Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Du tror man må være singel for å kunne reklamere for happn?

Anonymkode: 29738...774

Nei, men det blir jo villedende reklame da 😅 Og spørsmålet mitt var ikke om man måtte være singel for å kunne reklamere for happn 😉

Syns bare det virker rart at hun reklamerer for happn og sier hun har hatt appen en uke og skal på date 😏 Ser bare ikke for meg at kontrollerende Ali er veldig happy med det 🤷‍♀️

Anonymkode: 22d31...8d7

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men det blir jo villedende reklame da 😅 Og spørsmålet mitt var ikke om man måtte være singel for å kunne reklamere for happn 😉

Syns bare det virker rart at hun reklamerer for happn og sier hun har hatt appen en uke og skal på date 😏 Ser bare ikke for meg at kontrollerende Ali er veldig happy med det 🤷‍♀️

Aha, så det er forklaringen! Jeg lurte på hvorfor Ali skrev på Insta at han nå har hatt sin første offisielle date med Mie. 

Anonymkode: 16321...734

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om det er Ali hun skulle gå ut med, så har vel ikke Ali noen grunn til å være misfornøyd med det?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er Mie og Ali virkelig fortsatt sammen? Har siden 27.april sett henne i reklamevideo for datingappen "happn".

Noen som vet?

IMG_0233.PNG

Ali skrev om dette på Instagram. Det er lenge siden hun gjorde denne reklamen, men etter hun ble med på love island tok de i bruk bilde av henne igjen.

Anonymkode: 7508e...8d5

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Ali skrev om dette på Instagram. Det er lenge siden hun gjorde denne reklamen, men etter hun ble med på love island tok de i bruk bilde av henne igjen.

Anonymkode: 7508e...8d5

Ahaa 😊 Følger ikke slike personer på Instagram, så begynte bare å lure da jeg så reklamen 😅 Mysteriet er løst da 😂

• Liker 1
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Så bra for Omid! Håper han finner seg ei jente som ikke herser med ham.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Slutt mellom Omid og Iselin! For en nyhet!

https://www.vg.no/rampelys/i/y3kr4a/brudd-for-love-island-par

Ellers ser vi fra samme artikkel nederst at Johannes og Sør.. unnskyld, Nora har flyttet sammen! 

Noen som vet hvordan det går mellom Mie og Ali?!

Sør..? 

Anonymkode: 44d5a...402

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Noen som vet hva Omid har gjort som forårsaket bruddet? Så YouTube-videoen til Iselin der hun sier at det han gjorde var et stort svik og at hun aldri trodde han kunne gjøre det. Men hun vil ikke si hva🤷🏻‍♀️ 

Anonymkode: 2df35...0ef

• Liker 1
Skrevet
På 3.8.2020 den 23.52, AnonymBruker skrev:

Sør..? 

Anonymkode: 44d5a...402

Nord, sør, øst, vest. Jada, vet at det ikke er noen d i Nora, men uttalen er lik.

• Liker 1
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet hva Omid har gjort som forårsaket bruddet? Så YouTube-videoen til Iselin der hun sier at det han gjorde var et stort svik og at hun aldri trodde han kunne gjøre det. Men hun vil ikke si hva🤷🏻‍♀️ 

Anonymkode: 2df35...0ef

Har hedersmannen Omid gjort noe spesifikt som forårsaket bruddet?! Hadde jeg aldri trodd! 

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Nord, sør, øst, vest. Jada, vet at det ikke er noen d i Nora, men uttalen er lik.

Det var en utrolig dårlig pun.

Anonymkode: 98678...8ab

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var en utrolig dårlig pun.

Anonymkode: 98678...8ab

Nå får det være nok! Er jo en legendarisk vits! Hjemmelaget jordbærsyltetøy fra Søra!

Men til saken: vet noen om de andre parene fremdeles er sammen? Mie og Ali, samt Nora og Johannes’en?

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå får det være nok! Er jo en legendarisk vits! Hjemmelaget jordbærsyltetøy fra Søra!

Men til saken: vet noen om de andre parene fremdeles er sammen? Mie og Ali, samt Nora og Johannes’en?

Både Mie og Ali og Johannes og Nora er fortsatt sammen

Skrevet
44 minutter siden, Wera1 skrev:

Både Mie og Ali og Johannes og Nora er fortsatt sammen

It’s a foursome!

• Liker 3
Skrevet
På 3.8.2020 den 23.13, Hulderen skrev:

Så bra for Omid! Håper han finner seg ei jente som ikke herser med ham.

Nå var det jo Omid som hadde gjort noe mot Iselin, siden hun følte på et stort svik.

Anonymkode: 39151...150

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå var det jo Omid som hadde gjort noe mot Iselin, siden hun følte på et stort svik.

Men kan jo hende det var en reaksjon på Iselins kontrollerende atferd.

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men kan jo hende det var en reaksjon på Iselins kontrollerende atferd.

Hvordan har hun vært kontrollerende?

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Utfra måten Iselin behandlet Omid på i Love Island, så skulle det neppe store saken til før Iselin ville kalle det et svik. Kanskje han snakket med en annen jente uten å følge manuset til Iselin.

Skrevet
7 minutter siden, Hulderen skrev:

Utfra måten Iselin behandlet Omid på i Love Island, så skulle det neppe store saken til før Iselin ville kalle det et svik. Kanskje han snakket med en annen jente uten å følge manuset til Iselin.

Kanskje han snudde seg etter en annen jente på gata!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...