Gå til innhold

Love Island Norge 2020


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Liker ikke Johannes, han virker høy på pæra.

Anonymkode: e4aa5...a9b

Kom tilbake når du har sett mer enn to episoder, da.

Anonymkode: bd6a3...9e4

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Liker ikke Johannes, han virker høy på pæra.

Anonymkode: e4aa5...a9b

Han virker tvertimot utrolig sympatisk!

Anonymkode: 62d56...c43

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han virker tvertimot utrolig sympatisk!

Anonymkode: 62d56...c43

Enig. Tror han er bakgrunnen for at de faktisk vant. Liker han bedre enn Nora. 

Anonymkode: 8ccc8...d9b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forstår ikke skepsisen mot omid og iselin. Ali derimot, ser noen trekk som ikke er helt bra 😵

Anonymkode: 44d5a...402

Skepsisen kommer av at de er så utrolig usikre og sjalue for den minste lille ting. Blir veldig fjortisforhold. Spesielt kommer det frem hos Iselin, men Omid har også viste tendenser. 

Anonymkode: 8ccc8...d9b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting - hvem var egentlig alle de folka som stod i bakgrunnen der da det skulle kåres vinner? Det var jo ikke de tidligere deltagerne, og heller ikke familien til deltagerne.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anki- skrev:

En annen ting - hvem var egentlig alle de folka som stod i bakgrunnen der da det skulle kåres vinner? Det var jo ikke de tidligere deltagerne, og heller ikke familien til deltagerne.

Jeg vet ikke, men om jeg skal gjette vil jeg tro det er de som jobber i produksjonen. Han som har «fortellerstemmen» sto der i hvertfall. 

Anonymkode: 8912c...b57

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjekk Loveisslandnorge instastoryl. Vedig gøy at de fleste fra casten heiet på Nora og Johannes Lurer på hvordan reaksjonene hadde vært hvis Omid og Iselin vant 😱 Kleint!!! Mange var jo veldig tydelig på hvem de heiet på!

Anonymkode: 056e9...490

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns rette paret vant!! 🎉 

hadde egentlig trodd det var Iselin og Omid fordi det er så mange influensere som har «reklamert» for de. 
Lo nesten når jeg så Nora fikk like hakeslepp som meg når Morten sa navnene deres 😂 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, 29_j skrev:

Jeg så en/flere av årets idol deltakere bakider. 🤨🤔🙃

Det var produksjonen som stod der, det står på SoMe. Han som er fortellerstemmen har også vært med i Idol 😊

Anonymkode: 19d4e...fc4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke noen fra Ali sin familie på skype sånn som de andre? Eller gikk jeg bare glipp av det?

Anonymkode: efb76...404

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart kommer første artikkel med tittelen «kjærligheten tok slutt»... Tipper Ali og Mie blir første par ut..Så følger Omid og Iselin hakk i hæl osv osv..

Anonymkode: 09353...1e9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.2.2020 den 23.11, AnonymBruker skrev:

Var ikke noen fra Ali sin familie på skype sånn som de andre? Eller gikk jeg bare glipp av det?

Anonymkode: efb76...404

Jo søsteren hans og kompisen hans :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra valg av par til finaleuka. Kunne blitt kleint med f.eks. Sofie og Victor/Jon André under den blomsterportalen der. 

Nora og Johannes er absolutt verdige vinnere!
Jeg har bitt meg merke i at de ved flere anledninger har referert til at seerne har vært skeptiske til dem, sannsynligvis pga de kritiske kommentarene som ble lagt frem under den ene leken. Håper de oppdager nå i etterkant hvor mye vi seere faktisk har likt dem, og hvor utrolig mange gode, fine kommentarer som har blitt skrevet om dem begge! Utrolig fine folk!

Jeg la også merke til blikket mellom Ali og Mie da vinnerne ble utropt, men jeg lar tvilen komme dem til gode, og vil ikke tolke noe ille ut av det. Jeg tror de liker begge de to vinnerparene, helt oppriktig. Da reagerer jeg egentlig mer på måten de har snakket på i intervjuer o.l., der Ali sier ting som «vi har hatt utfordringer», «vi har utforsket litt andre ting», og «det er sånn det er i kjærlighet» osv... Nei, DU har hatt en utfordring, som du taklet dårlig, DU har utforsket andre «ting», og det er kanskje sånn det er i DIN kjærlighet, men ikke i forhold flest. Og Mie kjøper det helt, og sier seg enig med Ali om at hun er GLAD det skjedde. Akkurat som den veltrente hunden Ali behandler henne som. 

Jeg hater å skrive en så negativ kommentar – jeg vil helst være positiv og skrive fine ting om alle – men jeg liker det jeg ser mindre og mindre. 

Dog vil jeg avslutte med å understreke at jeg ønsker alle de fire parene alt godt!
Jeg håper både Nora&Johannes, Iselin&Omid, Mie&Ali og Thammy&Nate holder sammen og får fine, solide, langvarige forhold! 
Jeg har ikke nødvendigvis troen på alle forholdene, men jeg krysser virkelig fingrene og håper! ❤️ 

Anonymkode: a8ca9...371

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som skjønner hvorfor dette heter Love Island? De har jo sagt at det ble innspilt i en villa i Buenos Aires i Argentina. Det ligger ved kysten, men er da ikke snakk om noen øy, med mindre man betrakter hele The Americas som en øy, ev. Sør-Amerika, men det blir å strekke begrepet noe langt.

Er som å si at Big Brother som ble spilt inn på Fornebu kunne hett Big Island..

Anonymkode: 29738...774

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen andre sett Mie reklamere for den dating appen Happn som om hun er singel? 

Anonymkode: b70b3...d80

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som skjønner hvorfor dette heter Love Island? De har jo sagt at det ble innspilt i en villa i Buenos Aires i Argentina. Det ligger ved kysten, men er da ikke snakk om noen øy, med mindre man betrakter hele The Americas som en øy, ev. Sør-Amerika, men det blir å strekke begrepet noe langt.

Er som å si at Big Brother som ble spilt inn på Fornebu kunne hett Big Island..

Anonymkode: 29738...774

Den første sesongen ble spilt inn på Gran Canaria. Så de valgte vel å beholde navnet til sesong to, når konseptet er det samme, selv om lokasjonen ikke lenger er på en øy.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spyr hvis deltakerne nå skal bli referert som «kjendiser» i media fremover. Man er ikke kjendis bare fordi man har vært med i en reality serie (eller starten en blogg for den saks skyld). 😂

Anonymkode: 6e517...9a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg spyr hvis deltakerne nå skal bli referert som «kjendiser» i media fremover. Man er ikke kjendis bare fordi man har vært med i en reality serie (eller starten en blogg for den saks skyld). 😂

Anonymkode: 6e517...9a1

Kjendisbegrepet er da så utvannet nå at hvem som helst kan refereres til som kjendiser. For min egen del kjenner jeg neppe igjen mer enn 4-5% av alle som refereres til som kjendiser i mediene, men nå som jeg for en gangs skyld faktisk har sett en TV-serie, så gjør det meg ingenting om noen jeg faktisk kjenner igjen ansiktene på får den statusen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja se på Farmen Kjendis. Jeg betrakter 2-3 av deltagerne som faktisk kjendiser. 

Tipper vi får se et par av LI-deltagerne på høstens Pærra Hotel. Elisabeth er vel en typisk kandidat. Og Mie, når hun kommer hjem og får opp øya ☺ Noen søker seg inn overalt for å skape karrierer. Og tv-kanalene har en tendens til å melke mest mulig ut av disse folka. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...