Gå til innhold

71 grader nord kjendis


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes Pølsa begynner å bli litt irritert og sur nå, han som har vært så støttende og grei gjennom hele turen. Men man er vel sliten i kropp og hode så er vel ikke så rart 

Anonymkode: 49a8e...989

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes Pølsa begynner å bli litt irritert og sur nå, han som har vært så støttende og grei gjennom hele turen. Men man er vel sliten i kropp og hode så er vel ikke så rart 

Anonymkode: 49a8e...989

Almås får vel frem den siden i han. De er vel ikke sånn veldig god tur match 😅 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått en crush på OnklP 😬😂 noen som vet hva han har tatovert på henda/ fingerne ?

Anonymkode: 87822...378

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
På 24.2.2020 den 0.51, Matas skrev:

Det er det som er poenget mitt med kommentaren. De har dratt det ut i det uendelige føles det ut som, de fyller opp uten at folk ryker ut, vi er på episode 13, hvor lang skal egentlig denne sesongen være? Både klatreepisoden og denne episoden kunne fint vært kuttet ned, slik at de kunne fylt inn med en utslagskonkurranse, i det minste kunne vi fått sett etappen i sin helhet i denne episoden slik at de ikke bruker tid på det i neste episode. 

I utgangspunktet var det en tur pr program. Men for noen sesonger siden fant de ut at de kunne fylle to kvelder i uken fremfor bare et program med det samme materialet. Derfor er det blitt langtekkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de kjører det merkeopplegget i begynnelsen fordi det ikke skal kunne gå an å tape med vilje i en utslagskonkuranse... Sånn at man faktisk blir nødt til å være med på endel av turen. Det betaler nok godt til hver enkelt av deltagerne - og det blir litt for enkelt å ta imot pengene, og så sørge for å tape etter første tur... Det ser man jo på andre realityprogrammer... 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Blondie65 skrev:

I utgangspunktet var det en tur pr program. Men for noen sesonger siden fant de ut at de kunne fylle to kvelder i uken fremfor bare et program med det samme materialet. Derfor er det blitt langtekkelig.

Jeg vet det var det, jeg hadde ikke basert meningene mine på kun én sesong dersom jeg ikke hadde sett mer enn det. Jeg har sett omtrent alt, det er vel kun et par jeg ikke har sett, men denne sesongen er mer langtekkelig enn de fleste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, Oransjesjel skrev:

Jeg tror de kjører det merkeopplegget i begynnelsen fordi det ikke skal kunne gå an å tape med vilje i en utslagskonkuranse... Sånn at man faktisk blir nødt til å være med på endel av turen. Det betaler nok godt til hver enkelt av deltagerne - og det blir litt for enkelt å ta imot pengene, og så sørge for å tape etter første tur... Det ser man jo på andre realityprogrammer... 

Jeg tror du har et poeng her. Mange av dem taper jo "med vilje" uansett. Og så vil det være poengløst å ha med "kontroversielle" deltakere som Melina uten å makse ut dramapotensialet hennes. De visste at hun ville være den første til å ryke, nesten uansett opplegg. 

Anonymkode: 6bef8...633

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren, den grotta hadde ikke jeg klart å hå inn i. Får jo pustebesvær bare av å se på. 
Imponert over at de gønner på. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Blålilla skrev:

Fy søren, den grotta hadde ikke jeg klart å hå inn i. Får jo pustebesvær bare av å se på. 
Imponert over at de gønner på. 

De er drittøffe!!

Jeg syntes Mia var så vakker på det klippet vi så henne "utenfor 71 grader nord". Nydelig og beintøff. 

Anonymkode: e83ee...9bd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Blålilla skrev:

Fy søren, den grotta hadde ikke jeg klart å hå inn i. Får jo pustebesvær bare av å se på. 
Imponert over at de gønner på. 

Det er det jeg liker best med de som er igjen nå, at de tar det med et smil selv om de kanskje føler litt ubehag med oppgavene. Det er ikke noe klaging og sutring, de kjører på.

Blir spennende å se merkekonkurransen neste gang, biltrekking så det ut som. Det er jo ingen veikinger som er igjen, så det blir spennenede å se hvordan det går. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Mia Hundvin gjør en veldig god figur i 71 grader nord.  Hun er sterk og tøff samtidig som hun er blid og smilende.  Hun har et pågangsmot som er imponerende og hiver seg ut i oppgaven selv om hun er litt redd av og til.  Heia Mia 😊

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

De er drittøffe!!

Jeg syntes Mia var så vakker på det klippet vi så henne "utenfor 71 grader nord". Nydelig og beintøff. 

Anonymkode: e83ee...9bd

Ja, hun er en vakker sjel 😊 

Kul episode, og tøft å få se hvordan det var i grotta. Helt fantastisk! 😊

Anonymkode: 4ea3e...a2b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Pillarguri said:

Jeg synes Mia Hundvin gjør en veldig god figur i 71 grader nord.  Hun er sterk og tøff samtidig som hun er blid og smilende.  Hun har et pågangsmot som er imponerende og hiver seg ut i oppgaven selv om hun er litt redd av og til.  Heia Mia 😊

Enig! Hun virker varm, ujålete og ærlig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri vært noen stor fan av Jon Almaas tidligere, men jeg har virkelig fått sansen for ham gjennom dette programmet.

Kul og smart type!

Endret av Mallard
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt uenig i at det er langtekkelig, episodene er for korte. Elsker denne sesongen! 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Meadow skrev:

Helt uenig i at det er langtekkelig, episodene er for korte. Elsker denne sesongen! 

Jeg liker også denne sesongen veldig godt 😊 Så mange fine folk 😊👍🏻

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, egenrlig litt godt å slippe spillet,  hyppig emininering, men heller gi Norge, naturopplevelsene og utfordringene fokus. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at det går an å oppdage den grotten de var i i går. Var det bare noen folk som gikk på tur og bare «hey, la oss gå ned i den sprekken»😂😆

Anonymkode: bdad7...49b

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke at det går an å oppdage den grotten de var i i går. Var det bare noen folk som gikk på tur og bare «hey, la oss gå ned i den sprekken»😂😆

Anonymkode: bdad7...49b

Haha, ja det tenkte jeg også 😅

Fantastisk episode. For noen tøffinger de er! Det der hadde jeg aldri turt! 

Endret av loffen
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Meadow skrev:

Helt uenig i at det er langtekkelig, episodene er for korte. Elsker denne sesongen! 

Enig. Det er en fin gjeng og ofte vil man egentlig ikke at noen skal ryke ut. Da er det gøy at episodene nå ikke bare handler om hvem som skal ut.

Anonymkode: a9849...4d0

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...