Hulderen Skrevet 27. februar 2020 #1121 Skrevet 27. februar 2020 3 minutter siden, Ralu skrev: Var det bare meg som så blikket Ali og Mie ga hverandre når Morten sa vinnerparet?🙄 Ble akkurat som jeg forutså. Et herlig par som vant ❤️❤️ og Ali og Mie på tredje plass Jeg så også det blikket. Og dermed frydet det meg enda mer at Ali og Mie ikke vant. De har sunket så enormt i min aktelse, jeg kan nesten ikke tro at jeg faktisk likte Ali i starten. 16
Anki- Skrevet 27. februar 2020 #1122 Skrevet 27. februar 2020 Jeg håpet på at Mie og Ali skulle vinne, jeg, da. Men helt greit at det ble Nora og Johannes. Håpet aller minst på Iselin og Omid. 1
Anki- Skrevet 27. februar 2020 #1123 Skrevet 27. februar 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han er falsk🙄 Anonymkode: 46efa...709 Hva er det dere mener er så falskt med Ali egentlig? 3
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #1124 Skrevet 27. februar 2020 Iselin er jo bare et barn, omtrent som en 14 år gammel jente, så stakkars Omid, selv om han jo også er veldig umoden (men snill og god). Jeg synes det er urettferdig at Ali fikk så mye pes for det med Aranja, for dette er faktisk et datingprogram, og dermed er det faktisk meningen at man skal utforske ulike muligheter. Null problem med det. Det var ikke akkurat som om han og Mie var gift eller hadde lovt hverandre noe som helst. Stjernen i programmet er allikevel Johannes. For en fin fyr! Jeg vet at han og jeg aldri kunne fungert sammen, fordi vi er for ulike, men allikevel er han det desidert beste catchet der inne. Avbalansert, trygg, kul, gode verdier. Min desidete favoritt! Og Nora er også skjønn. Anonymkode: 18030...41a 8
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #1125 Skrevet 27. februar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Iselin er jo bare et barn, omtrent som en 14 år gammel jente, så stakkars Omid, selv om han jo også er veldig umoden (men snill og god). Jeg synes det er urettferdig at Ali fikk så mye pes for det med Aranja, for dette er faktisk et datingprogram, og dermed er det faktisk meningen at man skal utforske ulike muligheter. Null problem med det. Det var ikke akkurat som om han og Mie var gift eller hadde lovt hverandre noe som helst. Stjernen i programmet er allikevel Johannes. For en fin fyr! Jeg vet at han og jeg aldri kunne fungert sammen, fordi vi er for ulike, men allikevel er han det desidert beste catchet der inne. Avbalansert, trygg, kul, gode verdier. Min desidete favoritt! Og Nora er også skjønn. Anonymkode: 18030...41a Det Ali gjorde når det gjelder Aranja er jo ikke det folk flest har reagert på (selv om det ikke akkurat bidro til et bedre inntrykk av fyren), men fordi han flere ganger har gitt uttrykk for misnøye med Mie sin personlighet! Han sa han fikk avsmak av hennes åpenhet rundt sex og at hun var for åpen om det. Han har også vist noe kontrollerende atferd. Sikkert en fin fyr, men han trenger ei dame som Aranja på grunn av hans livssyn og personlighet. Anonymkode: 9ca99...305 10
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #1126 Skrevet 27. februar 2020 Gratulerer Johannes! Jeg har onanert til han tre ganger. Anonymkode: a2a15...ac5 6
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #1127 Skrevet 27. februar 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det Ali gjorde når det gjelder Aranja er jo ikke det folk flest har reagert på (selv om det ikke akkurat bidro til et bedre inntrykk av fyren), men fordi han flere ganger har gitt uttrykk for misnøye med Mie sin personlighet! Han sa han fikk avsmak av hennes åpenhet rundt sex og at hun var for åpen om det. Han har også vist noe kontrollerende atferd. Sikkert en fin fyr, men han trenger ei dame som Aranja på grunn av hans livssyn og personlighet. Anonymkode: 9ca99...305 Iselin (og Omid) er nøyaktig like kontrollerende, uten at det gikk utover dem. Anonymkode: 18030...41a 4
