Gå til innhold

Sebastian Solberg


Gjest Jegserdeg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå har ingen av de «vanlige» jobber lengre. Nå går begge hjemme og trør luft og tar selfier🙈 Døøør🙈🙈😅 #henterflaueputa

Endret av Hilde444
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilde444 skrev (På 22.11.2021 den 22.12):

Nå har ingen av de «vanlige» jobber lengre. Nå går begge hjemme og trør luft og tar selfier🙈 Døøør🙈🙈😅 #henterflaueputa

Har du innsikt i hele arbeidsdagen deres og hva de gjør til enhver tid? jøss...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (3 timer siden):

Har du innsikt i hele arbeidsdagen deres og hva de gjør til enhver tid? jøss...

De har selv bekreftet at de begge jobber som influencere ja.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nikoline har endel modelloppdrag som sikkert gir endel penger på kontoen. Hun er bl.a Lancome sitt ansikt utad sammen med Vendela Kirsebom og en annen modell jeg ikke husker navnet på. Likedan er hun ambassadør for Carlings. 

De har også flere samarbeid med kjente merkenavn, bl.a Polarn O.Pyret, matkasse, matlevering.. 

Reklameverdenen betaler tydeligvis godt siden to voksne og 3 barn kan leve bra av det. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Gjest eelisabethh

De viser konsekvent aldri håret til minsten. Du legger ekstra godt merke til det på Seb sitt siste innlegg på insta. 
 

Det betyr nok ingenting, men litt rart når du først legger merke til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eelisabethh skrev (3 timer siden):

De viser konsekvent aldri håret til minsten. Du legger ekstra godt merke til det på Seb sitt siste innlegg på insta. 
 

Det betyr nok ingenting, men litt rart når du først legger merke til det.

Måtte inn og se faktisk. Det er noen få unntak, men de gangene håret vises er det kun sort/hvitt. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jubatus skrev (8 timer siden):

Måtte inn og se faktisk. Det er noen få unntak, men de gangene håret vises er det kun sort/hvitt. 

Jaa, de fleste bildene der minste vises hos de begge er det i sort/hvitt.. kunne skimte litt lysere hår på ene bildet til Sebastian

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilde444 skrev (På 1.12.2021 den 0.00):

De har selv bekreftet at de begge jobber som influencere ja.

Og da vet du hva de gjør til enhver tid? Shit, det har ikke jeg oversikt over uansett hvor mange influencere jeg følger. Del gjerne oppskriften. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Annonse

On 12/1/2021 at 7:47 AM, skruf said:

Nikoline har endel modelloppdrag som sikkert gir endel penger på kontoen. Hun er bl.a Lancome sitt ansikt utad sammen med Vendela Kirsebom og en annen modell jeg ikke husker navnet på. Likedan er hun ambassadør for Carlings. 

De har også flere samarbeid med kjente merkenavn, bl.a Polarn O.Pyret, matkasse, matlevering.. 

Reklameverdenen betaler tydeligvis godt siden to voksne og 3 barn kan leve bra av det. 

Ett innlegg på insta koster over 10k 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer liksom ikke helt over hvor ulike jeg føler Seb og Nikoline er. Ser derimot for meg at Iselin G og Seb hadde vært en super match😹

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfii skrev (På 2.2.2022 den 1.36):

Kommer liksom ikke helt over hvor ulike jeg føler Seb og Nikoline er. Ser derimot for meg at Iselin G og Seb hadde vært en super match😹

Den tanken er det flere som har tenkt😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...