Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Førr ei dame! At folk raser over at Ali lot seg friste er latterlig! Helt menneskelig!

Anonymkode: 29738...774

Altså hvem er dere som heier sånn? Venninner?

Anonymkode: 62d56...c43

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De må kaste glasskuler, økser eller ekser. De må da forstå det? Alternativt kalle det Love Islands. Hvor deltagerne våkner opp på forskjellige øyer og må finne hjem til den opprinnelige øya.

Skrevet
57 minutter siden, 29_j said:

Det så jo ut som de ga Ali en klem, som at det er han og Mie som forlater. 

Ikke gå inn på forumet før du har sett episoden som er på sumo NÅ.

Anonymkode: 056e9...490

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså hvem er dere som heier sånn? Venninner?

Anonymkode: 62d56...c43

Kun damer til nå som har hatt lyst på Aranja her inne på KG. 

Anonymkode: c1e3b...bde

• Liker 2
Skrevet

Dagens episode var fryktelig kjedelig. Det er jo nå de bør prøve å sette deltagerne opp mot hverandre. Tror også valget idag var strategisk. Men vet ikke om det var et godt valg.

Mine stemmer går til Nora og Johannes!

• Liker 10
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aranja er jo bifil, så hvorfor ikke 😉

Skrevet

At love Island tapte seg betraktelig for 10 episoder siden er ingen overdrivelse. Får med hovedpoenget til hver episode av å lese her og det er mer enn nok 👌🏻 

Anonymkode: 6e517...9a1

• Liker 9
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Aranja må være det flotteste kvinnemenneske som noen gang har vært på norske tv skjermer. For en dame! 😍

Anonymkode: 1b68a...fc1

Jada Aranja er flott hun, men håpte jeg endelig var ferdig med å lese om henne her inne, hun har røket! Hahaha😂

• Liker 3
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Utrolig hvor godt folk her inne på KG "kjenner" folkene på Love island utifra de få klippene vi faktisk får se av oppholdet. 

Selv heier jeg på Mie og Ali!

Ja Ali gjorde en feil, men rettet opp i det.

Kjenner flere par som har hatt store utfordringer i datingfasen,  men som i dag har levd sammen i 20-30 år.

Anonymkode: 24155...b8e

🤣 Har INGEN tro på dette forholdet og skulle ønsket de røk ut for lenge siden. 

Anonymkode: d6bfd...943

• Liker 18
Skrevet

Jøss. Dette er første sesongen jeg ser av LI. Så jeg spør dere.

Hva er greia med disse dukkebarna i finaleuka.... Er det typisk LI i den avsluttende fasen å kåre årets LI-foreldre, eller er dette et unikt triks for å skape "underholdning" fra produksjonen denne gang? 

For fytti f for en kjedelig episode jeg syntes det var i dag. Antiklimaks de lux for min del. Men jeg skjønner at det er min feil fordi jeg forventet at finaleuka skulle by på et snev av spenning. 

Skrevet
13 minutter siden, Juks skrev:

Jøss. Dette er første sesongen jeg ser av LI. Så jeg spør dere.

Hva er greia med disse dukkebarna i finaleuka.... Er det typisk LI i den avsluttende fasen å kåre årets LI-foreldre, eller er dette et unikt triks for å skape "underholdning" fra produksjonen denne gang? 

For fytti f for en kjedelig episode jeg syntes det var i dag. Antiklimaks de lux for min del. Men jeg skjønner at det er min feil fordi jeg forventet at finaleuka skulle by på et snev av spenning. 

En morsom detalj er at en av dukkebarna var farget. Produksjonen var nok temmelig sikre på at Nate og Thammy ville komme til finaleuken, og den fargete dukken var nok ment som en gest til dem.

• Liker 14
Skrevet
15 minutter siden, Hulderen skrev:

En morsom detalj er at en av dukkebarna var farget. Produksjonen var nok temmelig sikre på at Nate og Thammy ville komme til finaleuken, og den fargete dukken var nok ment som en gest til dem.

Ja jeg tenkte på det. Eventuelt også en liten detalj av politisk korrekthet uansett utfall, for å ikke gjøre forskjell. I dag må man være forsiktig med slikt 😊

Gjest kaninen
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mann og digger hun. Ser ikke på Love Island, men sett noen klipp. For ei dame.

Skrevet

Enig i at det blir litt flatt og tamt, men samtidig så vet jeg ikke helt hvordan de kunne spicet det opp heller. Det er jo bare tre par igjen, som er så til de grader etablerte. Vanskelig å konstruere særlig med intriger blant dem nå. Og det er jo også for sent å ta inn nye folk. 

Jeg lurte litt på om de skulle finne på noe kødd med Iselin og Omid. Lage et eller annet sjalusidrama. Kanskje vise dem klipp av ting Omid har sagt og gjort, som kan få Iselin sjalu. Da de satte seg ned på en sofa, så tenkte jeg enda mere dette. At de hadde et lerret foran seg, og skulle få se klipp eller noe. Men det hadde vært for sjukt. Og regelrett dårlig gjort av produksjonen. Så selvsagt skjedde ikke dette. 

Men jeg lurer også på hvordan de skal lage noe underholdning ut av de siste episodene. En babyhinderløype er i alle fall ikke veien å gå.

Anonymkode: a8ca9...371

• Liker 4
Skrevet

Unnskyld meg. «Vanlige» dukker i episoden I dag. Det er jo helt latterlig. Noe så flaut. 

Anonymkode: 99b0b...05f

• Liker 9
Skrevet
Spoiler

Der kom svaret på noe jeg har lurt på: Hvem avgjorde hvilket av parene Mie/Ali Nate/Thammy som skulle bli værende. Det var altså Iselin. Nora og Johannes har jo hele tiden kommet best overens med Nate og Thammy. Iselin er veldig viljesterk, og klarte åpenbart å få siste ordet. Nora føler seg lurt nå.

• Liker 15
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Unnskyld meg. «Vanlige» dukker i episoden I dag. Det er jo helt latterlig. Noe så flaut. 

Anonymkode: 99b0b...05f

Dette med dukkene er noe de har gjort i flere sesonger av Love Island UK, og også Australia ☺️ Egentlig et veldig artig påfunn, problemet med Norge er dog at de får dritkjipe plastdukker. I de andre «Love Island’ene» har de fått slike realistiske som gråter, går på do, må ha «mat» osv. Det gjør det litt gøyere å se på 🙈

Anonymkode: 7d5dd...53f

• Liker 12
Skrevet

Sorry å måtte si det men er bare SÅ lei alt pratet om hvor heldige Mie/Ali er og hvor glad de er for å ha funnet hverandre og at de elsker hverandre og at de ikke hadde forventet dette da de kom på Love Island - skjønner at det er klippet slik, men det virker jo ikke som de gjøre noe annet enn å sitte å fortelle hverandre dette 10000 ganger om dagen...

Anonymkode: fc1db...2aa

• Liker 25
Skrevet

Ali snakker til Mie sånn som jeg snakker til hunden min. «Nåååww», «så søøøt», «åhhhh». Jeg blir sprø av å høre på han. Det virker SÅ påtatt! Jeg «kjøper» han ikke for fem øre. Han er jo megler så han er jo vant til å lyge/pynte veldig på sannheten. 

Anonymkode: 2dbad...74a

• Liker 34
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ali snakker til Mie sånn som jeg snakker til hunden min. «Nåååww», «så søøøt», «åhhhh». Jeg blir sprø av å høre på han. Det virker SÅ påtatt! Jeg «kjøper» han ikke for fem øre. Han er jo megler så han er jo vant til å lyge/pynte veldig på sannheten. 

Anonymkode: 2dbad...74a

Kanskje. Men hvordan ville du gjort det/at han skal gjøre det?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...