Gå til innhold

Love Island Norge 2020


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sorry å måtte si det men er bare SÅ lei alt pratet om hvor heldige Mie/Ali er og hvor glad de er for å ha funnet hverandre og at de elsker hverandre og at de ikke hadde forventet dette da de kom på Love Island - skjønner at det er klippet slik, men det virker jo ikke som de gjøre noe annet enn å sitte å fortelle hverandre dette 10000 ganger om dagen...

Anonymkode: fc1db...2aa

Helt enig. Og så det pratet om hva de skal fortelle til barn og barnebarn (det samme gjorde Omid og Iselin). Hvem planlegger vel barn etter under 2 måneder sammen? Dette er garantert spill for galleriet, eller i dette tilfellet; spill for seerne. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

43 minutter siden, bens said:

Kanskje. Men hvordan ville du gjort det/at han skal gjøre det?

Snakket til henne som om hun er et voksent menneske kanskje, og ikke en toåring. 

Anonymkode: 98678...8ab

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reagerer også på at parene snakket om barn osv. De får nok et sjokk når de er ute av bobla der inne, på samme måte som at sydenflørter ofte brister når man er tilbake til hverdagen. Nora og Johannes har jeg virkelig sansen for 😊

Anonymkode: f9b85...7be

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette med dukkene er noe de har gjort i flere sesonger av Love Island UK, og også Australia ☺️ Egentlig et veldig artig påfunn, problemet med Norge er dog at de får dritkjipe plastdukker. I de andre «Love Island’ene» har de fått slike realistiske som gråter, går på do, må ha «mat» osv. Det gjør det litt gøyere å se på 🙈

Anonymkode: 7d5dd...53f

Eh ja. Det er jo nettopp det som var utrolig flaut med dukkene i Norge da. Gir jo ikke mening når det ikke er øvingsdukker som gråter og tisser. Bare helt vanlig dukker. Flaut.

Anonymkode: 99b0b...05f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Hulderen skrev:
  Skjul innhold

Der kom svaret på noe jeg har lurt på: Hvem avgjorde hvilket av parene Mie/Ali Nate/Thammy som skulle bli værende. Det var altså Iselin. Nora og Johannes har jo hele tiden kommet best overens med Nate og Thammy. Iselin er veldig viljesterk, og klarte åpenbart å få siste ordet. Nora føler seg lurt nå.

 

Kanskje Iselin nevnte at Ali og Mie er mindre trussel enn Thammy og Nate og at Nora og Johannes tenkte at hun hadde et poeng? Eller de skjønte det selv?

Ellers synes jeg også det var veldig rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er Omid kronisk veldig tett i nesa? Måten han sleiker seg rundt munnen også er sånn man gjør når man er forkjøla for å få puste skikkelig ved å ta tunga overdrevent ut av munnen for å åpne halsen.

 

Anonymkode: e973b...bcd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 24.2.2020 den 11.31, Hulderen skrev:

Jeg heier og stemmer også på Johannes og Nora. Det som har vært så synd, er at de har vært usikre på eget forhold pga tilbakemeldinger fra andre, spesielt fra Ali og Omid. Jeg håper de tar innover seg at de (sammen med Iselin og Omid) fikk flest stemmer, og at de skjønner at seerne har sett dem tydeligere enn det de andre parene har. Jeg håper inderlig at ikke Ali og Mie blir med videre. De fortjener så inderlig å ryke ut. Mie virket som en fin og varm person helt til hun ble sammen med Ali. Da forduftet selvrespekten hennes, og hun ble en kopi som mener det samme som ham.

Seriøst??? Du skjønner hvor lite vi seere faktisk får se? Tipper de der inne ser langt mer enn oss! 

Anonymkode: 24155...b8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.2.2020 den 11.46, Hulderen skrev:

Når jeg ser innleggene dine, så lurer jeg alltid på hvor mange av programmene du har sett. 2? 3? Det største problemet til Ali er ikke at han dumpet Mie til fordel for Aranja. Som du sier, så kan alle  gjøre en feil. Problemet er hvordan han manipulerer Mie, og forsøker å bryte ned forholdet til Johannes og Nora. Han er ikke en person som er bra å ha i vennekretsen sin. Aranja så også det, og forsøkte å oppmuntre/advare Nora.

Vel, dette var faktisk mitt første innlegg på denne tråden...

Og til opplysning har jeg sett alle episodene. 

Men jeg har nok vett til å forstå at dette er en reality som er klippet til det ytterste! Vi får se 4 av 168 timer i uka...

Anonymkode: 24155...b8e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt med alle papegøyene her inne som har lært seg et nytt ordtak av å se på serien. *Spill for galleriet*, *spill for galleriet*, *SPILL FOR GALLERIET*

Anonymkode: bd6a3...9e4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle elsker hverandre. Etter 4-5 ukers bekjentskap. Wow. Bra jobba.

Jeg har aldri hverken sagt eller følt at jeg elsket noen etter 4 ukers bekjentskap. Ordet elske er et spesielt og reservert ord for en unik følelse, som jeg ikke kaster rundt på folk i frykt for at betydningen av ordet skal miste glansen. 

