SUPERMIRI Skrevet 18. desember 2020 #641 Del Skrevet 18. desember 2020 Jeg håper for deg, @Noldi ❤️ Godt å høre at du ikke har blødd noe mer siden i går! Da er det fremdeles håp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 18. desember 2020 #642 Del Skrevet 18. desember 2020 Så bra du ikke har blødd mer 💕 Heier på deg og spiren din 💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 18. desember 2020 Forfatter #643 Del Skrevet 18. desember 2020 SUPERMIRI skrev (52 minutter siden): Jeg håper for deg, @Noldi ❤️ Godt å høre at du ikke har blødd noe mer siden i går! Da er det fremdeles håp vegasus skrev (43 minutter siden): Så bra du ikke har blødd mer 💕 Heier på deg og spiren din 💕 Det er så veldig godt å vite at jeg har dere som heier på meg og spiren❤️ Jeg er veldig spent på hvordan det går med den inni der🥺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babycodex Skrevet 18. desember 2020 #644 Del Skrevet 18. desember 2020 Noldi skrev (2 timer siden): Første blodprøve viser progesteron på 87 og hcg på 370. Hvis jeg har forstått det riktig bør nivået på mandag ligge på ca 1480? Har ikke blødd noe mer siden i går, men jeg har litt ubehag i livmoren. Ikke direkte smerter, men stikk, murringer, hold, press. Vanskelig å forklare. Håpet går veldig i bølgedaler. Noen ganger tror jeg at dette skal gå helt fint, men to minutter etterpå tenker jeg at det er over. De neste 3-4 dagene kan ikke gå fort nok! Uff så utrolig trist å høre om dette. Jeg føler forresten stikk, murringer, hold, press i livmoren hele tiden, så kanskje det bare er smerter fra livmoren som utvikler seg ❤️ Føles faktisk akkurat ut som om mensen er på vei hele tiden, haha. Glad for at du sluttet å blø. Syntes egentlig det lover veldig godt, for slik jeg har opplevd sa så var jeg aldri i tvil pga helt sykt sterk og annerledes smerte og store blødninger bare timer etter den første brune spottingen. Man kan jo oppleve det forskjellig, men den sterke smerten sammen med ferskt og mye blod er et veldig typisk symptom. Sender mange mange gode tanker til deg og krysser fingrene for hcg stigning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 18. desember 2020 Forfatter #645 Del Skrevet 18. desember 2020 babycodex skrev (7 minutter siden): Uff så utrolig trist å høre om dette. Jeg føler forresten stikk, murringer, hold, press i livmoren hele tiden, så kanskje det bare er smerter fra livmoren som utvikler seg ❤️ Føles faktisk akkurat ut som om mensen er på vei hele tiden, haha. Glad for at du sluttet å blø. Syntes egentlig det lover veldig godt, for slik jeg har opplevd sa så var jeg aldri i tvil pga helt sykt sterk og annerledes smerte og store blødninger bare timer etter den første brune spottingen. Man kan jo oppleve det forskjellig, men den sterke smerten sammen med ferskt og mye blod er et veldig typisk symptom. Sender mange mange gode tanker til deg og krysser fingrene for hcg stigning. Åå det hjelper veldig å lese det du skriver nå🥺🤞🏼 Jeg har jo hatt murringer siden dagen før positiv test, så jeg har vært inne på tanken om at det rett og slett bare er livmoren som utvikler seg. Det er jo det jeg vil skal skje, så jeg gir ikke helt opp håpet iallfall❤️ Også hjelper det å høre fra deg og andre her som har opplevd SA tidligere, og det er jo noe helt annet enn hva jeg går gjennom nå. Jeg har hatt minimal blødning, og ingen smerter. Er vel mest redd for at det er en truende abort, eller en abort i startfasen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babycodex Skrevet 18. desember 2020 #646 Del Skrevet 18. desember 2020 Noldi skrev (1 minutt siden): Åå det hjelper veldig å lese det du skriver nå🥺🤞🏼 Jeg har jo hatt murringer siden dagen før positiv test, så jeg har vært inne på tanken om at det rett og slett bare er livmoren som utvikler seg. Det er jo det jeg vil skal skje, så jeg gir ikke helt opp håpet iallfall❤️ Også hjelper det å høre fra deg og andre her som har opplevd SA tidligere, og det er jo noe helt annet enn hva jeg går gjennom nå. Jeg har hatt minimal blødning, og ingen smerter. Er vel mest redd for at det er en truende abort, eller en abort i startfasen. Jeg skjønner bekymringen så godt, men kanskje erfaringen til @Lillra kan gi litt ekstra motivasjon i ventetiden ❤️ Tror små blødninger og spotting er veldig veldig vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymapekatt Skrevet 19. desember 2020 #647 Del Skrevet 19. desember 2020 Krysser alt jeg kan for at dette skal gå bra! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 19. desember 2020 Forfatter #648 Del Skrevet 19. desember 2020 Jeg klarer virkelig ikke å bestemme meg for om jeg har håp eller ikke!.. Våknet i dag og var full av håp, men så var det igjen blod på papiret nå sist når jeg var på do.. Legger merke til at det gjerne begynner å blø dersom jeg beveger meg mye. Har vært på matbutikken og tatt julehandelen i dag. Det resulterte i en sliten korsrygg og blod på papiret når jeg kom hjem... Jeg vaier også litt frem og tilbake på en ting jeg gjerne vil ha meningene deres om. Jeg tok en graviditetstest den dagen blødningen startet. Jeg vurderer å ta en ny en i morgen, for å sammenligne strekene. Se om den er svakere/sterkere. Men så er jeg usikker. Jeg skal jo ta blodprøve på mandag. Kanskje det bare er å sette meg gjennom unødvendig stress dersom jeg ikke synes den har blitt noe sterkere. Hva synes dere? Vil så gjerne vite at spiren klarer seg😩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 19. desember 2020 Forfatter #649 Del Skrevet 19. desember 2020 Anonymapekatt skrev (2 timer siden): Krysser alt jeg kan for at dette skal gå bra! ❤️ Tusen takk❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 19. desember 2020 #650 Del Skrevet 19. desember 2020 Uff, så utrolig vondt å gå rundt med en sånn uro i kroppen, gode du ❤️ Dette er jo så vanskelig.. Selv hadde jeg nok tatt en graviditetstest. Jeg gjorde dette i februar, når jeg begynte å blø smått 4+3. Skjønte fort hvor det var på vei når jeg så at streken var betydelig svakere enn to dager før. Det samme gjelder når jeg begynte å spotte i August, så var streken mye sterkere samme dag og dagen etterpå. Men, man kan som du sier risikere å skape enda mer bekymringer fordi man ikke får et klart svar. Uansett må du gjøre det som føles rett for deg ❤️ Så lenge du ikke har smerter har jeg fremdeles troen på dine vegne! Dette kan gå bra! ❤️ Sender deg en gigaaantisk klem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 19. desember 2020 #651 Del Skrevet 19. desember 2020 Krysser fingrene for at dette går bra 🤞 Høres utmattende å stå i det.. Sender også en klem din vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 19. desember 2020 Forfatter #652 Del Skrevet 19. desember 2020 Atticmess skrev (4 minutter siden): Krysser fingrene for at dette går bra 🤞 Høres utmattende å stå i det.. Sender også en klem din vei Tusen takk❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 19. desember 2020 Forfatter #653 Del Skrevet 19. desember 2020 SUPERMIRI skrev (10 minutter siden): Uff, så utrolig vondt å gå rundt med en sånn uro i kroppen, gode du ❤️ Dette er jo så vanskelig.. Selv hadde jeg nok tatt en graviditetstest. Jeg gjorde dette i februar, når jeg begynte å blø smått 4+3. Skjønte fort hvor det var på vei når jeg så at streken var betydelig svakere enn to dager før. Det samme gjelder når jeg begynte å spotte i August, så var streken mye sterkere samme dag og dagen etterpå. Men, man kan som du sier risikere å skape enda mer bekymringer fordi man ikke får et klart svar. Uansett må du gjøre det som føles rett for deg ❤️ Så lenge du ikke har smerter har jeg fremdeles troen på dine vegne! Dette kan gå bra! ❤️ Sender deg en gigaaantisk klem Dette tar veldig på ja! Spesielt svingene i håpet. Klarer liksom ikke innfinne meg med det ene eller det andre.. Jeg tror som du sier at jeg må gjøre det som føles rett for meg, og det vet jeg kanskje ikke før i morgen tidlig. I dag tidlig ville jeg ikke teste, men nå som jeg spotter igjen vil jeg det. Får se hva magefølelsen sier i morgen😶❤️ Tusen takk for gode ord❤️🥺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 19. desember 2020 #654 Del Skrevet 19. desember 2020 Jeg også ble veldig forberedt på spontanaborten når g-testen ble merkbart svakere iløpet av noen få dager. Så jeg hadde nok tatt test... Kan hende det ikke er noe forskjell slik at du ikke blir klokere... men det vet man ikke før man har tatt en. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 20. desember 2020 Forfatter #655 Del Skrevet 20. desember 2020 Streken har iallfall ikke blitt svakere, men om den har blitt «sterk nok» er jo litt vanskelig å tolke. Tok en digital, selvom jeg visste det var et longshot😅 hadde jeg fått 3+ ville jeg visst at det var over 2000, og dermed langt over grensa (jeg har satt for dobling) på 1400 som den egentlig skal være i morgen. Men den ble som forventet 2-3. Hvis doblingen går som det skal vil jeg jo ikke få 3+ før på tirsdag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sovia Skrevet 20. desember 2020 #656 Del Skrevet 20. desember 2020 Jeg vet ingenting om sterkere streker og HCG-dobling, men synes streken fra i dag er kjempefin og sterk! Jeg er full av håp 💖 Håper du får en fin søndag i dag 😘 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 20. desember 2020 #657 Del Skrevet 20. desember 2020 Det der må da se bra ut! ❤️ Jeg har trua! Ha en riktig fin søndag 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 20. desember 2020 #658 Del Skrevet 20. desember 2020 Vil også tro den er fin, absolutt ikke svakere, og om den i det hele tatt kan bli sterkere vet jeg ikke 🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babycodex Skrevet 20. desember 2020 #659 Del Skrevet 20. desember 2020 Ser bra ut ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 20. desember 2020 #660 Del Skrevet 20. desember 2020 Jeg syns dette virkelig ser lovende ut! Jeg føler blødningene dine som du beskriver ligner veldig på det jeg har hatt. Jeg begynte også å blø litt etter den innvendige ultralyden og det var første gang det jeg så blod og tenkte; dette er normalt og det forklarte hvorfor jeg blør. Vil tro og håper at det samma gjelder deg at su har veldig skjøre slimhinner. Jeg har virkelig trua på at dette går bra!!❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå