AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #881 Skrevet 18. februar 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Ingen kaller Otto Jespersen for Hans selv om han egentlig heter Hans. Så hvorfor kalle Aranja for Christina, når det er Aranja hun bruker? Anonymkode: 29738...774 Fordi jeg kjenner henne som Christina Aranja, og det føles mer naturlig for meg å kalle henne det Tviler på at alle rundt Otto Jespersen kaller ham for "Otto Jespersen". Anonymkode: bd6a3...9e4
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #882 Skrevet 18. februar 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Aranja ble ikke sjarmert av han nye. Han er Inder - og kan være grunn nok i seg selv at hun ikke lot seg friste. De har en helt annen kultur. Det positive var at han var godt voksen! Anonymkode: c1e3b...bde Og Ali er iraker 😂 indere er i det minste ikke alltid muslimske med det kvinnesyn det medfører Anonymkode: 62d56...c43 3
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #883 Skrevet 18. februar 2020 13 timer siden, Hulderen skrev: Da har vi veldig ulik smak 😊. Jeg syns at Victor er den lekreste av guttene, med Johannes som nr to. Av jentene er Aranja nå den lekreste, med Nora og Elisabet på delt andreplass. Skjønner ikke alle som synes Nora er pen hun har det mest kunstige utseendet med altfor markerte trekk og kort hals.. 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes definitivt Ali er den kjekkeste der inne. Og utseendemessig er han jo det Aranja er ute etter. Anonymkode: 24155...b8e Ali har ingenting attraktivt ved seg verken utseende eller personlighet Anonymkode: 62d56...c43 5
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #884 Skrevet 18. februar 2020 14 timer siden, Hulderen skrev: Da har vi veldig ulik smak 😊. Jeg syns at Victor er den lekreste av guttene, med Johannes som nr to. Av jentene er Aranja nå den lekreste, med Nora og Elisabet på delt andreplass. Syns Johannes uten tvil er den fineste gutten der inne. Alle jentene er veldig pene, bortsett fra Elisabeth etter min mening. Sikkert søt med sminke, men uten er hun ikke særlig fin Syns det er trist at Ali prøver å trekke ned Nora og Johannes. Han burde virkelig se seg sjæl i speilet og forstå hva slags faenskap han gjorde. KAN IKKE forstå at Mie, som virker så oppegående og reflektert, tar han tilbake så kort tid etter, og atpåtil forteller han at hun elsker han, etter det han har gjort! Det er noe som skurrer kraftig her. Lukter skuespill fra produksjonen i et desperat forsøk på å lage noe drama. Anonymkode: 52839...8f7 10
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #885 Skrevet 18. februar 2020 19 minutter siden, AnonymBruker said: Skjønner ikke alle som synes Nora er pen hun har det mest kunstige utseendet med altfor markerte trekk og kort hals.. Anonymkode: 62d56...c43 Hun har nok markerte trekk og kort hals fordi hun har samisk blod i årene. Unødvendig å kalle det kunstig, selv om leppene åpenbart er fylt på. Anonymkode: 98678...8ab 22
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #886 Skrevet 18. februar 2020 Håper vinner: Johannes Nora (håper de vinner, de virker gode og trofaste snakker fint om hverandre og andre, er ikke sjalu og ufine, ikke kontrollerende) 2. Victor og ? Sofie (Victor virker snill synd han ikke har funnet noen) 3. Ali Mie Thammy Nate Iselin Omid (Huff - Ali er slesk, utro kontrollerende, snakker ned andre. Thammy kjempesjalu kontrollerende det Sure eiesyke blikket, hun sliter og drar ned stakkars Nate som virker morsom og god, Iselin er utrolig usikker, hyklersk, eiesyk og umoden, Omid er for svak) 4.Aranja for kresen men likte Ali? Henger ikke sammen 5. Elisabeth er der for å bli sett litt mer og få litt flere Instagramfølgere? Anonymkode: 62d56...c43 11
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #887 Skrevet 18. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hun har nok markerte trekk og kort hals fordi hun har samisk blod i årene. Unødvendig å kalle det kunstig, selv om leppene åpenbart er fylt på. Anonymkode: 98678...8ab Finnes så klart mange pene samer, Hun hadde nok sett mer naturlig Pen ut uten å blåse opp leppene Anonymkode: 62d56...c43
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #888 Skrevet 18. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Håper vinner: Johannes Nora (håper de vinner, de virker gode og trofaste snakker fint om hverandre og andre, er ikke sjalu og ufine, ikke kontrollerende) 2. Victor og ? Sofie (Victor virker snill synd han ikke har funnet noen) 3. Ali Mie Thammy Nate Iselin Omid (Huff - Ali er slesk, utro kontrollerende, snakker ned andre. Thammy kjempesjalu kontrollerende det Sure eiesyke blikket, hun sliter og drar ned stakkars Nate som virker morsom og god, Iselin er utrolig usikker, hyklersk, eiesyk og umoden, Omid er for svak) 4.Aranja for kresen men likte Ali? Henger ikke sammen 5. Elisabeth er der for å bli sett litt mer og få litt flere Instagramfølgere? Anonymkode: 62d56...c43 Ja og Mie hun falt mange nivåer etter at Ali dreit seg ut og hun tok han tilbake. Måten hun blikker og ignorerer Elisabeth og av og til kritiserer Aranja når den eneste hun burde kritisert er Ali er bare kjipt å se på. Tidligere virket hun god og oppegående men hun fikk vel en knekk på selvtilliten etter å ha bli utsatt for Ali. Vanskelig å være snill når andre behandler Deg dårlig. Generelt synes jeg De fleste damene ble veldig stygge mean girls mot Elisabeth, utsestenger og ignorerer henne. Anonymkode: 62d56...c43 7
Wera1 Skrevet 18. februar 2020 #889 Skrevet 18. februar 2020 KAN VI VÆRE SÅ SNILL OG HOLDE OSS FOR GODE TIL Å DISKUTERE OG RAKKE NED PÅ ANDRES UTSEENDE. Takk på forhånd. 24
hunderr Skrevet 18. februar 2020 #890 Skrevet 18. februar 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Håper vinner: Johannes Nora (håper de vinner, de virker gode og trofaste snakker fint om hverandre og andre, er ikke sjalu og ufine, ikke kontrollerende) 2. Victor og ? Sofie (Victor virker snill synd han ikke har funnet noen) 3. Ali Mie Thammy Nate Iselin Omid (Huff - Ali er slesk, utro kontrollerende, snakker ned andre. Thammy kjempesjalu kontrollerende det Sure eiesyke blikket, hun sliter og drar ned stakkars Nate som virker morsom og god, Iselin er utrolig usikker, hyklersk, eiesyk og umoden, Omid er for svak) 4.Aranja for kresen men likte Ali? Henger ikke sammen 5. Elisabeth er der for å bli sett litt mer og få litt flere Instagramfølgere? Anonymkode: 62d56...c43 ENIG 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #891 Skrevet 18. februar 2020 Jeg mener at Ali og Mie spiller et spill for å vinne. Han er kontrollerende og vil egentlig ha en tekkelig, tilbakeholden dame som kan styrke hans ego. Har ikke glemt hvordan han kritiserte Mie for å være alt for åpen om sex. Det er tydelig et tema som bare menn skal uttrykke noe med i hans øyne. Alle "kjærlighetserklæringene" er lett å gjennomskue, de tror at det er slike ting vi publikum vil stemme de frem som vinnere. De sank helt til bunnen med å kritisere Nora og Johannes på den måten. Anonymkode: 5250a...103 22
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #892 Skrevet 18. februar 2020 Ingen av parene der inne kommer til å være, kanskje Nora og Johannes, men de andre passere ikke sammen. De er bare puttet inn og forventes å danne seg par med en av 12 personer der inne, mest unaturlige settingen Anonymkode: 81c9e...e04 3
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #893 Skrevet 18. februar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi jeg kjenner henne som Christina Aranja, og det føles mer naturlig for meg å kalle henne det Tviler på at alle rundt Otto Jespersen kaller ham for "Otto Jespersen". Anonymkode: bd6a3...9e4 Hæ? Mener du at Aranja er etternavnet hennes? Hans Otto sammenlignes med Christina Aranja. To fornavn hver, hvor de kaller seg henholdsvis Otto og Aranja, altså bruker de sitt andre fornavn. Hva har etternavnet Jespersen med saken å gjøre? Anonymkode: 29738...774 7
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #894 Skrevet 18. februar 2020 Helt menneskelig å være sjalu når du har blitt glad i noen, så jeg skjønner Iselin, men det viser samtidig litt umodenhet. Deltakerne er ganske unge, de er på den alderen hvor man lærer av sine feil. Med unntak av Ali, han er åpenbart kontrollerende og det kommer garantert ikke til å fungere med ei jente som Mie. Anonymkode: 834c0...bc6 2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #895 Skrevet 18. februar 2020 Synes Love Island er veldig mye «snakk om hvor vi står» prat. Det blir mye talk the talk og lite walk the walk... Skulle ønske vi fikk sett deltagerne mer i hva de gjør gjennom dagen, når de spiser middag, osv. Så kunne man sett relasjonene mer slik. I lengden blir man veldig lei av «the talk» hele tiden.. Hadde det ikke vært for at jeg «må se» finalen som kommer straks hadde jeg nok sluttet å følge med på serien Anonymkode: fc1db...2aa 8
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #896 Skrevet 18. februar 2020 Driter i hvem som vinner så lenge det IKKE er Mie og Ali. Anonymkode: 4b26a...59d 22
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #897 Skrevet 18. februar 2020 Nå har jeg bestemt meg, heier på Iselin og Omid 💘 Det de har virker ekte 🥰 Anonymkode: f91d6...e7e 1
Hulderen Skrevet 18. februar 2020 #898 Skrevet 18. februar 2020 Spoiler Kan noen av dere huske når det var Mie sa at man ikke kan stole på Thammy? Og til hvem?
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #899 Skrevet 18. februar 2020 Ali irriterer meg grenseløst! For en d**tt. Jo mer han rakker ned på Johannes og Nora, jo mer heier jeg på de! Det viktigste er vel at de har trua på hverandre. Ali stiller ikke seg selv i et bedre lys av å rakke ned på andre par når han selv oppfører seg som han gjør. Håper Ali og Mie(håper for øvrig hun får opp øynene for hvordan Ali faktisk er!) ryker ved første anledning, og tar med seg Elisabeth på tur ut takk! Håper topp tre blir Johannes og Nora, Iselin og Omid, Sofie og Victor. Anonymkode: 2dbad...74a 15
Hulderen Skrevet 18. februar 2020 #900 Skrevet 18. februar 2020 Har flere lagt merke til hvordan Ali snakker til Mie? Det er som om han ser på/snakker med en søt kattunge eller en liten unge. Han har gjort det flere ganger, men det var spesielt tydelig da han leste høyt kjærlighetsbrevet fra henne. «aaaaaaawwww» «ååååååå» «uuuuuummmm» med et utrolig ovenfra og ned klissete tonefall. 25
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå