Gå til innhold

Love Island Norge 2020


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

15 timer siden, Hulderen skrev:

Det er sant, men samtidig så har de ikke opplevd noen form for normal hverdag sammen.

Jaha, skal det liksom påvirke hva de føler for hverandre?

Anonymkode: bd6a3...9e4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg over Morten Hegseth. Så lite delaktig, og veldig distansert! Veit at ikke han skal være noe hovedperson, men han virker veldig lite engasjert. 
Greit at han ble rørt når Thammy og Nate måtte reise, men ellers er han mest opptatt av å være cool egentlig. Hadde ikke sett for meg på forhånd at han skulle være slik. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Amberleaf skrev:

Irriterer meg over Morten Hegseth. Så lite delaktig, og veldig distansert! Veit at ikke han skal være noe hovedperson, men han virker veldig lite engasjert. 
Greit at han ble rørt når Thammy og Nate måtte reise, men ellers er han mest opptatt av å være cool egentlig. Hadde ikke sett for meg på forhånd at han skulle være slik. 

Det er sånn funksjon programlederne har i programmet, slik er det i andre land også. 

Anonymkode: 4b26a...59d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Amberleaf skrev:

Irriterer meg over Morten Hegseth. Så lite delaktig, og veldig distansert! Veit at ikke han skal være noe hovedperson, men han virker veldig lite engasjert. 
Greit at han ble rørt når Thammy og Nate måtte reise, men ellers er han mest opptatt av å være cool egentlig. Hadde ikke sett for meg på forhånd at han skulle være slik. 

Helt enig. Tone Damli, som var programleder i første sesong, gjorde en mye bedre jobb!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er sånn funksjon programlederne har i programmet, slik er det i andre land også. 

Anonymkode: 4b26a...59d

Ja for meg virker det som produksjonen har studert andre programlederne i love island, kanskje spesielt UK og Morten kommer derfor inn litt distansert og «cool». 
Han virker jo absolutt ikke som en sånn type person, så mer for meg at han kom til å bli veldig følelsesmessig engasjert da jeg syntes det virker som han har et stort hjerte. 🙂 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Emmaa90
På 6.1.2020 den 21.42, Emmaa90 skrev:

Før første episode skrev Morten på sin instagram at «mange etterlyser flere kroppsfasonger, legninger (...) i Love Island skal du få se alle typer folk».

Enn så lenge ser jeg bare tynne jenter med langt hår og muskuløse gutter? For all del, de er pene alle sammen. Det blir bare litt ensformig når dette er normen i de fleste realityshow. 

Tror nok produksjonen leser her på KG, så drar frem denne igjen nå på slutten for å evaluere😂 Bortsettfra Thomas var vell stortsett alle guttene relativt lik i kroppsfasong. Dette gjelder for jentene også.. Legningsmessig var det bare Ariana som (har sagt) at hun var bifil, men vi har kun hatt hetrofile par (var litt spent på hvordan produksjonen eventuelt hadde tenkt å løse parbyttene om det var flere legninger).

Vi har sett litt ulike personligheter da, om ikke annet.

Synes forøvrig det var dumt at det ikke ble et så stort datingfokus som det kunne vært, parrene ble etablert tidlig, og mange lovet hverandre tro og ære tidlig 😂 ikke rart det ble drama da enkelte «ombestemte seg»... At parene ble etablerte tidlig føler jeg også bidrar litt til følelsen av at ikke alle er der for kjærligheten, men mange for promitering og pengene sin skyld 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmen min gikk til Nora og Johannes. 

Skulle ønske jeg kunne gitt en stemme til. Til Iselin og Omid. Dem fortjener det minst like mye, egentlig. 

Jeg er uansett tilfreds hvis et av disse parene vinner. 🤗

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spoiler

Da er det ferdig på sumo!

Morten skinte som programleder idag, mye bedre enn tidligere - det «passet» ikke han å være sur/streng/distansert dommer! 
 

De jeg trodde ble og vinne vant, hurra for dem og håper de får kjærligheten til å vare 💛 stemte også på dem. Men etter dagens og gårsdagens episode kjenner jeg har litt tro på de andre parrene også 😊

 

Anonymkode: fc1db...2aa

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen lage en skjult tråd å si hvem som vant? Orker ikke se på, er nysgjerrig 🤪

Anonymkode: cceb4...59e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spyr av Ali 🤮

Anonymkode: bc845...17b

Han er falsk🙄

Anonymkode: 46efa...709

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det bare meg som så blikket Ali og Mie ga hverandre når Morten sa vinnerparet?🙄 

Ble akkurat som jeg forutså. Et herlig par som vant ❤️❤️

og Ali og Mie på tredje plass

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Jeg spolte litt underveis, for jeg syns det var så utrolig kleint når parene skulle komme med den store kjærlighetstalen under blomsterportalen. Når jeg kom tilbake til finalen, så sa Morten: gratulerer Ali og Mie! Jeg tror hjertet mitt hoppet over et slag, for da trodde jeg at Ali og Mie hadde vunnet, og følte at det var så vanvittig ufortjent. Heldigvis så var det i stedet mine favoritter, Johannes og Nora, som vant. 

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Ralu skrev:

Var det bare meg som så blikket Ali og Mie ga hverandre når Morten sa vinnerparet?🙄 

Ble akkurat som jeg forutså. Et herlig par som vant ❤️❤️

og Ali og Mie på tredje plass

Nei ikke bare du som så det! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...