Gå til innhold

71 grader nord kjendis


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når man ser ut som henne kan man tillate seg å være pysete og grinete. #drømmedame. 😍❤️

 

Jøss. I mine øyne er hun langt under middels, fascinerende (og bra for menneskeheten) at man kan ha så totalt forskjellig smak.

Anonymkode: e5c89...4a0

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jøss. I mine øyne er hun langt under middels, fascinerende (og bra for menneskeheten) at man kan ha så totalt forskjellig smak.

Anonymkode: e5c89...4a0

Det er en bra ting ja, men i mine øyne er hun en av de vakreste skapningene jeg noengang har sett. 

Anonymkode: dbe0a...100

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mia Hundvin er faktisk en av de som irriterer meg mest. 

Anonymkode: a6ebc...efe

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et usjarmerende vesen hun Maren. Dårlig form og. Og hun er liksom fitness influencer? 

Anonymkode: a6ebc...efe

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

For et usjarmerende vesen hun Maren. Dårlig form og. Og hun er liksom fitness influencer? 

Anonymkode: a6ebc...efe

 

På 20.1.2020 den 12.51, AnonymBruker skrev:

Kleint med "fitness influenseren" som bare sutrer og klager når hun må bruke kroppen. Hadde du trent andre muskler enn bare rumpa hadde det kanskje ikke vært så tungt å padle!

Anonymkode: 3746d...885

Ja, Onkel p er jo faktisk i bedre form enn Maren. Og Melina kommer seg plutselig.

Anonymkode: a1f0a...071

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

Ja, Onkel p er jo faktisk i bedre form enn Maren. Og Melina kommer seg plutselig.

Anonymkode: a1f0a...071

Ja, og det sier sitt mener jeg. 

Anonymkode: a6ebc...efe

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, og det sier sitt mener jeg. 

Anonymkode: a6ebc...efe

Typisk de fitness damene. Var det ikke en skuespiller i fjor (?) også som var veldig fitness og PT i tillegg tror jeg. Hun sleit jo så med kondisen og mye var slitsomt gitt. 

Anonymkode: a1f0a...071

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Kristanna skrev:

Helt enig! Syns det var helt merkelig oppførsel! Rart ingen fler reagerte på det. 

Rart ikke hele gjengen som var med på dette ikke føler seg litt flaue, sett de fleste seriene nå og sessong 6 er den eneste hvor den svakeste ikke får hjelp men heller blir skreket til, prata dritt om og til og straffa for ikke å klare like mye som trente personer klarer, mens Skau får hjelp med sekken og får bære matpakka si på tur.. Ser sessong 7 nå, han Henning Elias eller hva han heter blir dulla med, får bestemme tempoet å slipper bære noe, sykkle med tralle eller ha tøffe utfordringer, det er slik dette shovet skall være, ta vare på hverandre å hjelpe de svake, ikke skrike til de att de er taper.

Hadde virkelig hvert flau om jeg hadde hvert med i sessong 6 uten å stå i mot det tullet de dreiv med, rett å slett flaut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, ferdig said:

Rart ikke hele gjengen som var med på dette ikke føler seg litt flaue, sett de fleste seriene nå og sessong 6 er den eneste hvor den svakeste ikke får hjelp men heller blir skreket til, prata dritt om og til og straffa for ikke å klare like mye som trente personer klarer, mens Skau får hjelp med sekken og får bære matpakka si på tur.. Ser sessong 7 nå, han Henning Elias eller hva han heter blir dulla med, får bestemme tempoet å slipper bære noe, sykkle med tralle eller ha tøffe utfordringer, det er slik dette shovet skall være, ta vare på hverandre å hjelpe de svake, ikke skrike til de att de er taper.

Hadde virkelig hvert flau om jeg hadde hvert med i sessong 6 uten å stå i mot det tullet de dreiv med, rett å slett flaut.

Kan hende det være noen relevante omstendigheter som ikke ble vist på fjernsynet. 

