Gå til innhold

71 grader nord kjendis


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 28.3.2020 den 21.21, AnonymBruker skrev:

For han gikk ikke på beina selv og løste ikke oppgavene på lik linje som alle andre og med de samme forutsetningene da, eller, mtp at du mener han ikke fortjente det? Faktisk med dårligere forutsetninger hvis man ser på alder og yrke kontra en profesjonell idrettsutøver. 

Anonymkode: 5ea1e...0f0

Hvem gikk ikke på beina selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Sol79 skrev:

Hvem gikk ikke på beina selv?

Jon tydeligvis.

Anonymkode: 9028d...1bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.3.2020 den 21.47, AnonymBruker skrev:

Finnes flere måter å være kul på. 

Anonymkode: 9028d...1bb

 

På 25.3.2020 den 21.34, AnonymBruker skrev:

Spesielt hvor enkle folk er i hodet at de synes en fortjener å vinne forde han er "kul"...  mot noen som faktisk fortjener det. 

Anonymkode: dd8de...69e

Mener du han ikke fortjente å vinne? 😂

Anonymkode: 11916...ee1

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

Mener du han ikke fortjente å vinne? 😂

Anonymkode: 11916...ee1

Ja. Jeg mener Øystein fortjente det mer.

Anonymkode: dd8de...69e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Jeg mener Øystein fortjente det mer.

Anonymkode: dd8de...69e

Så du på det? Så du at Jon vant 😂 Hva du personlig mener har ingen ting å si. Jeg mente at mimir fortjente å vinne 71 grader nord, men aksepterer selvfølgelig at bonden vant 😂😂

Anonymkode: 11916...ee1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Jeg mener Øystein fortjente det mer.

Anonymkode: dd8de...69e

Vel, det gjorde han ikke. Jon var rett og slett bedre i konkurransen. Hvis ikke Øystein selv er bitter, hvorfor skal du? 😛 

Anonymkode: 2b524...f93

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så du på det? Så du at Jon vant 😂 Hva du personlig mener har ingen ting å si. Jeg mente at mimir fortjente å vinne 71 grader nord, men aksepterer selvfølgelig at bonden vant 😂😂

Anonymkode: 11916...ee1

Dette er er diskusjonsforum, hvor det er lov å si sin personlige mening, uten at det betyr noe, men har lov. Det skjønner du vel? 

 

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vel, det gjorde han ikke. Jon var rett og slett bedre i konkurransen. Hvis ikke Øystein selv er bitter, hvorfor skal du? 😛 

Anonymkode: 2b524...f93

Jeg er ikke bitter. Jeg bare utrykker min mening. Øystein var best gjennom hele programmet. Jon hadde flaks på slutten. Er du bitter forde du ikke takler at folk er uenige med deg? Då må du la være å gå inn på diskusjonsforum.

Anonymkode: dd8de...69e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er er diskusjonsforum, hvor det er lov å si sin personlige mening, uten at det betyr noe, men har lov. Det skjønner du vel? 

 

Jeg er ikke bitter. Jeg bare utrykker min mening. Øystein var best gjennom hele programmet. Jon hadde flaks på slutten. Er du bitter forde du ikke takler at folk er uenige med deg? Då må du la være å gå inn på diskusjonsforum.

Anonymkode: dd8de...69e

Nei jeg er da ikke bitter, jeg er fornøyd med utfallet jeg :nori:

Anonymkode: 2b524...f93

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei jeg er da ikke bitter, jeg er fornøyd med utfallet jeg :nori:

Anonymkode: 2b524...f93

Så bra da. 

Anonymkode: dd8de...69e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så bra da. 

Anonymkode: dd8de...69e

🏼🤗

Anonymkode: 2b524...f93

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er er diskusjonsforum, hvor det er lov å si sin personlige mening, uten at det betyr noe, men har lov. Det skjønner du vel? 

 

Jeg er ikke bitter. Jeg bare utrykker min mening. Øystein var best gjennom hele programmet. Jon hadde flaks på slutten. Er du bitter forde du ikke takler at folk er uenige med deg? Då må du la være å gå inn på diskusjonsforum.

