Gå til innhold

Sebastian Solberg


Gjest Jegserdeg

Anbefalte innlegg

snurk skrev (1 time siden):

Det er ikke antall følgere alene som har noe å si for hvor mye man kan tjene som influencer 🙂

Hørte om han før Nikoline for å si det sånn…

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Maydis8 skrev (7 minutter siden):

Hørte om han før Nikoline for å si det sånn…

Hvem du personlig hørte om først har også veldig lite å si for hvor mye den ene eller andre av dem tjener som influencer. For å si det sånn.

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (På 22.9.2022 den 10.40):

Det er en helt annen stemme og dialekt enn Kjartan som snakker med deltagerne bak kulissene, som intervjuer de og kommer med kommentarer, så nei, det er ikke Kjartan. 

Det kan godt hende Sebastian har en rolle bak kulissene i camp Kulinaris, men det er Kjartan som snakker og forteller gjennom programmene. Du tenker kanskje på dette som Sebastian har sagt: 

Jeg har i mange år jobbet bak kameraene som regissør, og også sendt avgårde mange egne profiler som jeg har vært manager for til alle mulige realityshows, forteller han.

 Å plutselig skulle være foran kameraet selv var en helt annerledes opplevelse enn hva jeg trodde det skulle bli, sier Solberg. (https://www.kk.no/underholdning/jeg-foler-at-jeg-ikke-er-sa-dum-som-det-ser-ut-som-pa-tv/75652842

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (På 22.9.2022 den 12.18):

Det ligger mye penger i å oppgradere hus mens de bor der selv og slipper skatt på verdiøkningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Justlooking skrev (På 30.9.2022 den 11.46):

Det ligger mye penger i å oppgradere hus mens de bor der selv og slipper skatt på verdiøkningen.

Solberg sier han vil flytte 3 ganger til de neste 5 årene 🤣 Minst! 

https://www.nettavisen.no/livsstil/sebastian-solberg-selger-millionvillaen-etter-to-ar/s/5-95-685881

Mye penger potensielt, men nå skal markedet ned. Rente og inflasjon rammer også folk på Oslo Vest.

Solberg virker som en skrue. Nå skal han til Oslo Øst, dvs. Nordstrand 😅

Jaja, hvis folk får glede av sånt

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

18 minutter siden, Sofagris said:

Fjerde kid på vei da!

"Det som syns, det syns"

SS fra VG.no

Screenshot_20221124-201625_VG.jpg

Ja shit! Hva skjer? 😳 jeg trodde de syntes småbarnslivet tærer på forholdet?

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 unger på 3 år ! 🥴 

Hun er jo veldig flott som gravid da og ungene får jo unge foreldre, men herlighet så travelt det blir.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars dem om dem allerede syns det er hardt med tre barn… utfordringene starter når barna begynner på idrett og skal kjøres overalt, får nye følelser som dem ikke skjønner, kommer i puberteten, nekter å gjøre lekser, nekter å pusse tenner osv. Dette blir en popcornreise å følge med på, skjønner jeg🙈😅🍿

  • Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gresshoppa skrev (28 minutter siden):

Stakkars dem om dem allerede syns det er hardt med tre barn… utfordringene starter når barna begynner på idrett og skal kjøres overalt, får nye følelser som dem ikke skjønner, kommer i puberteten, nekter å gjøre lekser, nekter å pusse tenner osv. Dette blir en popcornreise å følge med på, skjønner jeg🙈😅🍿

Er så glad det ikke er meg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor mange barn skal de ha egentlig?😅 Seb har jo opptil flere ganger gitt utrykk for at han har mer enn nok med de som de allerede har😂 Hun kler veldig å være gravid da🫶 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når forholdet nesten raknet (noe de har vært åpne om) etter tredje ungen, så fatter jeg ikke at de velger å få ett fjerde barn når yngste knapt har blitt 1 år

Og Sebastian har flere ganger svart at han er ikke fremmed for tanken om flere barn, så forstår jeg ikke helt tankegangen eller valget om en til. Hadde der vært om noen år så kanskje, men ikke fire på rappen

Begge lever veldig hektiske liv og elsker rampelyset og å alltid være der det skjer i «kjendisverdenen», og med fire små så er de heldige med å ha et nettverk av familie rundt seg. Det er mye festing på de begge, i tillegg til at begge er opptatt av å ha alenetid. Jeg hadde i allefall ikke klart å kombinere småbarnstiden samtidig som jeg skulle ha levd en slags forsinket ungdomstid med mye festing og happenings. Tror ikke jeg hadde ønsket det heller. Tiden barna er små går raskt, og vipps så er de ute av redet, 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dustemor87 skrev (18 minutter siden):

Syns det å dra enda et barn inn i det hektiske livet de allerede lever er totalt uansvarlig. 

Nå har vel ingen av de to bevist at de har spesielt særlig høyt intelligensnivå så…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (8 minutter siden):

Nå har vel ingen av de to bevist at de har spesielt særlig høyt intelligensnivå så…

Sant nok. Og igjen, hadde nok klart å håndtere flere barn selv hadde jeg hatt så mye barnevakter tilgjengelig som det de har....- men, fordi jeg har litt selvinnsikt, så tenker jeg at jeg holder meg til det antallet jeg makter. 😛 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (15 timer siden):

4 unger på 3 år ! 🥴 

Hun er jo veldig flott som gravid da og ungene får jo unge foreldre, men herlighet så travelt det blir.

Blir vel litt mer enn 3 år da..... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...