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #1128 Skrevet 27. februar 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Iselin (og Omid) er nøyaktig like kontrollerende, uten at det gikk utover dem. Anonymkode: 18030...41a Nemlig. Anonymkode: 18030...41a 3
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #1129 Skrevet 27. februar 2020 Jeg vedder på at Iselin og Omid er det paret som splitter opp først. Anonymkode: b643f...479 5
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #1130 Skrevet 27. februar 2020 Det de norske deltagerne helt misforstår, er at vi ikke stemmer bare på det paret vi tror mest på kjærligheten, men til de menneskene vi liker best. Johannes er en gjennomført gentleman og Nora er snill og god mot alle rundt seg. Dette paret har vært verdige, gode mot hverandre, hatt humor og vært utrolig generøse med hverandre-i tillegg til alle andre. De har ikke laget problemer ut av småting og de blikkene de sender hverandre, sier så mye om tryggheten mellom dem. De er bare fine folk, begge to. Iselin og Omid er fine de også, men ikke særlig humor og ikke så mye tanke for andre enn seg selv. Litt for kjedelige og gjennomsnittlige. Men absolutt søte, spesielt Omid som har vist følelser og satt egne grenser, mens Iselin til tider har vært vel sutrete.. Ali og Mie er bare ikke like sjarmerende. Alle kjærlighetserklæringene til tross. De sier det samme hver dag. Ble så skuffet over talen til Ali i dag, at han ikke kunne komme på noe internt mellom dem, eller noe om Mies egenskaper som han liker?(elsker)?? Nei, hun er jo hodestups forelsket, men han virker ikke like genuin. Og han har tapt mye på å prøve å sverte Nora og Johannes. hipp hurra for Nora og Johannes! Vakkert, stødig par. to ambisiøse og ekte og faen Så sjarmerende folk. Håper vi kommer til å se mer av dem! Nora hadde vært en fantastisk programleder. Anonymkode: 8ccf2...e31 23
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #1132 Skrevet 27. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Iselin er jo bare et barn, omtrent som en 14 år gammel jente, så stakkars Omid, selv om han jo også er veldig umoden (men snill og god). Uenig med deg. Liker Iselin godt jeg. Smart, fornuftig jente som har stått for sine valg. Bein i nesa på hu. Det blir et ekte par ut av Iselin og Omid skal du se. Herregud så forelsket han er!😍 Anonymkode: c1e3b...bde 7
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #1133 Skrevet 27. februar 2020 På 25.2.2020 den 20.16, AnonymBruker skrev: Ali snakker til Mie sånn som jeg snakker til hunden min. «Nåååww», «så søøøt», «åhhhh». Jeg blir sprø av å høre på han. Det virker SÅ påtatt! Jeg «kjøper» han ikke for fem øre. Han er jo megler så han er jo vant til å lyge/pynte veldig på sannheten. Anonymkode: 2dbad...74a Enig! De har jo ingenting å si til hverandre. Det er bare "nåååh" så søt du er. Dette er "helt syykt", liksom. Liksom....😩🤯 Han; åå, du også. Søte Mie'mi. Anonymkode: c1e3b...bde 13
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #1134 Skrevet 27. februar 2020 Synes Ali og Mie oppførte seg respektløst ovenfor de andre deltagerne etter de ble kåret til tredjeplass. Tror de andre deltagerne (Mie og Ali og Iselin og Omid) først og fremst de først nevnte ikke helt forsto hvorfor Nora og Johannes vant fordi de føler de har vist så mye mer kjærlighet for hverandre På TV. Håper de ser på alle episodene etter de kommer hjem så vil de nok skjønne hvorfor, og hvor gjennomskuet skuespillet deres har blitt. Ali snakker til Mie som man snakker til hunden sin. Anonymkode: 0f324...065 21
