Gå til innhold

71 grader nord kjendis


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Caroline91
10 timer siden, Blondie65 skrev:

Det nettet har tatt knekken på svært mange finalister. Inkludert Marit Bjørgen. Det ser ikke så krevende ut - fysisk - men det er fryktelig for de med høydeskrekk.

Marit Bjørgen har ikke vært med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blondie65
3 minutter siden, Caroline91 skrev:

Marit Bjørgen har ikke vært med :)

Hm. Da var det en av disse andre skijentene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest moreno
2 minutter siden, Blondie65 skrev:

Hm. Da var det en av disse andre skijentene.

Marthe Kristoffersen vant i 2018, tror ikke det er noen andre skijenter som har vært i finalen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har vært en bra sesong.

Anonymkode: 4d419...18b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velfortjent seier! Han er en god mann med sin egen personlighet. Synes han er en av de som gjorde sesongen kjempeartig å se!

Anonymkode: d579a...e71

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortjent vinner i en bra sesong.  Jon var litt bedre i nettet enn jeg hadde forventet, kanskje litt svakere på spørsmålene, Øystein var motsatt; svakere i nettet, men bedre på spørsmål.

Både semifinalen og første del av finalen er noe av det tøffeste de har hatt i kjendisutgaven, og jeg kan ikke se for meg at noen av de andre enn de 3 siste hadde maktet turen over Seiland.

Anonymkode: 6bef8...633

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har vært tidenes sesong. Fine folk, flinke folk og morsomme folk ♥️ Ser ikke hvordan de kan toppe denne casten ved senere sesonger.

Anonymkode: 11916...ee1

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var så bra at jeg ser det om igjen 😊

Anonymkode: 11916...ee1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er veldig urettferdig og dumt med denne finalen... Er at en fin sessong er over. Kunne ønske det var mer igjen, spes nå når vi alikevel sitter forran Tv-en. Unner Jon seieren, men unner så de to siste og noe. Fikk vondt av Atle som satt igjen på land, og når Øystein bare stod og så Jon heise flagget. Øystein burde fått en ærespris for nydelig sjel. 

Anonymkode: e83ee...9bd

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Det som er veldig urettferdig og dumt med denne finalen... Er at en fin sessong er over. Kunne ønske det var mer igjen, spes nå når vi alikevel sitter forran Tv-en. Unner Jon seieren, men unner så de to siste og noe. Fikk vondt av Atle som satt igjen på land, og når Øystein bare stod og så Jon heise flagget. Øystein burde fått en ærespris for nydelig sjel. 

Anonymkode: e83ee...9bd

Hva var urettferdig? 

Anonymkode: f21d9...771

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en jevn finale og om Øystein hadde vunnet hadde det vært fint også. Han er en maskin som har en nydelig personlighet. Samme med Jon, ikke en maskin men en morsom og fin person og ikke minst en seig jævel på 52 år 😊 Har fått et meget godt inntrykk av begge to ♥️

Anonymkode: 11916...ee1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne ha testet pølsa :wow::humpe:

Anonymkode: a965b...ed8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fortjent vinner i en bra sesong.  Jon var litt bedre i nettet enn jeg hadde forventet, kanskje litt svakere på spørsmålene, Øystein var motsatt; svakere i nettet, men bedre på spørsmål.

Både semifinalen og første del av finalen er noe av det tøffeste de har hatt i kjendisutgaven, og jeg kan ikke se for meg at noen av de andre enn de 3 siste hadde maktet turen over Seiland.

Anonymkode: 6bef8...633

Tror de legger opp siste innspurt litt ut i fra hvem som er igjen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva var urettferdig? 

Anonymkode: f21d9...771

Les innlegget du. Urettferdig og dumt at sesongen er over. 

Anonymkode: e83ee...9bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk litt vondt av søte Atle da jeg så hvor skuffet han ble over bli slått av de to andre, men har heiet på Jon hele tiden. Kul fyr som fortjente å vinne. 

Anonymkode: 9028d...1bb

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 22.3.2020 den 21.57, AnonymBruker skrev:

Ja, da var vinneren kåret. :)
Bare så jævla synd at det var en idiot her inne som spoilet det i går. For en dust, asså!

Anonymkode: 4a9b8...88b

Herregud, ro deg ned. Det er et tv-program som er glemt neste uke.

Anonymkode: 320cc...9ca

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spesielt hvor enkle folk er i hodet at de synes en fortjener å vinne forde han er "kul"...  mot noen som faktisk fortjener det. 

Anonymkode: dd8de...69e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spesielt hvor enkle folk er i hodet at de synes en fortjener å vinne forde han er "kul"...  mot noen som faktisk fortjener det. 

Anonymkode: dd8de...69e

Finnes flere måter å være kul på. 

Anonymkode: 9028d...1bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.3.2020 den 21.34, AnonymBruker skrev:

Spesielt hvor enkle folk er i hodet at de synes en fortjener å vinne forde han er "kul"...  mot noen som faktisk fortjener det. 

Anonymkode: dd8de...69e

For han gikk ikke på beina selv og løste ikke oppgavene på lik linje som alle andre og med de samme forutsetningene da, eller, mtp at du mener han ikke fortjente det? Faktisk med dårligere forutsetninger hvis man ser på alder og yrke kontra en profesjonell idrettsutøver. 

Anonymkode: 5ea1e...0f0

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...