Gå til innhold

Førstegangsprøvere

Noldi

Anbefalte innlegg

Noldi skrev (4 minutter siden):

Nå mister jeg... Jeg har ikke ord... Bare sorg og tårer

Hæ? Nei!! Kjære vene, gode du.. Blør du med smerter? 💔🥺💖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hææ nei 😭😭 kjære deg er du sikker?? Ref min historie med blødninger så vil jeg ikke at du skal gi opp like fort som meg ❤️ Ring legen og få en hcg prøve! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå nei, så forferdelig følelse😥 Håper virkelig det er feil, og at symptomene du har er uskyldige! Sender deg en klem❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Niny @SUPERMIRI @vegasus @Amatariel @Lillra @Sovia @Snølilje @Lallana @juicyfruity @Hopptimisten

Tusen takk alle sammen❤️ Jeg håper selvfølgelig lille spire klorer seg fast og at dette ikke ender i en spontanabort. Jeg har ikke noe særlig smerter, men jeg har en følelse av å være løs i magen og mageknip. Det pleier jeg å ha når jeg har mensen. Blør heller ikke veldig masse, så jeg håper det ikke blir noe mer nå iallfall. Jeg har fått vært hos gynekolog og tatt blodprøver og ultralyd. Ettersom jeg er 4+0 i dag var det for tidlig til å se spira eller om det var spontanabort. Men slimhinnene var tykke og fine, så man kan jo håpe. Har tatt hcg-prøve nettopp, også blir det ny på mandag. Så det vil ta sin tid å få klare svar ettersom det er helg midt i. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig bra ut dette Noldi!! At du ikke har særlige smerter eller blør mye. En SA merker man jo veldig godt egentlig. Så her er det masse håp :klemmer: Tro det! Men jeg har full forståelse for at dagene blir tunge fremover... dette er det som er kjipt med å blø tidlig, at man ikke "bare" kan dra på en UL å sjekke. Men faktisk må vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noldi skrev (4 timer siden):

@Niny @SUPERMIRI @vegasus @Amatariel @Lillra @Sovia @Snølilje @Lallana @juicyfruity @Hopptimisten

Tusen takk alle sammen❤️ Jeg håper selvfølgelig lille spire klorer seg fast og at dette ikke ender i en spontanabort. Jeg har ikke noe særlig smerter, men jeg har en følelse av å være løs i magen og mageknip. Det pleier jeg å ha når jeg har mensen. Blør heller ikke veldig masse, så jeg håper det ikke blir noe mer nå iallfall. Jeg har fått vært hos gynekolog og tatt blodprøver og ultralyd. Ettersom jeg er 4+0 i dag var det for tidlig til å se spira eller om det var spontanabort. Men slimhinnene var tykke og fine, så man kan jo håpe. Har tatt hcg-prøve nettopp, også blir det ny på mandag. Så det vil ta sin tid å få klare svar ettersom det er helg midt i. 

Krysser alt jeg har for deg 💕 Det er helt normalt å ha menslignende smerter og også faktisk småblødninger så tidlig i svangerskapet, så det er masse håp for at det er helt uskyldig. 💕 Men skjønner bekymringen, det er dritskummelt når det står på... 

Nå blir det nok noen veldig lange dager frem til du får svar på mandagens prøve. Ta godt vare på deg selv 💕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amatariel skrev (5 timer siden):

Høres veldig bra ut dette Noldi!! At du ikke har særlige smerter eller blør mye. En SA merker man jo veldig godt egentlig. Så her er det masse håp :klemmer: Tro det! Men jeg har full forståelse for at dagene blir tunge fremover... dette er det som er kjipt med å blø tidlig, at man ikke "bare" kan dra på en UL å sjekke. Men faktisk må vente.

vegasus skrev (1 time siden):

Krysser alt jeg har for deg 💕 Det er helt normalt å ha menslignende smerter og også faktisk småblødninger så tidlig i svangerskapet, så det er masse håp for at det er helt uskyldig. 💕 Men skjønner bekymringen, det er dritskummelt når det står på... 

Nå blir det nok noen veldig lange dager frem til du får svar på mandagens prøve. Ta godt vare på deg selv 💕 

Jeg håper så veldig at dere har rett! Det blir nok som dere begge sier- veldig lange dager nå. Jeg ligger rett ut på sofaen her hjemme, utslitt. Har sovet til og fra store deler av dagen. Mannen har fortsatt et håp om at dette skal gå bra❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SUPERMIRI skrev (14 minutter siden):

Ønsker å sende deg en varm klem og mange gode tanker ❤️ 

❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@Noldi💖 Vanskelig å finne ord. Tenker på deg og håper alt bare er en uskyldig blødning som de andre også nevner🙏🏼 

Ikke ofte man tenker at man håper helgen skal gå fort så det kan bli mandag, men nå håper jeg det så du kan få svar💖 Gode klemmer til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juss-jenta skrev (9 timer siden):

Jeg håper virkelig at dette bare var en uskyldig blødning! Sender også en varm klem og mange gode tanker❤️

Tusen takk❤️

TiiBii skrev (7 timer siden):

@Noldi💖 Vanskelig å finne ord. Tenker på deg og håper alt bare er en uskyldig blødning som de andre også nevner🙏🏼 

Ikke ofte man tenker at man håper helgen skal gå fort så det kan bli mandag, men nå håper jeg det så du kan få svar💖 Gode klemmer til deg!

Ikke så ofte jeg pleier å håpe at helgen går fort nei😅 men nå gjør jeg virkelig det! Tusen takk❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første blodprøve viser progesteron på 87 og hcg på 370. Hvis jeg har forstått det riktig bør nivået på mandag ligge på ca 1480? Har ikke blødd noe mer siden i går, men jeg har litt ubehag i livmoren. Ikke direkte smerter, men stikk, murringer, hold, press. Vanskelig å forklare. Håpet går veldig i bølgedaler. Noen ganger tror jeg at dette skal gå helt fint, men to minutter etterpå tenker jeg at det er over. De neste 3-4 dagene kan ikke gå fort nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...