Anzii Skrevet 27. februar 2020 #1135 Skrevet 27. februar 2020 Jeg lo godt da Mie sa takk til Ali for at han aksepterte ho som ho var... det inntrykket har ikke jeg fått, men ok!😂 20
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #1136 Skrevet 27. februar 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes Ali og Mie oppførte seg respektløst ovenfor de andre deltagerne etter de ble kåret til tredjeplass. Tror de andre deltagerne (Mie og Ali og Iselin og Omid) først og fremst de først nevnte ikke helt forsto hvorfor Nora og Johannes vant fordi de føler de har vist så mye mer kjærlighet for hverandre På TV. Håper de ser på alle episodene etter de kommer hjem så vil de nok skjønne hvorfor, og hvor gjennomskuet skuespillet deres har blitt. Ali snakker til Mie som man snakker til hunden sin. Anonymkode: 0f324...065 Enig. Ali og Mie fremstår ikke særlig sympatiske. Anonymkode: 8ccf2...e31 6
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #1137 Skrevet 27. februar 2020 Liker ikke Johannes, han virker høy på pæra. Anonymkode: e4aa5...a9b
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #1138 Skrevet 27. februar 2020 Forstår ikke skepsisen mot omid og iselin. Ali derimot, ser noen trekk som ikke er helt bra 😵 Anonymkode: 44d5a...402 3
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #1139 Skrevet 27. februar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det de norske deltagerne helt misforstår, er at vi ikke stemmer bare på det paret vi tror mest på kjærligheten, men til de menneskene vi liker best. Johannes er en gjennomført gentleman og Nora er snill og god mot alle rundt seg. Dette paret har vært verdige, gode mot hverandre, hatt humor og vært utrolig generøse med hverandre-i tillegg til alle andre. De har ikke laget problemer ut av småting og de blikkene de sender hverandre, sier så mye om tryggheten mellom dem. De er bare fine folk, begge to. Iselin og Omid er fine de også, men ikke særlig humor og ikke så mye tanke for andre enn seg selv. Litt for kjedelige og gjennomsnittlige. Men absolutt søte, spesielt Omid som har vist følelser og satt egne grenser, mens Iselin til tider har vært vel sutrete.. Ali og Mie er bare ikke like sjarmerende. Alle kjærlighetserklæringene til tross. De sier det samme hver dag. Ble så skuffet over talen til Ali i dag, at han ikke kunne komme på noe internt mellom dem, eller noe om Mies egenskaper som han liker?(elsker)?? Nei, hun er jo hodestups forelsket, men han virker ikke like genuin. Og han har tapt mye på å prøve å sverte Nora og Johannes. hipp hurra for Nora og Johannes! Vakkert, stødig par. to ambisiøse og ekte og faen Så sjarmerende folk. Håper vi kommer til å se mer av dem! Nora hadde vært en fantastisk programleder. Anonymkode: 8ccf2...e31 JA. Nora som programleder for neste sesong!! Hun er så behagelig. Anonymkode: d6bfd...943 12
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #1140 Skrevet 27. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes Ali og Mie oppførte seg respektløst ovenfor de andre deltagerne etter de ble kåret til tredjeplass. Tror de andre deltagerne (Mie og Ali og Iselin og Omid) først og fremst de først nevnte ikke helt forsto hvorfor Nora og Johannes vant fordi de føler de har vist så mye mer kjærlighet for hverandre På TV. Håper de ser på alle episodene etter de kommer hjem så vil de nok skjønne hvorfor, og hvor gjennomskuet skuespillet deres har blitt. Ali snakker til Mie som man snakker til hunden sin. Anonymkode: 0f324...065 Håper de leser i tråden her jeg Anonymkode: d6bfd...943 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå