Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har Mie vært med i en episode av Åndenes makt? Noen som har sett episoden? Leste det i en artikkel på tv2.no nå nettopp. 

Anonymkode: d6bfd...943

Visste jeg hadde sett Mie på TV før! Hun var med i den siste sesongen av Åndenes makt, mener det er episode 4. Det spøkte i huset til foreldrene hennes, og hun var med og forklarte hva hun hadde opplevd der.

Anonymkode: 52839...8f7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Apropos diskusjonen her forleden om antallet episoder, så ser jeg nå at det nok en gang er oppjustert. Nå står det 40 episoder. Så gjenstår det å se om det da blir 40, eller om det blir enda mer oppjustert.

Anonymkode: a8ca9...371

Det blir 40 episoder. Finalen er neste torsdag kl 19. Husker Morten sa at finalen skulle være den 27.2. i serien «Reisen til Love Island» som gikk før det hele startet.

Skrevet

Litt morsomt at de nå hadde første deltagergrilling etter at jeg skrev her inne at jeg savnet det fra forrige sesong. Kanskje de som skrev at produksjonen leser denne tråden har rett? 😁

Skrevet
12 minutter siden, Hulderen skrev:

Litt morsomt at de nå hadde første deltagergrilling etter at jeg skrev her inne at jeg savnet det fra forrige sesong. Kanskje de som skrev at produksjonen leser denne tråden har rett? 😁

De leser på Jodel.

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var jammen på høy tid at Aranja dro. Hun var altfor kresen for et sånt type program. Skjønner ikke helt hvorfor alle falt for henne? Fordi hun var så utilgjengelig?

Anonymkode: 62d56...c43

Hun er jo både penere og mer sympatisk enn de andre sjalu og barnslige damene der inne. Det er det mennene faller for. Husk dette alle dere single damer. Det er ikke sjarmerende med sjaul kontrollering, drama, sutring og endeløs analysering. Det var disse tingene hun ikke gjorde og som gjør at hun er interessant og spennende for menn.

Anonymkode: 10d75...151

• Liker 8
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Det var jammen på høy tid at Aranja dro. Hun var altfor kresen for et sånt type program. Skjønner ikke helt hvorfor alle falt for henne? Fordi hun var så utilgjengelig?

Dette synes jeg er en merkelig holdning, og jeg ser den fra flere i programmet også. Selv om man ikke føler seg tiltrukket av verken utseendet eller personligheten til noen, så skal man liksom prøve å bli romantisk interessert likevel. Hva er greia med det? Jeg skjønner Aranja veldig godt, der er slik jeg fungerer selv også, jeg vet om jeg er interessert i noen ganske fort, og ser ingen grunn til å kysse frosker hvis jeg ikke har lyst. Erfaringsmessig er det mye lettere å avvise noen med en gang, enn å gi det et forsøk bare for å være "grei", for deretter å måtte avvise dem. Det handler ikke om å være kresen, men om å være i kontakt med sitt eget følelsesliv og å vite hva man trenger og leter etter. 

Anonymkode: 98678...8ab

• Liker 22
Skrevet (endret)
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Aranja er jo helt fantastisk, jeg falt for henne selv ;)

Det er ikke bare utseendet, men hele utstrålingen og modenheten hennes. Litt morsomt å se henne prate med Elisabeth. Det er som å se en jentunge prate med tanten sin. Aranja virker klok, ekte, ærlig og oppriktig. Det var riktig av henne å dra nå (hun måtte jo nærmest overtale både Viktor og Singh til å ikke velge seg). Hun visste at det nå ikke ville komme inn flere deltagere, og ingen av de som var der nå vekket noen interesse i henne. Jeg kommer til å savne henne på skjermen, men hun hadde ikke mer å hente der.

Endret av Hulderen
  • Liker 11
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hun er jo både penere og mer sympatisk enn de andre sjalu og barnslige damene der inne. Det er det mennene faller for. Husk dette alle dere single damer. Det er ikke sjarmerende med sjaul kontrollering, drama, sutring og endeløs analysering. Det var disse tingene hun ikke gjorde og som gjør at hun er interessant og spennende for menn.

Nå generaliserer du veldig. Det er ikke alle jentene på Love Island som er sjalu. Vi har ikke sett noe sjalusi hos hverken Nora, Sofie eller Elisabeth. Jeg kan ikke huske noen sjalusidrama hos noen av jentene som har røket ut heller.

• Liker 4
Skrevet

Elisabeth virker jo definitivt barnslig da. Nekter å tro at hun er der for å finne kjærligheten, hun er der for oppmerksomheten.

• Liker 12
Skrevet
1 time siden, Hulderen skrev:

Nå generaliserer du veldig. Det er ikke alle jentene på Love Island som er sjalu. Vi har ikke sett noe sjalusi hos hverken Nora, Sofie eller Elisabeth. Jeg kan ikke huske noen sjalusidrama hos noen av jentene som har røket ut heller.

Joa, tenkte vel mest på Thammy og Iselin nå da...

Men når det gjelder å sutre, er vel ikke Nora helt borte? Og Nora er i tillegg kjedelig, det er min mening. 

Elisabeth er som flere andre påpeker litt barnslig, men så er hun jo ung også. Ikke alle 20-åringer som er voksne ennå.

• Liker 1
Skrevet
46 minutter siden, Vinterjenta skrev:

Elisabeth virker jo definitivt barnslig da. Nekter å tro at hun er der for å finne kjærligheten, hun er der for oppmerksomheten.

Hun er jo ikke barnslig.. hun virker kanskje mer livlig, utadvendt og spontan. 

Anonymkode: fc1db...2aa

• Liker 4
Skrevet
På 16.2.2020 den 23.28, bustelise skrev:

Jeg synes også Nora og Johannes virker som et bra og stabilt par, men argumentene til Ali er jo faktisk gyldige. Johannes er en rolig, avbalansert type. Nora er et fyrverkeri. Kanskje det funker bra. Kanskje ikke. De er uansett forskjellige typer mennesker, så gjenstår det å se om de utfyller hverandre eller om de går på kant med hverandre. Men jeg er helt enig i at Ali nok sier det mest fordi han er snurt over å bli «stemt ut» av dem. Han kunne utmerket fint begrunnet å rangere Omid og Iselin øverst, uten å måtte snakke ned Nora og Johannes på den måten.

Men er ikke slike par best? Motsetninger tiltrekker hverandre heter det jo🤔 Jeg er for eksempel rolig og sjenert (introvert), og jeg har datet menn lik meg selv og det funker rett og slett ikke! vi blir sittende begge å gruble i stillhet. Bare det å gå på kino med en fyr lik meg funker dårlig, hvor begge ender opp med å si: nei det er det samme for meg i grunnen (haha). Jeg tiltrekkes kun til menn totalt ulik meg selv, må ha en som utfordrer meg. 

Anonymkode: f2116...bff

• Liker 9
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men er ikke slike par best? Motsetninger tiltrekker hverandre heter det jo🤔 Jeg er for eksempel rolig og sjenert (introvert), og jeg har datet menn lik meg selv og det funker rett og slett ikke! vi blir sittende begge å gruble i stillhet. Bare det å gå på kino med en fyr lik meg funker dårlig, hvor begge ender opp med å si: nei det er det samme for meg i grunnen (haha). Jeg tiltrekkes kun til menn totalt ulik meg selv, må ha en som utfordrer meg. 

Jeg tror også at det kan være bra med motsetninger. To fyrverkeri sammen må bli utrolig voldsomt. Jeg tror nok at en som Nora har veldig godt av å ha en sindig partner, mens Johannes har godt av å ha noen som røsker litt opp. Dessuten har de en lavmeldt, god nærhet som gir dem styrke.

• Liker 12
Skrevet

Singh, hva pokker er det du sier til Aranja? 🤣🤣

Så utrolig kleine enkelte av de mannfolka er. Jon André og Singh.., dere må vokse opp og innse at dere ikke er senter av universet.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo, kanskje det 🙂 

Meeen kanskje ikke. Av og til er det en kjempegod match. Av og til ikke. Det er vanskelig å si. Som sagt, så synes jeg absolutt at de ser veldig bra ut foreløpig! Men man vet aldri hva som skjer på utsiden. Det eneste jeg vet nå, er at Ali har rett i at de er veldig forskjellige. Så gjenstår det å se, da, om det er positivt eller negativt. Sannsynligvis litt av begge deler.

Jeg liker både Nora og Johannes, så jeg heier selvfølgelig på dem!

• Liker 5
Skrevet

Hvem stemmer vi på a dere? 😄 Jeg sender min stemme retning Omid og Iselin ♥️

Anonymkode: 19d4e...fc4

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nora og Johannes! 

• Liker 17
Skrevet

Elisabeth er utrolig barnslig og fnisete, får helt fnatt av å se på henne. Skjønner godt at ingen andre falt for henne, og Singh tok henne som eneste mulighet. Heier på Nora og Johannes! Mie og Ali kommer til å bli et helv**e når de er hjemme igjen. Rakner nok fort. Mie er en flørtete type jente, og Ali takler ikke det. 

Anonymkode: f9b85...7be

• Liker 5
Skrevet

Jeg stemte på Nora og Johannes. Det er egentlig flere grunner til det. De virker absolutt mest jordnære! Nora virker veldig genuin og omsorgsfull, mens Johannes virker rolig og snill. De to sammen tror jeg er veldig bra :)

Jeg har for øvrig troa på de andre parene, men for meg er det litt mer som skurrer hos dem. Bare fordi Nora og Johannes ikke har hatt noe særlig motgang så betyr absolutt ikke det at de er en dårlig match! Ikke alle kjærestepar går gjennom masse drama som f.eks Thammy og Nate, Iselin og Ikke og Mie og Ali...

Anonymkode: 9ca99...305

• Liker 10
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nora og Johannes

Anonymkode: fc1db...2aa

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...