Gå til innhold

Love Island Norge 2020


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommer aldri til å vare med Ali og Mie. Tror ikke familien hans kommer til å støtte han på å være sammen med henne. Aranja hadde vært et bedre valg. 

Anonymkode: f9b85...7be

Så du mener Ali heller fortjener den flotteste, peneste, den mest oppegående og den mest jordnære av dem alle? 

Jeg vet ikke med deg, men Aranja er i en heeelt annen liga enn Ali. Dét hadde iallefall ikke fungert. Aranja ville fått opp øynene så snart Ali begynte med sin kontrollerende atferd. Altså etter noen få dager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kristina S.

Selve glasuren på kaka, er svigersøster fra helvete? Nei, dette lover ikke bra. Håper Mie tar til vettet og kommer seg unna denne familien før det er for sent. Ser for meg at det kan bli trøblete om det kommer barn inn i bildet. Tenk hvis Ali gjør verre ting enn det vi har sett, og søsteren forsvarer ham med: Det fortjente hun, den hora.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem bryr seg om hva søsteren til Ali har skrevet på nett? Eller hva bestemoren mener for den saks skyld.

Anonymkode: 29738...774

Det betyr veldig mye. For dette bekrefter jo bare det synet som Ali har på kvinner. Det er holdninger som gjennomsyrer hele hans familie. Ali kommer til å dumpe Mie straks han har vært litt sammen med familien sin igjen. Hun er nok ikke bra nok for dem, og da hjelper det ikke at Ali har følelser for Mie. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kommer aldri til å vare med Ali og Mie. Tror ikke familien hans kommer til å støtte han på å være sammen med henne. Aranja hadde vært et bedre valg. 

Anonymkode: f9b85...7be

Nei, familien ville ikke ha godtatt Aranja når de oppdaget at hun tidligere har hatt forhold med båfde menn og kvinner. Det er nok bare en kysk, underdanig jomfru som er god nok for Ali. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så at det var skrevet at det var gøy med sladder så jeg prøvde bare å gi litt sladder. Beklager det

Anonymkode: 7d5dd...53f

Nei, nei, ikke beklag! Du må gjerne dele mer sladder, hvis du har det! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå mener jeg ikke at jeg har sansen for slik oppførsel Mie har heller. Jeg selv er dame, og synes både klesstilen og oppførselen hennes er rimelig slutty. Har ingenting med hvor Ali kommer fra, det ser du på søsteren sin Instagram. Rimelig lettkledd hun også 🙈

Anonymkode: f9b85...7be

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei si det. Men la jo merke til at søsteren ikke virket så fryktelig glad for å hilse på Mie da de hadde TV-treff...

Anonymkode: 32ad8...a23

Ali har tre søstre. Hun som videochattet med Mie og Ali var ikke den samme som la igjen flere stygge kommentarer på Mies insta-bilder. 

Anonymkode: df5f8...50d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå mener jeg ikke at jeg har sansen for slik oppførsel Mie har heller. Jeg selv er dame, og synes både klesstilen og oppførselen hennes er rimelig slutty. Har ingenting med hvor Ali kommer fra, det ser du på søsteren sin Instagram. Rimelig lettkledd hun også 🙈

Anonymkode: f9b85...7be

Skjønner ikke hvorfor man i 2020 fremdeles må omtale andre jenter som «slutty».. 

Anonymkode: df5f8...50d

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ali har tre søstre. Hun som videochattet med Mie og Ali var ikke den samme som la igjen flere stygge kommentarer på Mies insta-bilder. 

Anonymkode: df5f8...50d

Hva var de kommentarene?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Hulderen skrev:

Hva var de kommentarene?

De er slettet nå, men hun skrev blant annet at det var 3000% Mie sitt tap at Ali byttet henne ut med Aranja, at hun twerker på alt og alle, ikke er classy nok for Ali ol. Hun laget også en falsk profil hvor hun kommenterte lignende ting.

