Gå til innhold

Sebastian Solberg


Gjest Jegserdeg

Anbefalte innlegg

O Rakel skrev (På 17.10.2021 den 20.07):

Og en liten baby tåler litt bevegelse, det er ikke snakk om at hodet slenges fra side til side el l. 
 

Hvis dere synes det er så ille bør dere jo rapportere til BV da, hvorfor gjør dere ikke det? 

Skjønner at barnevernet er overarbeida når den minste lille ting skal rapporteres 🤷‍♀️🤷‍♀️

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sisevt skrev (3 timer siden):

Skjønner at barnevernet er overarbeida når den minste lille ting skal rapporteres 🤷‍♀️🤷‍♀️

Men det er jeg og du som synes dette er den minste lille ting. De jeg siterer snakker om filleristing og shaken baby syndrom.

Om de faktisk mener det, bør de jo varsle BV, - eller mener du at man fint skal bevitne og fordømme det men ellers ikke foreta seg noe? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umami skrev (På 16.10.2021 den 23.34):

Tror ikke Seb og Nico har hørt om shaken baby syndrome! Det ser jo helt forferdelig ut 😱

Det der er ikke Shaken baby syndrom. Slutt. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CecilieX skrev (På 30.10.2021 den 20.42):

Jeg ser at han ikke lenger skal være kreativ leder for Eccentric People. 

Han skal være tilknyttet prosjekter skriver han. Og som profil. Skal han nå utvikles videre som influencer?

https://www.instagram.com/p/CVSuO_Aqu6b/?utm_medium=copy_link

Dette snakket han om i en instastory for mange dager siden... han forklarte hva han skal gjøre videre der....🙄 Freelance, film osv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Maydis8 skrev (På 23.10.2021 den 16.03):

Det der er ikke Shaken baby syndrom. Slutt. 

Alt enkelte får seg til å si😨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dupers skrev (1 time siden):

Jeg er ikke så stor fan av sebastian, men jeg vet jo hvordan han er kjent. Må jo le litt av at TV2 tydeligvis ikke har peiling på hvorfor han er kjendis 

https://www.tv2.no/a/14353919/

Hvorfor er han kjent egentlig? Spør helt oppriktig, jeg hadde ikke hørt om han før han hadde en gjeste-snapdag på kontoen Mammabanden, i tillegg til denne tråden her 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, skruf said:

Hvorfor er han kjent egentlig? Spør helt oppriktig, jeg hadde ikke hørt om han før han hadde en gjeste-snapdag på kontoen Mammabanden, i tillegg til denne tråden her 

Han er kjent fordi han har kjente venner. Vært med på noen tvserier (som f. Eks bolighjelpen) og vært god på å vises i kjente folks stories uka etter tv opptredener. Han har rett og slett nettverka seg til en liten kjendisstatus. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dupers skrev (1 time siden):

Han er kjent fordi han har kjente venner. Vært med på noen tvserier (som f. Eks bolighjelpen) og vært god på å vises i kjente folks stories uka etter tv opptredener. Han har rett og slett nettverka seg til en liten kjendisstatus. 

Det er for meg ganske uforståelig hvordan han og samboeren kan leve ganske luksuriøse liv og forsørge tre barn av å være «småkjendiser». Nikoline tok vel utdanning innen ernæring tror jeg, men jobber ikke med det. Begge har sansen for dyre merkevarer, de bor i et flott hus, og det koster å ha unger

Alt jeg kan se er noen reklameinnlegg i ny og ne, samt Nikoline har noen modelloppdrag 

Og hva er egentlig dette «eccosentric people» (eller hvordan det nå skrives) som liksom er jobb?

Mye jeg ikke forstår av denne påvirker-verdenen i allefall ser jeg 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, skruf said:

Det er for meg ganske uforståelig hvordan han og samboeren kan leve ganske luksuriøse liv og forsørge tre barn av å være «småkjendiser». Nikoline tok vel utdanning innen ernæring tror jeg, men jobber ikke med det. Begge har sansen for dyre merkevarer, de bor i et flott hus, og det koster å ha unger

Alt jeg kan se er noen reklameinnlegg i ny og ne, samt Nikoline har noen modelloppdrag 

Og hva er egentlig dette «eccosentric people» (eller hvordan det nå skrives) som liksom er jobb?

Mye jeg ikke forstår av denne påvirker-verdenen i allefall ser jeg 

Jeg hadde aldri hørt om dem da de hadde over 10mill å kjøpe hus for i boligjakten (de endte med leilighet) så jeg tror de kommer fra penger begge to.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skruf skrev (På 13.11.2021 den 17.45):

Det er for meg ganske uforståelig hvordan han og samboeren kan leve ganske luksuriøse liv og forsørge tre barn av å være «småkjendiser». Nikoline tok vel utdanning innen ernæring tror jeg, men jobber ikke med det. Begge har sansen for dyre merkevarer, de bor i et flott hus, og det koster å ha unger

Alt jeg kan se er noen reklameinnlegg i ny og ne, samt Nikoline har noen modelloppdrag 

Og hva er egentlig dette «eccosentric people» (eller hvordan det nå skrives) som liksom er jobb?

Mye jeg ikke forstår av denne påvirker-verdenen i allefall ser jeg 

Eccentric people er managementet til David Eriksen. Artister, låtskrivere, influencere osv. der. Godt betalt jobb det vil jeg tro. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet heller ikke hvorfor han er kjent men han dukket opp i feeden min på insta en dag også trykket jeg follow. Han var til tider morsom og det var koselig å følge med. Men så delte han noe jeg syns var ufint og da svarte jeg med et nøytralt svar, og fem min senere var jeg blokkert. Så da syns jeg ikke noe om fyren i det hele tatt. Rett og slett. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miamiamia skrev (12 minutter siden):

Jeg vet heller ikke hvorfor han er kjent men han dukket opp i feeden min på insta en dag også trykket jeg follow. Han var til tider morsom og det var koselig å følge med. Men så delte han noe jeg syns var ufint og da svarte jeg med et nøytralt svar, og fem min senere var jeg blokkert. Så da syns jeg ikke noe om fyren i det hele tatt. Rett og slett. 

Ja han takler all kritikk særs dårlig. Jeg svarte på en story en gang, var ikke slem eller noe, sa bare min mening. Fikk et skikkelig krast og surt svar tilbake! Syns hele fyren er klein. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

miamiamia skrev (11 timer siden):

Jeg vet heller ikke hvorfor han er kjent men han dukket opp i feeden min på insta en dag også trykket jeg follow. Han var til tider morsom og det var koselig å følge med. Men så delte han noe jeg syns var ufint og da svarte jeg med et nøytralt svar, og fem min senere var jeg blokkert. Så da syns jeg ikke noe om fyren i det hele tatt. Rett og slett. 

 

TulleJenny skrev (10 timer siden):

Ja han takler all kritikk særs dårlig. Jeg svarte på en story en gang, var ikke slem eller noe, sa bare min mening. Fikk et skikkelig krast og surt svar tilbake! Syns hele fyren er klein. 

Dette er en gjenganger ser jeg. Samme med Iselin Guttormsen. De tåler absolutt ingenting før de går i blokk og det er meget patetisk. Dette er små mennesker som blir hauset opp av Gud vet hvem (skjønner ikke at de har følgere) for jeg kan ikke skjønne hvem som syns disse menneskene er interessente. 
Ang han her så fulgte jeg han før,før han ble «stor». 
Da var han morsom, nå er han bare en i mengden. En som prøver for hardt og som har ramlet i den store gryta av kommersielt ræl. 
Begynte å miste sansen for han da han måtte på død og liv fortelle hver dag om hvor lite fornøyd han var med livet som småbarnsforelder. Såklart kamuflert med humor, som han tror virker overbevisende. 
Det blir for dumt. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nissemor2012 skrev (5 minutter siden):

Altså den dama er ikke sann.

I går snakket hu om at maskara måtte hu bytte hver andre - tredje uke fordi det var nøye for henne med hva hu smører på øya sine. Greit nok det, faktisk enig der, grøss hvor mange bakterier det legger seg på den kosten - MEN! Vi har et men her… Du SOVER ikke med mascara om det er så viktig for deg med hva du putter på øya. Altså hva gir du meg? 😂

 

Første gangen jeg skriver på kvinneguiden, men nå bare måtte jeg. Her har vi ei dame som snapper og snakker så mye tull og vås at hun har ikke kontroll på halvparten en gang! 
 

Og jeg, som er ufør og hjemmeværende har ikke sjans å få med meg alt hun sier, for hun snapper så mye at det faktisk er helt sykt 😳

Hvem snakker du om nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...