deler og støtter innlegg av  typ «Norge må gjøre noe for ofrene på Gaza NÅ»……. samtidig som de liker alt som feks denne figuren foretar seg….. 

Dette! Så enig

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jo for det at folk må få gjøre som de vil med egne penger. Til en viss grad. Men å flashe så sinnsykt med pengebruken som denne mannen gjør og da på totalt utnyttige ting? Kunne like gjerne brent pengene… Selvfølgelig er det da mitt personlige syn på saken. Alle har vi ulike preferanser, men jeg skjønner liksom ikke hvordan man kan forsvare det å bruke 27 000 kr på ei litta drittstønn i en barnebutikk i Bogstadveien? Med at det var salg? 30% av en barnekjole som i første omgang koster over TRE TUSEN KRONER! Også er det så fint å kunne skylde på at kvaliteten er så mye bedre.. som om det betyr noe på en penkjole ungen ikke bruker til hverdags engang og som hun vokser ut av på null komma niks.

Muligens det er billig for en med hans inntekt, men for en gjennomsnittsnordmann som sitter å følger med (det er flest av disse blant følgerne vil jeg tro) så er jo dette helt sinnsykt.. spesielt i disse tider hvor folk sliter med økonomi. Han har jo til og med prioritert å kjøpe egne flyklær til disse små 🤯 Selv om det er til barna han kjøper klær, så må jo disse små få inn et ekstremt materialistisk syn med mors og farsmelka..

Men igjen - folk får bruke pengene som de vil, men å bli overrasket og sint over at mennesker rundt reagerer over pengebruken hans er naivt. Han er tross alt en offentlig profil som selv velger å legge ut i detalj om alt han kjøper.. feks denne «fantastisk morsomme pingvinveska» 🤦🏻‍♀️ ønsker du ikke reaksjoner så hold heller innkjøp for deg selv.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

frkbibelstripp skrev (19 minutter siden):

Jeg er jo for det at folk må få gjøre som de vil med egne penger. Til en viss grad. Men å flashe så sinnsykt med pengebruken som denne mannen gjør og da på totalt utnyttige ting? Kunne like gjerne brent pengene… Selvfølgelig er det da mitt personlige syn på saken. Alle har vi ulike preferanser, men jeg skjønner liksom ikke hvordan man kan forsvare det å bruke 27 000 kr på ei litta drittstønn i en barnebutikk i Bogstadveien? Med at det var salg? 30% av en barnekjole som i første omgang koster over TRE TUSEN KRONER! Også er det så fint å kunne skylde på at kvaliteten er så mye bedre.. som om det betyr noe på en penkjole ungen ikke bruker til hverdags engang og som hun vokser ut av på null komma niks.

Muligens det er billig for en med hans inntekt, men for en gjennomsnittsnordmann som sitter å følger med (det er flest av disse blant følgerne vil jeg tro) så er jo dette helt sinnsykt.. spesielt i disse tider hvor folk sliter med økonomi. Han har jo til og med prioritert å kjøpe egne flyklær til disse små 🤯 Selv om det er til barna han kjøper klær, så må jo disse små få inn et ekstremt materialistisk syn med mors og farsmelka..

Men igjen - folk får bruke pengene som de vil, men å bli overrasket og sint over at mennesker rundt reagerer over pengebruken hans er naivt. Han er tross alt en offentlig profil som selv velger å legge ut i detalj om alt han kjøper.. feks denne «fantastisk morsomme pingvinveska» 🤦🏻‍♀️ ønsker du ikke reaksjoner så hold heller innkjøp for deg selv.

Godt skrevet 👏

Hva er hensikten med å flashe svindyre og unødvendige innkjøp? At alle skal vite at de er stinn av penger? Folk må bruke pengene sine på akkurat hva de vil, men denne flashingen er bare usmakelig, selvskryt, kvalmende og et boost for egoet. Gni det inn til de som sliter økonomisk og som knapt har råd til det aller nødvendigste. Jeg vet det ikke er SS sitt ansvar at andre sliter, men han er ansvarlig for hva han velger å legge ut og må da tåle at det blir reaksjoner. Virker som han tror han er så morsom og sjarmerende, men han fremstår som det motsatte med "se så rike vi er" flashingen.

De har fått fire barn tett i alder og kunne gått foran som et godt eksempel på arv av klær. Kan ikke fatte og begripe at ungene må ha alt nytt, og kjøper man litt dyrere klær så er gjerne kvaliteten mer enn god nok til å kunne brukes av flere barn.

 

Endret av K_mb
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes virkelig det er rent vanvidd det de handler hver eneste dag.

Å når han i dag kjøper JBL hodetelefoner til barna som er i alder 2-5( jeg kan ta feil) så er det så bortkasta penger. De klarer da ikke å ta vare på disse over tid

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...