Anonymkode: df5f8...50d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

De er slettet nå, men hun skrev blant annet at det var 3000% Mie sitt tap at Ali byttet henne ut med Aranja, at hun twerker på alt og alle, ikke er classy nok for Ali ol. Hun laget også en falsk profil hvor hun kommenterte lignende ting.

Anonymkode: df5f8...50d

Omg så utrolig kleint og flaut! Hva med å heller kritisere oppførselen til sin løse bror? Svigerinne fra helvete 😂 de andre eplene har sikkert ikke falt langt fra samme treet...

Anonymkode: 62d56...c43

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

De er slettet nå, men hun skrev blant annet at det var 3000% Mie sitt tap at Ali byttet henne ut med Aranja, at hun twerker på alt og alle, ikke er classy nok for Ali ol. Hun laget også en falsk profil hvor hun kommenterte lignende ting.

Anonymkode: df5f8...50d

Hvorfor er alltid sånne familier fra Midtøsten så rabiat overbeskyttende for hverandres rykte? Virker som æren og identiteten deres blir direkte og personlig truet når en av dem får kritikk, så de går rett i krigsposisjon og spyr ut det verste de har. Sorry søstre men det var bror som dreit seg ut og dere driter han enda mer ut ved å oppføre dere sånn 🤭

Anonymkode: 62d56...c43

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Omg så utrolig kleint og flaut! Hva med å heller kritisere oppførselen til sin løse bror? Svigerinne fra helvete 😂 de andre eplene har sikkert ikke falt langt fra samme treet...

Anonymkode: 62d56...c43

Ja, særlig når hun selv har lagt ut masse bilder av seg selv lettkledd med rumpa rettet mot kamera 🙄

Søsteren vi så på tv har kun kommentert positive ting om Mie og Ali, så det kan godt være at resten av familien hans støtter forholdet deres. Det får vi vel håpe i alle fall 😊

Anonymkode: df5f8...50d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er alltid sånne familier fra Midtøsten så rabiat overbeskyttende for hverandres rykte? Virker som æren og identiteten deres blir direkte og personlig truet når en av dem får kritikk, så de går rett i krigsposisjon og spyr ut det verste de har. Sorry søstre men det var bror som dreit seg ut og dere driter han enda mer ut ved å oppføre dere sånn 🤭

Anonymkode: 62d56...c43

Ære og respekt er en slags valuta i slike kretser. Betyr enormt mye.

Og noen er ekstra opptatt av ære/respekt. Alle barn er glad i godtesnop feks, men noen barn er _utrolig_ glad i godtesnop.

Anonymkode: 29738...774

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett de første episodene igjen, herregud så søte Nora og Johannes fort ble! 
det var så mye drama rundt de andre, at jeg klarte ikke å legge merke til de første runde. 
virkelig riktig par som vant! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 4.3.2020 den 2.52, Summ skrev:

Sett de første episodene igjen, herregud så søte Nora og Johannes fort ble! 
det var så mye drama rundt de andre, at jeg klarte ikke å legge merke til de første runde. 
virkelig riktig par som vant! 

Nå gjorde jeg som deg, og har sett de første episodene på nytt. Veldig underholdende, nå når vi vet hvordan det går. Det var rart å se hvor nære på det var at det ble Ida og Nate. De var interesert i hverandre, og Ida tok valget mellom ham og Eskild først når hun stod der og skulle si hvem hun ville stå med. Skal tro om hun og Nate hadde vært et par i dag, om hun valgte anderledes da? De fortsatte jo å ha et godt øye til hverandre så lenge Ida var i huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Hulderen skrev:

Det ble ikke et par av Victor og Sofie. Synd, for det virket som om de var i ferd med å finne hverande like før de røk ut. https://www.seher.no/kjendis/love-island-paret---bare-venner/72229332

Haha, var da aldri i nærheten av å bli noe som helst. Kun spill for galleriet og håp om å bli værende i villaen lengst mulig, noe de lyktes greit med.

Anonymkode: 29738...774

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Skureguri skrev:

Sååå, hvem er faktisk par per i dag?

Hvordan går det med Eskild, vår alles helt?

Anonymkode: 29738...774

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...