Gå til innhold

71 grader nord kjendis


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest justloseit

Ikke noen fan av Melina jeg heller, men jeg synes merkelig nok at hun og Jon Almaas blir en utrolig gøy kombo. Hun får fram det omtenksomme i ham, og så klart mye humor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

" Så hva trur du å bite i det sure eple betyr?"

"jo det betyr at du blir sur".....

Anonymkode: 0bcb2...67a

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun Melina må spille et skuespill? At hun tror at hvis hun bare er dum, hysterisk og høylytt så får hun oppmerksomhet (og det gjør hun jo egentlig også) og at all oppmerksomhet er god oppmerksomhet?

Liker castingen, bortsett fra henne. Hun er veldig slitsom.

Anonymkode: 6f41c...fc0

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun Melina må spille et skuespill? At hun tror at hvis hun bare er dum, hysterisk og høylytt så får hun oppmerksomhet (og det gjør hun jo egentlig også) og at all oppmerksomhet er god oppmerksomhet?

Liker castingen, bortsett fra henne. Hun er veldig slitsom.

Anonymkode: 6f41c...fc0

Fulgt alle 71 kjendis, (mye siden det andre 71 ikke går å se på pga drittslenging, falskhet å ureint spill,) men ingen trur jeg har jeg hatt så lyst til å bli kvitt som den greia der, håper hu blir borte fort for jeg vet ikke om jeg orker se på dette med hu i det.

Anonymkode: 0bcb2...67a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.1.2020 den 19.56, AnonymBruker skrev:

  Jeg tror Almaas bare har spilt seg selv i "side om side". 

Anonymkode: 0fc56...907

Offtopic men ja det tror jeg også. Man ser det på både Nytt på nytt og på Praktisk info med Jon Almaas også at den praktiske, egentlig ganske kontrollerende og sjefete han styrer gjennom. Han mener det nok ikke sånn,  er bare veldig praktisk anlagt 😛 Eller er det en personlighetsforstyrrelse? 

Anonymkode: b2418...2ce

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger Jon 😂 

Men hun fitnessbloggeren har jeg aldri sett eller hørt om før. Var på Instagram profilen hennes 🙈 uff og uff, hvorfor har hun egentlig så mange følgere? Hun virker jo litt fjern, helt normalt pen...... Må jo være pga rompa for de som liker store romper? 🤔

Anonymkode: ce3a0...0bf

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fulgt alle 71 kjendis, (mye siden det andre 71 ikke går å se på pga drittslenging, falskhet å ureint spill,) men ingen trur jeg har jeg hatt så lyst til å bli kvitt som den greia der, håper hu blir borte fort for jeg vet ikke om jeg orker se på dette med hu i det.

Anonymkode: 0bcb2...67a

Var hun sånn i det programmer hun var med i og? Ex on the beach? 
tenker hun spiller dum, men etter siste episode ble jeg usikker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for brudd på opphavsretten. 

Moonshine, mod

Edit: Ryddet for personangrep. Edie, adm.

Endret av Edie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Kristanna skrev:

Var hun sånn i det programmer hun var med i og? Ex on the beach? 

Ja, hun er seg selv. Jeg tror den type mennesker som søker seg til Ex, er rett og slett dagens litt mindre smarte generasjon. Ser jo det samme i Adrian Selvoll som også var med på Ex, ganske blåst og stort sett opptatt av det overfladiske. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Hatsumomo skrev:

Ja, hun er seg selv. Jeg tror den type mennesker som søker seg til Ex, er rett og slett dagens litt mindre smarte generasjon. Ser jo det samme i Adrian Selvoll som også var med på Ex, ganske blåst og stort sett opptatt av det overfladiske. 

Melina og han ble jo sammen en kort stund etter ex,og. Mye drama der 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Atle vil bli irriterende. Blidfis som elsker oppmerksomhet.. Tipper de blir sliten av han etterhvert.

Kjekt å se hvor snill Almaas og Follestad er mot Melina. De moralpreker og motiverer på en måte som tydelig funker. De får henne med seg. Syns hun er flink :)

OnkelP gjør også en super jobb. Han er jo absolutt ingen spreking men står på!

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er spesielt å takke ja til program man ikke har forutsetning for og dermed sinke de andre som må bære dobbelt feks.

Anonymkode: 11916...ee1

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er spesielt å takke ja til program man ikke har forutsetning for og dermed sinke de andre som må bære dobbelt feks.

Anonymkode: 11916...ee1

Enig med deg, men om du tenker på det med Aylar så var jo Geir Skau med, han klarte ikke en gang å bære sekken sin selv men ingen reagerte på det, tvert i mot, var ikke måte på hvor hjelpsomme de var da i mens Aylar versågod fikk bære egen sekk og ta litt av fellesvekta med. Ser hvert år tar de med litt avdanka folk som ikke er i form og de fleste får hjelp, Aylar er den eneste jeg har sett som fint fikk klare seg selv..

 

Endret av ferdig
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er spesielt å takke ja til program man ikke har forutsetning for og dermed sinke de andre som må bære dobbelt feks.

Anonymkode: 11916...ee1

Jeg synes det er bra at det er med noen i dårligere form enn andre hvert år. Det maner til samarbeid og gjør det mer interessant for oss seere. På samme måte som vi hvert år har ei skikkelig dramaqueen som ofte blomstrer voldsomt opp i løpet av sesongen. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jon Almaas altså😂 for en morsom og fin fyr!!  si hva du vil om Melina, noe lars Monsen er hun ikke, men ganske underholdende ... og hun og almaas sammen.... 1😂

og pølsa og onkel, ja, for en cast i år. Bra sammensetning!

Så er det selvsagt noen jeg aldri har sett før og det går helt i surr hvem som er hvem. 

Blir irritert over dialekten til Mia H(eller måte å snakke på, akkurat som hun ikke orket åpne munnen skikkelig😅)

Endret av MiniMjau
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Overrasket over hvor pysete og grinete en som jobber med fitness kan tillate seg å være, snakker altså om Maren Turmo. Hadde jeg følgt den jenta der for inspo på Instagram så hadde jeg ihvertfall ikke følgt henne lenger etter å ha sett henne på 71grader Nord. Oppførselen hennes kan umulig være god reklame for henne selv.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Hatsumomo skrev:

Overrasket over hvor pysete og grinete en som jobber med fitness kan tillate seg å være, snakker altså om Maren Turmo. Hadde jeg følgt den jenta der for inspo på Instagram så hadde jeg ihvertfall ikke følgt henne lenger etter å ha sett henne på 71grader Nord. Oppførselen hennes kan umulig være god reklame for henne selv.

Når man ser ut som henne kan man tillate seg å være pysete og grinete. #drømmedame. 😍❤️

Anonymkode: dbe0a...100

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...