Det er virkelighetsfjernt for meg at dem går rundt og elsker hverandre etter 4-5 uker i en sykt intim boble, uten å vite hvordan den andre faktisk fungerer ute i praksis. Det virkelige liv. Dem kjenner jo ikke egentlig hverandre. Dem kjenner kun en person på en scene. Greit nok at ting kan føles ekte ut, men kom igjen, tenk å vanne ut ordet elske på denne måten. Jeg fatter dette virkelig ikke, og blir nesten ille berørt når jeg hører dem si det til hverandre. 

Blah. Dagens utblåsning fra meg. 😬

Endret av Juks
Tillegg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.2.2020 den 23.14, AnonymBruker skrev:

🤣 Har INGEN tro på dette forholdet og skulle ønsket de røk ut for lenge siden. 

Anonymkode: d6bfd...943

Tull. Kommer til å bli et trygt par. At du ønsker de røk ut kan du mene hva du vil om.

Anonymkode: 29738...774

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Juks skrev:

Alle elsker hverandre. Etter 4-5 ukers bekjentskap. Wow. Bra jobba.

Jeg har aldri hverken sagt eller følt at jeg elsket noen etter 4 ukers bekjentskap. Ordet elske er et spesielt og reservert ord for en unik følelse, som jeg ikke kaster rundt på folk i frykt for at betydningen av ordet skal miste glansen. 

Det er virkelighetsfjernt for meg at dem går rundt og elsker hverandre etter 4-5 uker i en sykt intim boble, uten å vite hvordan den andre faktisk fungerer ute i praksis. Det virkelige liv. Dem kjenner jo ikke egentlig hverandre. Dem kjenner kun en person på en scene. Greit nok at ting kan føles ekte ut, men kom igjen, tenk å vanne ut ordet elske på denne måten. Jeg fatter dette virkelig ikke, og blir nesten ille berørt når jeg hører dem si det til hverandre. 

Blah. Dagens utblåsning fra meg. 😬

De fleste som møter hverandre må la det gå sikkert et år før de har vært like mye sammen som de her som har vært sammen 24/7 i over en måned, det er det få som tenker på.

Anonymkode: 29738...774

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

De fleste som møter hverandre må la det gå sikkert et år før de har vært like mye sammen som de her som har vært sammen 24/7 i over en måned, det er det få som tenker på.

Anonymkode: 29738...774

Det er sant, men samtidig så har de ikke opplevd noen form for normal hverdag sammen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke poenget med å dra ut dette nå, utrolig kjedelig å høre på hvordan de liksom er så forelsket, ingen problemer nå rett før avstemming. Kunne gått rett til avstemming for min del, droppet disse kjedelige siste lange datene. Nora og Johannes får min stemme.

Anonymkode: 62d56...c43

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Johannes får min stemme, uansett hvem han står med.

Anonymkode: a8ca9...371

Samme her 😊

Anonymkode: a4c24...b22

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke poenget med å dra ut dette nå, utrolig kjedelig å høre på hvordan de liksom er så forelsket, ingen problemer nå rett før avstemming. Kunne gått rett til avstemming for min del, droppet disse kjedelige siste lange datene. Nora og Johannes får min stemme.

Anonymkode: 62d56...c43

Faktisk enig. Hva er poenget med denne siste uka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en kjip produksjon på den norske versjonen. Når de til og med ikke klarer å skaffe ordentlig dukker engang. Herlighet det burde være det minste problemet. Originalcasten er ganske grei, men etter der failer det fullstendig bortsett fra Aranja. Hvorfor åpne opp for casa amor når de ikke har noen deltagere å sende inn. Huset er også rimelig kjipt forhold til husene i de utenlandske produksjonene. Burde heller lagt oppholdet til eks. Mallorca så kunne de spart seg for den lage flyreisen og papegøyen som sveiser i bakgrunn. Det er helt latterlig. Gidder ikke å se finaleuken engang, for det er jo så dørgende kjedelig. Leser heller her hvem som vinner. 

Anonymkode: 8ccc8...d9b

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, middagshøyden skrev:

Mallorca er nok ikke stedet for en vinterproduksjon. De måtte minst til sandstormene på Kanariøyene nå. Men det er jo ikke så langt som Argentina. 

Ellers så er jeg enig med både deg og andre her. De dukkene... Hele poenget med babyene er jo at de skal gråte, og måtte mates, skiftes på og trøstes mer som ekte babyer. 

Jeg hadde blitt sprø av den fuglen! Her jeg bor skingrer det i sirkelsager jevnt og trutt, og jeg hadde ikke orket det der nede også.

Casa Amor. Jaja. I andre utgaver kommer det mange flere inn, og de nye som ikke blir valgt derfra må hjem. Mye mer spennende. Jeg satt og håpet at Aranja skulle bli valgt slik at hun kom inn i villaen. Men hun hadde kommet inn uansett.

Den siste uka synes jeg er litt kjedelig og langdryg uansett, men denne her er jo et eneste langt gjesp. 

De måtte helt klart ha lagt serien til sommermånedene hvis de valgte Mallorca, men da kunne de brukt penger på et fetere hus og ekte dukker. Den engelske ble spilt inn på Mallorca i fjor. De kunne brukt samme huset. Poenget er ikke lokalisasjon, men heller poenget med å legge det til Argentina med tidenes kjipeste hus, sveiser papegøye, dårlig produksjon og for dårlig casting. 

Anonymkode: 8ccc8...d9b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...