Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

"Turvoldtekt" ler meg ihjel av Almås 🤣

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Den utslagskonkurransen i dag ble litt mer spennende enn jeg likte, men takk og lov for resultatet! 

Endret av Ullvott
  • Liker 12
Skrevet
På 18.2.2020 den 18.06, AnonymBruker skrev:

Altså, hun Maren... Sutrer ikke hun jævlig mye til å drive med fitness..?? Dette er liksom hennes greie, men hun er jo den som sitter mest av alle. Skulle tro hun var hakket tøffere både psykisk og fysisk når hun markedsfører seg selv som treningsguru. Så lar hun folk bære sekken hennes...skjemmes hun ikke?

Melina var i det minste morsom. Savner henne nå faktisk. Maren bare syter, får helt gnagsår i øra 

Anonymkode: 829c5...671

Synes ikke hun har sutra så mye de to siste episodene 🤔

• Liker 5
Gjest Blondie65
Skrevet
15 minutter siden, Ullvott skrev:

Den utslagskonkurransen i dag ble litt mer spennende enn jeg likte, men takk og lov for resultatet! 

Pheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeew!

Ellers enig i at Maren har sluttet å sutre. Tror nok Melina og Maren trakk hverandre i "sutrete" retning.

Skrevet

Spennende! 😊

• Liker 1
Skrevet
På 19.2.2020 den 1.43, AnonymBruker skrev:

Nei men når du lever av å trene så burde du tåle å gå i fjellet uten å må la de andre deltagerne bære dobbelt opp med utstyr fordi du er så stakkarslig og «sliten». Det blir for dumt. Selger seg selv og bloggen sin ihvertfall fryktelig dårlig når hun holder på sånn. Hadde hun bare orket å bitt tenna litt mer sammen så hadde nok folk lettere latt seg imponere. Enten så skjønner hun ikke selv at hun er fryktelig slitsom å ha med på tur eller så gidder hun ikke bry seg.

Hun er ikke blogger.

Det er media som kaller henne influencer

Det var øystein som tok sekken hennes uten at hun klaget stort. Tenk å være så trangsynt som deg og dere andre som bare må hakke på noen

Anonymkode: 84251...fc5

• Liker 2
Skrevet

Bare meg som reagerte på bikinitrusa til Maren?

Anonymkode: 2bacc...d03

• Liker 6
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kommenterte den med en gang 🙈

Anonymkode: d807e...2ea

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg kommenterte den med en gang 🙈

Anonymkode: d807e...2ea

Hva var det med den? 

Anonymkode: 920b9...504

• Liker 1
Skrevet

VÆR SÅ SNILL FOLKENS - VÆR SNILLE! Vi har sett konsekvensene av mobbing på nett den siste uken, så vær så snill å ha det i bakhodet før dere skriver noe som helst. 

Anonymkode: 372cc...bc1

• Liker 5
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

VÆR SÅ SNILL FOLKENS - VÆR SNILLE! Vi har sett konsekvensene av mobbing på nett den siste uken, så vær så snill å ha det i bakhodet før dere skriver noe som helst. 

Helt enig.. at d går an. 

• Liker 2
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ganske sexy.

Anonymkode: 61e63...27a

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du var mobbing? 

Vi ser konsekvensene av mobbing på nett hele tiden (eller vi burde se det), uten at det endrer på hverken forumet eller oss mennesker generelt. 

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva mener du var mobbing? 

Vi ser konsekvensene av mobbing på nett hele tiden (eller vi burde se det), uten at det endrer på hverken forumet eller oss mennesker generelt. 

At du ikke er istand til å se hva som er skrevet her inne som ikke er okei er egentlig bare hårreisende for meg. Det er en 20 år gammel jente, hennes kropp og hvordan hun er som person som er tema her inne. Hun har i tillegg gjort det klart på programmet og på instagram kontoen sin at hun sliter med psyken, jeg synes bestandig man skal holde seg for god for personangrep, men iallefall også da. 

Det endrer kanskje ikke deg og tydeligvis ikke flere andre på dette forumet - men heldigvis holder de aller fleste seg for god til å skrive dritt om andre, inkludert meg selv. 

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, Ullvott skrev:

Ikke så veldig spennende. Siden Dagbladet IGJEN røpet resultatet før episoden var sendt. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hun er ikke blogger.

Det var øystein som tok sekken hennes uten at hun klaget stort. Tenk å være så trangsynt som deg og dere andre som bare må hakke på noen

At hun ikke klaget stort da sier jo egentlig ganske lite, da hun stort sett har klagd gjennom hele sesongen 😅

På tide at hun røk, rett og slett. 

• Liker 9
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags konsekvenser av mobbing på nett den siste uka er det du sikter til?

Anonymkode: 4ea3e...a2b

• Liker 8
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun er ikke blogger.

Når man er en offentlig person må man tåle at folk har meninger om en, spesielt når en oppfører seg på en negativ måte som får folk til å reagere. Såpass må man være rustet til, hvis ikke han man ingenting i media å gjøre. 
Det jeg skrev om oppførselen hennes er ikke hakking. Nå får dere skutte å være så hårsåre. 

• Liker 16
Skrevet
7 timer siden, Sam Jones skrev:

Ikke så veldig spennende. Siden Dagbladet IGJEN røpet resultatet før episoden var sendt. 

Men i går var jo ikke en gang episoden tilgjengelig på d-play før TV-sendingen! Så teit

Anonymkode: 1140a...e94

Gjest Blondie65
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

At du ikke er istand til å se hva som er skrevet her inne som ikke er okei er egentlig bare hårreisende for meg. Det er en 20 år gammel jente, hennes kropp og hvordan hun er som person som er tema her inne. Hun har i tillegg gjort det klart på programmet og på instagram kontoen sin at hun sliter med psyken, jeg synes bestandig man skal holde seg for god for personangrep, men iallefall også da. 

Det endrer kanskje ikke deg og tydeligvis ikke flere andre på dette forumet - men heldigvis holder de aller fleste seg for god til å skrive dritt om andre, inkludert meg selv. 

Oida.

Denne jenten - som er myndig - har selv valgt å være med i et program der man blir fulgt på tur - TUR! - gjennom Norge. En del av konseptet på turen er å klatre, være i og på vann og å gå med tung sekk. Enhver deltaker som melder seg på disse turene må faktisk tåle at vi seere finner det noe snodig å si ja til et slikt opplegg når du er redd for vann, har ekstrem høydeskrekk og ikke makter å bære din egen sekk. Alle får et varsel på forhånd om de skal være med og de kloke forbereder seg da med trening (inkludert kart og kompass, bære sekk og gå lange turer). 

Det at en deltaker gnåler for hver lille anstrengelse gjør dem ikke populære blant seere eller lagkamerater. TV Norge velger sine kjendiser og setter dem sammen nettopp for å få litt friksjon slik at det blir litt drama. Jeg mener at du velger selv å være dramaobjektet når du går inn i offerrollen slik som dette.

Når det gjelder Maren så må jeg si at hun kom seg betraktelig de to siste episodene, men hun skulle aldri vært der i utgangspunktet når hun er så avhengig av å bli "båret på hender og føtter" av lagkameratene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...