Anonymkode: f21d9...771

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, ferdig skrev:

Rart ikke hele gjengen som var med på dette ikke føler seg litt flaue, sett de fleste seriene nå og sessong 6 er den eneste hvor den svakeste ikke får hjelp men heller blir skreket til, prata dritt om og til og straffa for ikke å klare like mye som trente personer klarer, mens Skau får hjelp med sekken og får bære matpakka si på tur.. Ser sessong 7 nå, han Henning Elias eller hva han heter blir dulla med, får bestemme tempoet å slipper bære noe, sykkle med tralle eller ha tøffe utfordringer, det er slik dette shovet skall være, ta vare på hverandre å hjelpe de svake, ikke skrike til de att de er taper.

Hadde virkelig hvert flau om jeg hadde hvert med i sessong 6 uten å stå i mot det tullet de dreiv med, rett å slett flaut.

Ikke sant. Men skulle tro de hadde sett på 71 grader nord før de ble med, da hadde de jo visst hvor hjelpsom Tufte var feks. 
 

71 grader nord kjendis hadde ikke vært like gøy hvis alle som var med var kjendiser som var turvante og i toppform. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Kristanna skrev:

Ikke sant. Men skulle tro de hadde sett på 71 grader nord før de ble med, da hadde de jo visst hvor hjelpsom Tufte var feks. 
 

71 grader nord kjendis hadde ikke vært like gøy hvis alle som var med var kjendiser som var turvante og i toppform. 

Var vel R R som startet det med å kritisere å nekte å hjelpe med bæreing eller fordeling av vekt, så ballet det bare på seg og det virket som ingen riktig turte å si han i mot. Enklere å være med slike personer enn å risikere att de snur seg i mot deg skal vite. Men jeg vet bare det vi så på tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan hende det være noen relevante omstendigheter som ikke ble vist på fjernsynet. 

Anonymkode: f21d9...771

Er sikkert mye vi ikke fikk vite ja, men samme hva så oppfører du deg ikke slik i mot noen som trenger hjelp og som du skal være på team med synes nå jeg. Skall være veldig spesielle omstendigheter for å oppføre seg slik i mot ei jente på 45kg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lage en egen tråd om 2015-sesongen kanskje?

Anonymkode: 9028d...1bb

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 21.1.2020 den 16.14, AnonymBruker skrev:

 

Ja, Onkel p er jo faktisk i bedre form enn Maren. Og Melina kommer seg plutselig.

Anonymkode: a1f0a...071

 

For å ikke snakke om Kokke-Lise, som er over 40 år og ikke klager på noe og holder fint følge med dem som i utgangspunktet er bedre trent og yngre enn henne....

Utrolig at de yngste skal være å redde for å bli litt slitne.

Anonymkode: 0113a...d13

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er yngre enn Melina og syns hun oppfører seg som en dramafull 12-åring. Grining og skriking og sutring hele tiden.

Anonymkode: 320cc...9ca

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg, eller klarer ikke Jon Almaas å være seg selv på TV, selv ikke på reality som 71 grader nord? Synes det virker som han spiller en «praktisk info»-rolle hele tiden, tviler litt på at han er sånn på privaten..

Anonymkode: 5c1c6...2f2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare meg, eller klarer ikke Jon Almaas å være seg selv på TV, selv ikke på reality som 71 grader nord? Synes det virker som han spiller en «praktisk info»-rolle hele tiden, tviler litt på at han er sånn på privaten..

Anonymkode: 5c1c6...2f2

Bare deg. Det er ganske godt kjent at Jon er en bedreviter og nerd og oppfattes som «brå» og litt ovenfra og ned. Han sier det selv i intervjuer også. 

Anonymkode: 07787...b29

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare meg, eller klarer ikke Jon Almaas å være seg selv på TV, selv ikke på reality som 71 grader nord? Synes det virker som han spiller en «praktisk info»-rolle hele tiden, tviler litt på at han er sånn på privaten..

Anonymkode: 5c1c6...2f2

Han er vel bare sånn da. 

Anonymkode: a6ebc...efe

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GUD jeg digger årets sesong! Digger Jon Almaas og Melina! Hahahah

Anonymkode: d579a...e71

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Almaas må være noe av det morsommere som har vært med på et sånt type program på leenge. 
 

Maren er derimot ei sutrekjerring som må ut asap. Mia Hundvin er og skikkelig irriterende. 

Anonymkode: a6ebc...efe

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...