Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Seansen der Mia og Eirik parodierte Øystein og Jon 🤣🤣🤣

Ellers lo jeg mye av "jeg trenger ikke sånn og sånn, men hvis du vil sånn og sånn, så kan du det" med Øystein og Jon. Det ble litt for dumt, men gøy for oss seere. Jeg er egentlig enig med Jon at ikke bare én person bør ha sett på kartet, det øker sjansen for å ikke feile at flere har sett det. Samtidig syns jeg det var teit av han å henge seg opp i at Øystein kalte det "hjelp" hvis han også skulle se på kartet.

Anonymkode: 4be8e...ced

• Liker 15
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mia er en morsom dame😂 

Øystein er døds kjekk og fy faen for en kropp tom hadde👌🏼 Wow🤩 

Ellers forstår jeg godt situasjonen med små pirking og «diskusjon/krangling» med det kartet, sliten og lei. Da blir det fort slik. Måtte le litt over hvor sta de begge to er :fnise:

Blir så spennende fremover, er så spent på hvem som vinner!

• Liker 4
Skrevet

❤️ Øystein ❤️

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

❤Tom❤

Anonymkode: e83ee...9bd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

❤️Mamma❤️

Anonymkode: 0bcb2...67a

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns dette er den beste sesongen av 71 kjendis!

Anonymkode: e2746...e5d

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns dette er den beste sesongen av 71 kjendis!

Anonymkode: e2746...e5d

Det er jeg helt enig i. Jeg er generelt lei reality-serier, men det er noe med sammensetningen av personer og oppgavene de får som har vært utrolig bra denne sesongen. Første gang jeg må få med meg alle episodene 🤣

Anonymkode: 410c2...c24

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jeg helt enig i. Jeg er generelt lei reality-serier, men det er noe med sammensetningen av personer og oppgavene de får som har vært utrolig bra denne sesongen. Første gang jeg må få med meg alle episodene 🤣

Anonymkode: 410c2...c24

Enig! I år er det bra!!! Jeg storkoser meg. Ler så godt! Og når Erik ble irritert forde Tom smiler og ler når de drar forbi han. 😂😂😂 Erik trenger ikke Mads Hansen for å være morsom. 

• Liker 25
Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg synes også denne sesongen av 71 grader nord kjendis er den beste noen sinne. For en herlig gjeng.

AnonymBruker
Skrevet

OMG- Pølsa var ganske irriterende i siste episode. Litt krampaktig på mange måter. Tom er jo dødskjekk, virker også som en fin fyr- ble imponert over den veltrente kroppen! Hot🔥 Likte vrien med at han plutselig var med i konkurransen. 

Anonymkode: 291ae...653

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Voldsomt som folk plutselig elsker Tom etter å ha sett ham i bar overkropp da 😂

Anonymkode: 9028d...1bb

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Voldsomt som folk plutselig elsker Tom etter å ha sett ham i bar overkropp da 😂

Anonymkode: 9028d...1bb

Eh ja. For en hunk!! Ser jævlig bra ut for å være 49år😍

Anonymkode: bdad7...49b

• Liker 14
Skrevet
På 10.3.2020 den 13.06, AnonymBruker skrev:

OMG- Pølsa var ganske irriterende i siste episode. Litt krampaktig på mange måter. Tom er jo dødskjekk, virker også som en fin fyr- ble imponert over den veltrente kroppen! Hot🔥 Likte vrien med at han plutselig var med i konkurransen. 

Synes Pølsa kom godt ut av det, Jon derimot - not so much. Den kveruleringa rundt kartet og at han ikke kunne innrømme at han ville ha en bekreftelse på veivalget var utrolig tåpelig. Regner med han var rimelig sliten og setter det på den kontoen, han har jo gjort en veldig god figur ellers i programmet. 

• Liker 7
Skrevet
På 9.3.2020 den 15.43, AnonymBruker skrev:

Enig! I år er det bra!!! Jeg storkoser meg. Ler så godt! Og når Erik ble irritert forde Tom smiler og ler når de drar forbi han. 😂😂😂 Erik trenger ikke Mads Hansen for å være morsom. 

Ja det var utrolig morsomt 😂 Det humøret til Erik og alt han blir irritert over. Som da Øystein sa "bra jobba!" Til laget sitt (i en tidligere episode), og til og med det irriterte Erik 😂

Herlig sesong!

• Liker 5
Skrevet
5 timer siden, Cleopatra. skrev:

Ja det var utrolig morsomt 😂 Det humøret til Erik og alt han blir irritert over. Som da Øystein sa "bra jobba!" Til laget sitt (i en tidligere episode), og til og med det irriterte Erik 😂

Herlig sesong!

Erik blir irritert på en morsom måte 😉

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, KatteLatte skrev:

Synes Pølsa kom godt ut av det, Jon derimot - not so much. Den kveruleringa rundt kartet og at han ikke kunne innrømme at han ville ha en bekreftelse på veivalget var utrolig tåpelig. Regner med han var rimelig sliten og setter det på den kontoen, han har jo gjort en veldig god figur ellers i programmet. 

Hele diskusjonen dems var jo flisespikkeri, men syns ik Pølsa kom bedre ut av det en Jon. Ble veldig krampeaktig og overdrevent positiv/hjelpe- innstilling. Syns vi har sett d før, når han på død og liv skulle bære sekken til folk. Setter det på begges sliten-konto.
Men herlighet, begge er fine fyrer da.

• Liker 17
Skrevet
På 10.3.2020 den 22.44, AnonymBruker skrev:

Eh ja. For en hunk!! Ser jævlig bra ut for å være 49år😍

Anonymkode: bdad7...49b

Måtte se episoden i reprise ...😂

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, punkyB skrev:

Erik blir irritert på en morsom måte 😉

Og det er så tydelig, han har så bra ansiktsuttrykk, og kroppsspråk. 

Jeg digger Øystein, men han er ikke morsom når han prøver selv, som når han pratet nordnorsk. Ble litt flaut. Han er mer ufrivillig morsom. Men absolutt en tvers gjennom snill, og god person. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lo litt for meg selv av ansiktsuttrykket til Pølsa da det viste seg at Atle slo ham i nettet. Litt nederlag der, gitt.

Anonymkode: 224a2...5a7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gøy at Tom vant. Selv om jeg heier på de andre også. Blir litt sånn når det er alle mot en. I morgen kommer ny episode. Er bare synd det nærmer seg slutten😕

Anonymkode: 4ea3e...a2b

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...