Ciara Skrevet 4. mai 2006 Forfatter #1401 Del Skrevet 4. mai 2006 Men hvis jeg sier det, så ser han for seg et eller annet tog som er "typisk russisk" i hans hode, dvs grått, bare kjøttsuppe til middag hver dag, møkkete og ingen som snakker engelsk. Jeg tror han har alle russisk-fordommer som finnes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. mai 2006 #1402 Del Skrevet 4. mai 2006 Sikkert mulig å grave opp noen bilder på nettet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. mai 2006 #1403 Del Skrevet 4. mai 2006 Var på biblioteket for å låne bøker i dag, de hadde nesten ingen av bøkene på listen min. Det må være Norges dårligste bibliotek Så da er det nettbokhandelen neste. Men jeg lånte en bok av Kristin Flood, Rom for stillhet, og ble ganske oppslukt. Kanskje fordi den traff meg i det jeg har vært opptatt av i det siste, som å lytte til magefølelsen, gå inn i seg selv, leve i øyeblikket, og alt det som er så viktig i dagens stressede samfunn. Og her sitter jeg og får ikke sove Og i morgen er det også meldt nydelig vær, så jeg skal tilbringe i hvert fall noe av dagen på terrassen i selskap med boken og fuglekvitter. Kunne også tenkt meg en tur til Russland, både St.Petersburg og den transsibirske jernbanen frister Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 5. mai 2006 #1404 Del Skrevet 5. mai 2006 Goooooooooooooooooood helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 5. mai 2006 Forfatter #1405 Del Skrevet 5. mai 2006 Var på biblioteket for å låne bøker i dag, de hadde nesten ingen av bøkene på listen min. Det må være Norges dårligste bibliotek Så da er det nettbokhandelen neste. Men jeg lånte en bok av Kristin Flood, Rom for stillhet, og ble ganske oppslukt. Kanskje fordi den traff meg i det jeg har vært opptatt av i det siste, som å lytte til magefølelsen, gå inn i seg selv, leve i øyeblikket, og alt det som er så viktig i dagens stressede samfunn. Og her sitter jeg og får ikke sove Og i morgen er det også meldt nydelig vær, så jeg skal tilbringe i hvert fall noe av dagen på terrassen i selskap med boken og fuglekvitter. Kunne også tenkt meg en tur til Russland, både St.Petersburg og den transsibirske jernbanen frister ← Hei Kira! Så dumt at biblioteket ditt er så dårlig Men nettbokhandler er ikke dumme, de heller! Mange leverer ganske raskt også. Kristin Flood er veldig populær, og jeg har hatt lyst til å lese noe av henne. Kan godt tenke meg at det er nyttige, innsiktsfulle bøker som kan være vel verdt og lese for oss som lever så fort og hektisk. Takk for tipset! Heldiggris som skal tilbringe dagen på terrassen med bok! Det er deg vel unt, selv om jeg er aldri så lite misunnelig Goooooooooooooooooood helg!! ← Gooood helg, snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 5. mai 2006 Forfatter #1406 Del Skrevet 5. mai 2006 Dette har vært en lang dag på jobb, men har gjort mye spennende og da gjør det meg ingenting å jobbe selv om været er nydelig. Etter jobb tuslet sambo og jeg ut i parken og grillet pølser og marshmallows og drakk øl. Midt i blinken på en fredag. Det er så flott ute at jeg kunne vært ute døgnet rundt. Men jeg trakk inn, har tenkt å vaske over leiligheten nå i kveld, så kan jeg ta ordentlig helg i morgen. Men først må jeg surfe litt og se på Idol Satser på at Jonas eller Marita ryker ut i dag, har aldri sett det store med dem. Så kan vi heller ha kjæresteparet i finalen, som Vivian til slutt vinner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. mai 2006 #1407 Del Skrevet 5. mai 2006 Var på biblioteket for å låne bøker i dag, de hadde nesten ingen av bøkene på listen min. Det må være Norges dårligste bibliotek ← Du kan be dem låne inn bøkene fra andre bibliotek hvis de ikke har den, det tar som regel en ukes tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 5. mai 2006 Forfatter #1408 Del Skrevet 5. mai 2006 Så bra du har fått bredbånd endelig, Hilde! Nå har vi bibliotekarkompetanse tilgjengelig døgnet rundt! Akkurat det et bokhjørne trenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. mai 2006 #1409 Del Skrevet 5. mai 2006 Dette har vært en lang dag på jobb, men har gjort mye spennende og da gjør det meg ingenting å jobbe selv om været er nydelig. Etter jobb tuslet sambo og jeg ut i parken og grillet pølser og marshmallows og drakk øl. Midt i blinken på en fredag. Det er så flott ute at jeg kunne vært ute døgnet rundt. Men jeg trakk inn, har tenkt å vaske over leiligheten nå i kveld, så kan jeg ta ordentlig helg i morgen. Men først må jeg surfe litt og se på Idol Satser på at Jonas eller Marita ryker ut i dag, har aldri sett det store med dem. Så kan vi heller ha kjæresteparet i finalen, som Vivian til slutt vinner ← Så deilig med park-grilling Hvis finværet holder seg, tror jeg jeg skal få meg meg venninna mi på grilling når hun kommer om to uker. Gidder ikke styre med det alene... Har sett veldig lite på Idol i år, men ble litt imponert av han som sang "Balladen om Fredrik Åkare og Cecilia Lind" -spenstig låtvalg Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. mai 2006 #1410 Del Skrevet 5. mai 2006 Så bra du har fått bredbånd endelig, Hilde! Nå har vi bibliotekarkompetanse tilgjengelig døgnet rundt! Akkurat det et bokhjørne trenger ← Alltid til tjeneste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 5. mai 2006 Forfatter #1411 Del Skrevet 5. mai 2006 Ok, nå har jeg hørt alle og det er ikke tvil i min sjel, kjæresteparet MÅ videre. De sang en veldig bra duett - One av U2, en av de aller fineste sangene som noen gang er skrevet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fantus Skrevet 5. mai 2006 #1412 Del Skrevet 5. mai 2006 God helg Ciara. Grilling hørtes jo helt perfekt ut i dag Nå som det ser ut som om våren endelig har kommet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 5. mai 2006 Forfatter #1413 Del Skrevet 5. mai 2006 God helg Ciara. Grilling hørtes jo helt perfekt ut i dag Nå som det ser ut som om våren endelig har kommet. ← Ja, det er virkelig idyllisk, Merker når jeg står opp om morgenen at jeg er i mye bedre humør enn ellers, selv om det vanligvis er lite i vei med humøret. Lettere å stå opp om morgenen. Deilig God helg til deg, Fantus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. mai 2006 #1414 Del Skrevet 5. mai 2006 Du kan be dem låne inn bøkene fra andre bibliotek hvis de ikke har den, det tar som regel en ukes tid ← God idé, gjør det imorgen. Ha en fin helg Ciara og alle bokdamer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. mai 2006 #1415 Del Skrevet 5. mai 2006 God helg til Ciara og alle andre bokdamer! Kos dere i det (forhåpentligvis) fine været Lily Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 6. mai 2006 Forfatter #1416 Del Skrevet 6. mai 2006 God idé, gjør det imorgen. Ha en fin helg Ciara og alle bokdamer. ← Takk Kira, ønsker deg en god helg også! God helg til Ciara og alle andre bokdamer! Kos dere i det (forhåpentligvis) fine været Lily ← Hei Lily Håper du får en fortsatt strålende helg! ------ Dette har vært en nydelig dag så langt. Først jogget jeg en tur etter frokost, og så ruslet jeg ned til byen og møtte en venninne. Så spiste vi lunsj ute og to is etterpå Været er så fantastisk, humøret er virkelig på topp. Har ruslet rundt i singlet og jeans i dag, og det var akkurat passe mengde klær. Utrolig deilig. Nå skal sambo og jeg lage deig til italienske pizza i kveld Etter middag skal jeg ut og møte en annen venninne, da roper nok utepilsen. Sukk - på sånne dager som dette her er virkelig livet perfekt! Stooooor sommerklem til alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 6. mai 2006 #1417 Del Skrevet 6. mai 2006 Åh - ble jeg i sommerstemning nå eller!!!?! Så deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 6. mai 2006 #1418 Del Skrevet 6. mai 2006 Så forresten Ciara at du i boka til Kira spurte om noen hadde testa spray tan! Well, I have.. Prøvde før bryllupet mitt ifjor. Valgte å ikke bruke det i bryllupet, men heller ta sol, pga jeg syns det ble skjoldete på fingrene og tærne. Resten ble veldig bra, og det så naturlig og fint ut:) så hvis du skal ha lukkede sko og ikke ta nærbilde av fingrene så er det bare å teste ut. Men ville kanskje testa det ut en gang før selve bryllupet. Litt kjedelig hvis det blir miss.. Men tror de fleste jeg kjenner har vært sånn tålelig fornøyde. Sånn som meg, småting som ikke har vært så bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 7. mai 2006 Forfatter #1419 Del Skrevet 7. mai 2006 Åh - ble jeg i sommerstemning nå eller!!!?! Så deilig ← Ikke sant? Så forresten Ciara at du i boka til Kira spurte om noen hadde testa spray tan! Well, I have.. Prøvde før bryllupet mitt ifjor. Valgte å ikke bruke det i bryllupet, men heller ta sol, pga jeg syns det ble skjoldete på fingrene og tærne. Resten ble veldig bra, og det så naturlig og fint ut:) så hvis du skal ha lukkede sko og ikke ta nærbilde av fingrene så er det bare å teste ut. Men ville kanskje testa det ut en gang før selve bryllupet. Litt kjedelig hvis det blir miss.. Men tror de fleste jeg kjenner har vært sånn tålelig fornøyde. Sånn som meg, småting som ikke har vært så bra. ← Interessant - jeg får teste det ut en gang først da. Er ille hvis det ser fælt ut og bryllupet er to dager unna Vet du hvor mye det koster sånn ca? Burde jo kanskje prøve noen måneder før, så jeg rekker å ta litt sol evt hvis det ikke blir sånn jeg tenker meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 7. mai 2006 Forfatter #1420 Del Skrevet 7. mai 2006 I dag våknet jeg ganske tidlig fordi det var varmt i soverommet. Det var egentlig greit, vi stod opp og lagde god frokost. Nå sitter jeg og surfer litt før vi skal ut på sykkeltur. Gleder meg Har lekt masse med Nemi i dag. Det er tydeligvis en skikkelig raptus-dag for henne, vanligvis har hun små raptuser spredt utover dagen, men nå har hun gått i ett i tre timer Hun hopper opp på senga, legger ørene bakover, og så skal jeg jakte på henne. Så da går jeg sakte mot henne med hendene fram for å fange henne, og hun kommer med små engasjerte brummelyder og spretter unna meg som en annen liten kenguru Sånn holdt vi på en time uten at hun ble lei. Og så kosegal som hun er, må vi ta kosepauser innimellom. Jeg kan leke at jeg fanger henne, og når jeg tar på henne begynner det å brumme i hele kroppen hennes. Hun er en snodig liten kattepus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå