Gå til innhold

Love Island Norge 2020


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha, var da aldri i nærheten av å bli noe som helst. Kun spill for galleriet og håp om å bli værende i villaen lengst mulig, noe de lyktes greit med.

Anonymkode: 29738...774

Thammi og Nate, Omid og Iselin, Nora og Johannes, og Mie og Ali

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, Summ skrev:

Thammi og Nate, Omid og Iselin, Nora og Johannes, og Mie og Ali

Hva mener du?

Anonymkode: 29738...774

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du?

Anonymkode: 29738...774

Regner med det var svar på hvem som er par i dag.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Skureguri skrev:

Regner med det var svar på hvem som er par i dag.

Hadde jo ingenting med det siterte innlegget å gjøre, som handlet om Victor og Sofie.

Anonymkode: 29738...774

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde jo ingenting med det siterte innlegget å gjøre, som handlet om Victor og Sofie.

Anonymkode: 29738...774

Oi, siterte feil. Tidenes mistake

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, AnonymBruker said:

Hadde jo ingenting med det siterte innlegget å gjøre, som handlet om Victor og Sofie.

Anonymkode: 29738...774

No shit. Det burde være mulig å tenke logisk over sammenhengen likevel.

Anonymkode: 98678...8ab

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Er det noen som vet hvordan det har gått med de 4 parene? Er de fortsatt sammen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hulderen skrev:

Er det noen som vet hvordan det har gått med de 4 parene? Er de fortsatt sammen?

Får vi Love Island, 100 dager etter?

Anonymkode: 29738...774

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hulderen skrev:

Er det noen som vet hvordan det har gått med de 4 parene? Er de fortsatt sammen?

Ifølge Instagram så er fortsatt Iselin og Omid, Nora og Johannes, Mie og Ali fortsatt sammen. Jeg vet ikke om Thammy og Nate, for de har ikke delt noe bilder sammen på lenge.

Anonymkode: 52839...8f7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thammy har vært corona-syk. 

Anonymkode: 32ad8...a23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.3.2020 den 23.44, Summ skrev:

Oi, siterte feil. Tidenes mistake

Kleeeint

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ifølge Instagram så er fortsatt Iselin og Omid, Nora og Johannes, Mie og Ali fortsatt sammen. Jeg vet ikke om Thammy og Nate, for de har ikke delt noe bilder sammen på lenge.

Anonymkode: 52839...8f7

De bor sammen, men holder avstand pga thammy har korona

Anonymkode: 7508e...8d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja da var første brudd offisielt. Thammy og Nate. Varte ikke lenge 🙊

Anonymkode: dccd9...6fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jaja da var første brudd offisielt. Thammy og Nate. Varte ikke lenge 🙊

Anonymkode: dccd9...6fe

Det varte lengre enn jeg forventet. Skal vi gjette på hvilket par som blir neste som ryker, Iselin/Omid eller Mie/Ali? Jeg tror at det neste blir Iselin og Omid. Det virker som om Ali har fått et skremmende tak på Mie, jeg frykter at det kan ta tid før hun våkner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Hulderen skrev:

Det varte lengre enn jeg forventet. Skal vi gjette på hvilket par som blir neste som ryker, Iselin/Omid eller Mie/Ali? Jeg tror at det neste blir Iselin og Omid. Det virker som om Ali har fått et skremmende tak på Mie, jeg frykter at det kan ta tid før hun våkner. 

Nå holder det! Mie og Ali er som skapt for hverandre! Ikke overrasket om det blir giftermål!

Anonymkode: 29738...774

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå holder det! Mie og Ali er som skapt for hverandre! Ikke overrasket om det blir giftermål!

Anonymkode: 29738...774

«Nå holder det»? Hva mener du? Skal du kneble de i tråden som har en annen oppfatning enn deg? Det er godt mulig at Mie er som skapt for Ali, men han er ikke bra for henne. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Hulderen skrev:

«Nå holder det»? Hva mener du? Skal du kneble de i tråden som har en annen oppfatning enn deg? Det er godt mulig at Mie er som skapt for Ali, men han er ikke bra for henne. 

Jeg mener at hetsen mot Ali og alle de som forsøker å ødelegge for Mie og Ali må slutte!

Anonymkode: 29738...774

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

49 minutter siden, Hulderen skrev:

«Nå holder det»? Hva mener du? Skal du kneble de i tråden som har en annen oppfatning enn deg? Det er godt mulig at Mie er som skapt for Ali, men han er ikke bra for henne. 

Hva vet du egentlig om han er bra for henne eller ikke? Kun utfra hva som ble vist på Love Island? Livet utenfor Love Island er antagelig veldig forskjellig fra på Love Island, og kanskje de passer veldig godt sammen. Det er det garantert de to som vet best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anki- skrev:

Hva vet du egentlig om han er bra for henne eller ikke? Kun utfra hva som ble vist på Love Island? Livet utenfor Love Island er antagelig veldig forskjellig fra på Love Island, og kanskje de passer veldig godt sammen. Det er det garantert de to som vet best.

Jeg er ikke så sikker på det. En måte å kontrollere noen på, er å isolere dem fra andre. Og Ali har isolert Mie fra Nora, Johannes, Thammy og Nate ved å påstå at de andre parene ikke var støttende nok etter at han hadde tatt tilbake Mie på Love Island. Parene var jo veldig støttende - overfor Mie. At Mie etter å ha sett episodene sitter igjen med at det er de andre som handlet galt, sier veldig mye. (ref VG-TV) Ali burde heller ha lagt seg flat. I stedet angriper han andre for å fremheve seg selv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Mie og Ali virkelig fortsatt sammen? Har siden 27.april sett henne i reklamevideo for datingappen "happn".

Noen som vet?

IMG_0233.PNG

Anonymkode: 22d31...8d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er Mie og Ali virkelig fortsatt sammen? Har siden 27.april sett henne i reklamevideo for datingappen "happn".

Noen som vet?

IMG_0233.PNG

Anonymkode: 22d31...8d7

Du tror man må være singel for å kunne reklamere for happn?

Anonymkode: 29738...774

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...