Gå til innhold

71 grader nord kjendis


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gøy at Tom vant. Selv om jeg heier på de andre også. Blir litt sånn når det er alle mot en. I morgen kommer ny episode. Er bare synd det nærmer seg slutten😕

Anonymkode: 4ea3e...a2b

Var så sikker på at han kom til å gi dem overnatting inne selv om han vant, og ta en natt ute for å øke spriten. 

Anonymkode: e83ee...9bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lo godt av Jon og Erik, herlig ♥️

Anonymkode: 11916...ee1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erik liker ikke folk som klager. Han klaget hele vegen gjennom grotten forde han ville ha mat. 🤣🤣🤣🤣

Anonymkode: e83ee...9bd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh dette er så spennende. Syntes Atle var flink idag som klarte holde følge med pølsa. Pølsa er jo maskin!

Jon og Erik er radarpar, skulle så inderlig ønske det var et program de begge var med i, samt pølsa og Melina. De var så utrolig skjønne og insane morsomme sammen. 
 

Jeg heier sånn at Jon og Erik kommer først. Gleder meg SÅNN til finalen!!

Anonymkode: bdad7...49b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir veldig spennende. Jeg tenkte umiddelbart at Jon og Erik kom til å tape, da jeg anser begge som svakere enn de to andre per nå. Jon fordi han har alderen mot seg og Erik fordi han har kneskade. Det blir uhyre spennende nå som Atle og Øystein kastet det viktige kartet. 

Anonymkode: 4be8e...ced

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette blir veldig spennende. Jeg tenkte umiddelbart at Jon og Erik kom til å tape, da jeg anser begge som svakere enn de to andre per nå. Jon fordi han har alderen mot seg og Erik fordi han har kneskade. Det blir uhyre spennende nå som Atle og Øystein kastet det viktige kartet. 

Anonymkode: 4be8e...ced

Jon er vel sprekere enn de fleste 30 åringer så det tror jeg går helt fint 😊

Anonymkode: 11916...ee1

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jon er vel sprekere enn de fleste 30 åringer så det tror jeg går helt fint 😊

Anonymkode: 11916...ee1

Hvis du med "helt fint" mener at han klarer å fullføre etappen, så er jeg selvfølgelig enig, men har du glemt hvem de andre gjenværende deltakerne er? Jon er IKKE sprekere enn hverken Atle (30 år), Erik (30 år) eller Øystein (35 år). Jon har helt klart en ulempe når han er så mye eldre og to av de andre er tidligere toppidrettsutøvere og den siste også trener mye. 

Anonymkode: 4be8e...ced

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette blir veldig spennende. Jeg tenkte umiddelbart at Jon og Erik kom til å tape, da jeg anser begge som svakere enn de to andre per nå. Jon fordi han har alderen mot seg og Erik fordi han har kneskade. Det blir uhyre spennende nå som Atle og Øystein kastet det viktige kartet. 

Anonymkode: 4be8e...ced

Jon er mye skarpere og flink til å lese kart. Klarer å orientere seg og de har valgt en rute som tar hensyn til helsen deres. Pølsa og Atle er mer impulsive og valgt en hardere rute, de er sprekere ja så de har den fordelen. Meeen så la Atle det andre kartet igjen i bilen. De har nå bare kartet til post 1 og det er ikke det som er det endelige målet 😬🙈

Anonymkode: 2b524...f93

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du med "helt fint" mener at han klarer å fullføre etappen, så er jeg selvfølgelig enig, men har du glemt hvem de andre gjenværende deltakerne er? Jon er IKKE sprekere enn hverken Atle (30 år), Erik (30 år) eller Øystein (35 år). Jon har helt klart en ulempe når han er så mye eldre og to av de andre er tidligere toppidrettsutøvere og den siste også trener mye. 

Anonymkode: 4be8e...ced

Vi får se. Jeg håper og tror Jon vinner.

Anonymkode: 11916...ee1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men var det noen som fikk med seg hvorfor Atle la igjen det ene kartet?😅 var det dn grunn til det? Et kart veier jo liksom ikke all verden😎 

Anonymkode: 2b19e...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men var det noen som fikk med seg hvorfor Atle la igjen det ene kartet?😅 var det dn grunn til det? Et kart veier jo liksom ikke all verden😎 

Anonymkode: 2b19e...e82

Det var virkelig idiotisk 🙈 Det skal de få angre på når de skal til post 2 🙃

Anonymkode: 2b524...f93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så fornøyelig å se Jon og Erik lage bro og "musikkvideo" underveis på etappen. Jeg ler og ler av de to. Om de ikke vinner, har de i alle fall en artig tur.

Anonymkode: 224a2...5a7

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er så fornøyelig å se Jon og Erik lage bro og "musikkvideo" underveis på etappen. Jeg ler og ler av de to. Om de ikke vinner, har de i alle fall en artig tur.

Anonymkode: 224a2...5a7

Enig! Heier på dem uansett! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes helt ærlig at Øystein fortjener det mest, han og Atle. Men skulle noen andre så tar jeg så klart hatten av meg.

 

Anonymkode: e83ee...9bd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes helt ærlig at Øystein fortjener det mest, han og Atle. Men skulle noen andre så tar jeg så klart hatten av meg.

 

Anonymkode: e83ee...9bd

Hvorfor mener du Øystein og Atle fortjener det mer? De andre to har da tilbakelagt samme distanse og lagt ned like mye slit.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ihvertfall når det gjelder Øystein, Jon og Erik skulle jeg gjerne sett at 71 "aldri" tok slutt. De kunne laget et type gutta på tur- program og reist rundt på tur. Kanskje med andre kjendiser også. 

Men det er jo greit å gi seg på topp da.

Anonymkode: 2bacc...d03

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 timer siden, Oida skrev:

Hvorfor mener du Øystein og Atle fortjener det mer? De andre to har da tilbakelagt samme distanse og lagt ned like mye slit.

Ble du støtt av min mening? 😜😜 neida. 

Jeg mener det forde Øystein har vært en god leder, inkludert laget sitt i beslutninger, hatt flest seiere, vært støttende og ren godhet. Bare den støtten han gav onkel p. Atle har vært positiv og har god stå på vilje. Begge er raske opp om morgenen, og har godt driv. 

De to andre er og verdige vinnere, men Erik har og vært mye sur, klaget litt, den tregeste ut av teltet osv. Jon har laget litt irritasjon og ikke vært den beste lederen, litt sjefete, leder dem på feil veier og hatt dermed flest tap. Disse er de to morsomste og mest underholdende. 

Man gjør seg opp noen meninger og får sine favoritter. Mine er ikke mer feil enn dine. Og jeg har ikke sagt at noen er uverdige, bare noen som klatrer hakket over på min skala. 

Anonymkode: e83ee...9bd

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Kongsberg knekken.." 😂😂😂

Anonymkode: 4ea3e...a2b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Kongsberg knekken.." 😂😂😂

Anonymkode: 4ea3e...a2b

😂

Anonymkode: bdad7...49b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
På 17.3.2020 den 8.27, AnonymBruker skrev:

Ihvertfall når det gjelder Øystein, Jon og Erik skulle jeg gjerne sett at 71 "aldri" tok slutt. De kunne laget et type gutta på tur- program og reist rundt på tur. Kanskje med andre kjendiser også. 

Men det er jo greit å gi seg på topp da.

Anonymkode: 2bacc...d03

Jeg ser at de to gutta er enig med deg - se programmet til Almås (Praktisk info), der er Erik med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...