Anonymkode: dd8de...69e

Her tror jeg du har lukket øynene for alt annet enn det Øystein var god på. Jon var desidert best i merkekonkurransene og viste mye kunnskap underveis. Øystein flink til å gå fortest, alt annet var han ganske middelmådig på. Du har kanskje glemt at han holdt på å ryke da han og Maren stod og rotet i en evighet med et puslespill? Jon vant den konkurransen, og alle de andre deltakerne var ferdig ganske lenge før Øystein. Maren ville i tillegg hjem på det tidspunktet, så hvem vet hva som hadde skjedd hvis hun hadde vært motivert for å være med videre. I tillegg var ikke Øystein fysisk overlegen på alt, det andre laget vant også konkurranser og Atle slo Øystein i konkurransen hvor de skulle klatre mange meter rett opp i et nett, som var en veldig fysisk og tung øvelse. 71 grader nord handler ikke om å gå fortest, det handler om å være allsidig og henge godt med hele veien. Begge to gjorde det, selv om de var best på litt forskjellige ting. Jon ble best sammenlagt, i en finaleøvelse som kombinerte fysikk og kunnskap. 

Anonymkode: 4be8e...ced

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her tror jeg du har lukket øynene for alt annet enn det Øystein var god på. Jon var desidert best i merkekonkurransene og viste mye kunnskap underveis. Øystein flink til å gå fortest, alt annet var han ganske middelmådig på. Du har kanskje glemt at han holdt på å ryke da han og Maren stod og rotet i en evighet med et puslespill? Jon vant den konkurransen, og alle de andre deltakerne var ferdig ganske lenge før Øystein. Maren ville i tillegg hjem på det tidspunktet, så hvem vet hva som hadde skjedd hvis hun hadde vært motivert for å være med videre. I tillegg var ikke Øystein fysisk overlegen på alt, det andre laget vant også konkurranser og Atle slo Øystein i konkurransen hvor de skulle klatre mange meter rett opp i et nett, som var en veldig fysisk og tung øvelse. 71 grader nord handler ikke om å gå fortest, det handler om å være allsidig og henge godt med hele veien. Begge to gjorde det, selv om de var best på litt forskjellige ting. Jon ble best sammenlagt, i en finaleøvelse som kombinerte fysikk og kunnskap. 

Anonymkode: 4be8e...ced

Mener fremdeles at Øystein fortjente det. 

Anonymkode: dd8de...69e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mener fremdeles at Øystein fortjente det. 

Anonymkode: dd8de...69e

Fordi han er godt trent? Synes nå det er en litt enkel tankegang jeg da.

Anonymkode: 9028d...1bb

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øystein viste seg som en utrolig hyggelig fyr, og fysisk helt fantastisk når det dreide seg om å gå eller løpe lange strekninger. Ikke så rart kanskje, gitt hans bakgrunn. 

Konkurransen dreier seg jo om mer enn å være en maskin til å gå og gå, som noen nevnte over her; man skal beherske allsidighet. 

Jeg synes det er en utrolig prestasjon ab Jon å slå både Atle og Øystein som vel begge er tjue år yngre, og Øystein har i tillegg idrettsbakgrunn. 

Jeg heiet på Jon fra første program og synes det var fantastisk at han vant. Øystein var en super person og helt rå på sine ting, men man kan vel ikke for alvor mene at det er urettferdig at han ikke vant??? Hvorfor det i så fall? 

Atle likte jeg ikke i det hele tatt, så greit for meg at han ikke var i finalen. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som er bra med at sesongen er over er at jeg slipper å høre «gaver!!!» tredve ganger per episode. Det irriterte sånn at det nesten overskygget hvor fantastisk casten og konkurransen var i år

Anonymkode: cb7b4...940

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det eneste som er bra med at sesongen er over er at jeg slipper å høre «gaver!!!» tredve ganger per episode. Det irriterte sånn at det nesten overskygget hvor fantastisk casten og konkurransen var i år

Anonymkode: cb7b4...940

Endelig noen som sier det! Holdt på å klikke for meg av «gaver ass». Sykt irriterende! 

Anonymkode: fb4b2...f81

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det eneste som er bra med at sesongen er over er at jeg slipper å høre «gaver!!!» tredve ganger per episode. Det irriterte sånn at det nesten overskygget hvor fantastisk casten og konkurransen var i år

Anonymkode: cb7b4...940

Ja, det ble flaut til slutt. Litt knapt ordforråd? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi han er godt trent? Synes nå det er en litt enkel tankegang jeg da.

Anonymkode: 9028d...1bb

Absolutt ikke derfor. De fleste som var med var godt trente. Jon er jo og en som trener mye, var mye idrett folk med.

Anonymkode: dd8de...69e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øystein er jo sterk og utholdende, i tillegg har han et hjerte av gull. Klart at han hadde fortjent å vinne! Men Jon gjorde også det.

btw..er øystein singel? Spør for en venn

Anonymkode: dfbe1...c86

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...