Gå til innhold

71 grader nord kjendis


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gleder meg til å se! TvNorge har gjort en super castingjobb synes jeg. 

Men er det noen her som kan fortelle meg hvor mye seinere episoden kommer på dplay? Den er ikke tilgjengelig enda.

Anonymkode: 551d1...cbf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det var dårlig 1. episode i år, for mye fokus på hu skrulla, alt for lange reklmaepauser og for lite om selve oppgavene. Men det er hva jeg synes, andre mener sikkert noe aant.

Bli kvitt hu mørkhåra skrulla så ser det ut som en fin gjeng det kan bli morro å følge.

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte det og gleder meg til fortsettelsen.

Anonymkode: bdad7...49b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maren er jo ikke den skarpeste da, se bare på instagram der hun i siste innlegg kommer med miljøtips. Hehe 😊

Anonymkode: d472c...459

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte bildegoogle hun Maren. Pen jente, men har hun operert rumpa eller er det resultat av trening? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, this_is_she skrev:

Måtte bildegoogle hun Maren. Pen jente, men har hun operert rumpa eller er det resultat av trening? 

Søker du på henne med google finner du før/etter bilder. Synes før så bedre ut...nå ser rumpa med oppblåst ut.

Anonymkode: d472c...459

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lol! "kjendiser" ja. 

Når TV-seerne er nødt til å spørre hvem er egentlig det der? så er det selvfølgelig ikke noe særlig godt tegn.   

Anonymkode: 43bb1...6a9

Er det mange du ikke visste hvem er? Fant kun 3, jeg.

Anonymkode: 4d419...18b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Slikt selger det. Mye mere enn det du aner.

Det veit jeg godt😜 er jo bare å se på kardashian-familien det!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, this_is_she skrev:

Måtte bildegoogle hun Maren. Pen jente, men har hun operert rumpa eller er det resultat av trening? 

Den er nok naturlig. Hu er jo en røslig frøken😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lol! "kjendiser" ja. 

Når TV-seerne er nødt til å spørre hvem er egentlig det der? så er det selvfølgelig ikke noe særlig godt tegn.   

Anonymkode: 43bb1...6a9

Jøss. De aller fleste som er med i år er jo rimelig kjente.

Anonymkode: 9028d...1bb

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra start. Morsomt med Kopperud, jeg mener Almaas, som belærer lokalbefolkingen om å samle seg om hvordan de skal fortelle om et landemerke 😂

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går dette bare én gang i uka?  Jeg gleder meg til fortsettelsen, og castingen er 90% bra! Er en person der jeg håper ryker ut ved første anledning!  Og så gleder jeg meg til å se Follestad "klikke" på Almaas 😅  Jeg tror Almaas bare har spilt seg selv i "side om side". 

Anonymkode: 0fc56...907

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror Almaas bare har spilt seg selv i "side om side". 

Haha, tror jeg også! 😂

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syns det har vært veldig god casting i år. 
Ser ut som at Jon holder en stund da, med tanke på alt skjegget han har i reklamen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ikke til å følge med før Melina ryker ut, dessverre. Hun irriterer meg for mye. Holder en knapp på at Follestad eller Almaas vinner :laugh:

Anonymkode: cca48...5b8

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en kjekk mann Almaas er. Han virker så utrolig snill og omtenksom. Tar så godt vare på Melina.

Melina har utgitt seg i media for å være en drittunge, men syntes det er tøft at hun er med og utfordrer seg selv psykisk og fysisk. Det vil hun vokse mye på. Syntes hun virker søt. En jente som har opplevd mye vondt. Håper hun vil få en fin og trygg fremtid. Alle fortjener en sjanse.

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder en knapp på Jon Almaas, Atle Pettersen eller Erik Follestad som vinnere av hele sulamitten, hvis de ikke stemmes ut av konkurransen på urettferdig vis (noe som dessverre skjer litt for ofte, og som er et av programmets svakeste sider spør du meg).

Ellers enig i at castingen har vært god, selv om et par av damene var helt ukjent for meg. Gleder meg til å følge denne gjengen på tur i vår, bare synd at episodene har blitt så korte😅

Anonymkode: 5c1c6...2f2

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...