babycodex Skrevet 3. desember 2020 #501 Del Skrevet 3. desember 2020 Så utrolig bra! Heia 💛🥚 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 3. desember 2020 Forfatter #502 Del Skrevet 3. desember 2020 @Wera1 @Neutral90 @babycodex Tusen takk for heiarop😍😍 Blir så glad av å ha dere alle som støtte❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 3. desember 2020 #503 Del Skrevet 3. desember 2020 Oi Oi Oi Oi! Har ikke vært inne på kvinneguiden på noen dager.. Herregud så gøyt å lese! 😄😄 Endelig eggløsning, og endelig en bekreftelse! 🎉 Så glad for deg! 😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 3. desember 2020 Forfatter #504 Del Skrevet 3. desember 2020 Niny skrev (52 minutter siden): Oi Oi Oi Oi! Har ikke vært inne på kvinneguiden på noen dager.. Herregud så gøyt å lese! 😄😄 Endelig eggløsning, og endelig en bekreftelse! 🎉 Så glad for deg! 😊😊 Tusen takk, Niny😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 3. desember 2020 Forfatter #505 Del Skrevet 3. desember 2020 CD 15 Jeg drister meg til å si at jeg tror eggløsningen finner sted as we speak. Kjenner på eggløsningssmerter større enn jeg har hatt tidligere, så jeg håper det er et godt tegn! Kjennes ut som hold når jeg går. Disse smertene kjente jeg ikke på de to tidligere gangene jeg trodde jeg hadde eggløsning, men jeg husker de godt fra den gangen i juli som jeg var veldig sikker på at jeg hadde eggløsning. Enda et godt tegn😍 Nå mangler det bare at mensen holder seg borte i minimum 11 dager, men helst 9 måneder❤️ Kommer til å regne meg som 1 dpo i morgen, og så lenge mensen holder seg borte planlegger jeg å vente så lenge som mulig med å teste. Jeg bare håper sånn at hvis det er en graviditet, at jeg ikke må myse etter å se en strek, men at jeg ser det tydelig. Siden sist lutealfase i juli var på 11 dager, tenker jeg å ta første test 14 desember som er 11dpo og én dag før mensen eventuelt dukker opp. Nå håper jeg dagene fremover flyr avgårde! Har en del ting å drive med om dagen, så jeg tror det skal gå rimelig fort den første uken iallfall, men etter det ser jeg for meg at det kan bli et par krevende dager🙈 Håper det blir verdt det!❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfugl154 Skrevet 3. desember 2020 #506 Del Skrevet 3. desember 2020 Så hyggelig å lese Noldi!! Veldig glad på dine vegne! Håper så mye på en fin babystrek om en ti-dagers tid<3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 3. desember 2020 #507 Del Skrevet 3. desember 2020 Så bra at du merker eggløsning da😀 det er et godt tegn:) jeg tenkte også jeg skulle ta første test 13/14 desember 😊 tenk om vi kunne fått to streker begge to 😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 3. desember 2020 #508 Del Skrevet 3. desember 2020 Synes det høres veldig fornuftig ut å vente til 14. desember med å teste 😊 Godt du har nok å bruke tiden din på fremover da, man blir fort utålmodig i dpo-land 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 3. desember 2020 Forfatter #509 Del Skrevet 3. desember 2020 sommerfugl154 skrev (2 timer siden): Så hyggelig å lese Noldi!! Veldig glad på dine vegne! Håper så mye på en fin babystrek om en ti-dagers tid<3 Tusen takk😍 det håper jeg også❤️ Lily92 skrev (2 timer siden): tenk om vi kunne fått to streker begge to 😭 Ja, det hadde vært helt fantastisk!😍😭😍 vegasus skrev (1 time siden): Synes det høres veldig fornuftig ut å vente til 14. desember med å teste 😊 Godt du har nok å bruke tiden din på fremover da, man blir fort utålmodig i dpo-land 😅 Det er veldig(!) deilig å vite at jeg har nok å holde på med ja🤩 Er kun i dag jeg ikke egentlig har noe å drive med eller tenke på, men fra i morgen av har jeg noe å gjøre hver dag i en uke, så plutselig er jeg 8 dpo, så da skal jeg klare å holde ut i to dager til😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 3. desember 2020 #510 Del Skrevet 3. desember 2020 Hurra for eggløsning! Håper på en super lutealfase og babystrek om ca 11 dager ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 3. desember 2020 Forfatter #511 Del Skrevet 3. desember 2020 SUPERMIRI skrev (2 timer siden): Hurra for eggløsning! Håper på en super lutealfase og babystrek om ca 11 dager ❤️ Ja! Håper, håper, håper😍 har veldig god tro enn så lenge, så håper magefølelsen holder seg bra😁❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymapekatt Skrevet 6. desember 2020 #512 Del Skrevet 6. desember 2020 Det var utrolig hyggelig å lese seg opp på de siste innleggene her! Gratulerer med gode nyheter om eggløsning og sædkvalitet, og håper denne runden resulterer i nydelig babystrek om en liten stund! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 6. desember 2020 Forfatter #513 Del Skrevet 6. desember 2020 Anonymapekatt skrev (1 time siden): Det var utrolig hyggelig å lese seg opp på de siste innleggene her! Gratulerer med gode nyheter om eggløsning og sædkvalitet, og håper denne runden resulterer i nydelig babystrek om en liten stund! Tusen takk😍🤩 Det håper jeg også! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 6. desember 2020 Forfatter #514 Del Skrevet 6. desember 2020 3 dpo Først av alt må jeg bare fortelle at jeg fortsatt ikke har fått mensen! Det høres kanskje selvsagt ut for de fleste, men dette er den nest lengste perioden uten mensen siden august. Spesielt takknemlig er jeg jo også fordi jeg endelig har hatt eggløsning😍 Det er en helt nydelig følelse å ha, uansett om det resulterer i graviditet eller ikke (selvom jeg håper mest på eggløsning) Ellers ble planene endret for helgen, og dagene jeg trodde kom til å fly av gårde har gått helt utrolig sakte😅 Kunne ønske jeg bare kunne hoppe en uke frem i tid! Om fire dager skal jeg ta ny blodprøve for å dobbeltsjekke at det har vært eggløsning, så jeg prøver å se frem til det først. Så skal jeg nyte helgen igjen etter det. Må ta ting i korte intervaller så jeg kan telle ned på et mindre antall dager om gangen. Jeg har tenkt mye på om jeg skal teste 14.desember eller ikke. En del av meg vil jo få svaret så fort som mulig, men en annen del av meg er redd for å få en test som må tolkes eller en svak strek som ender opp som en kjemisk. Må nok bare følge magefølelsen når det er 14 desember. Tester jeg ikke da er sjansen stor for mensen dagen etter dersom jeg har regnet riktig på eggløsning og lutealfasen sist. Jeg er rett og slett usikker på hvilket alternativ jeg lander på😅 Som alltid håper jeg dagene går fooooort! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 6. desember 2020 #515 Del Skrevet 6. desember 2020 Åå jeg har tenkt så mye på deg i dag og virkelig håpet at du skulle skrivebordet dag at du ikke hr fått mensen!! Dette gjør meg så glad!😍❤️ Jeg har så trua nå kjenner jeg. og som du sier så er dette utrolig bra uansett om du er gravid eller ikke! Håper nå bare at mensen holder seg unna i 9 fine måneder ❤️Og hvis ikke så håper jeg uansett at den ikke kommer med det første❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 6. desember 2020 #516 Del Skrevet 6. desember 2020 Dette er en fantastisk utvikling! Endelig responderer kroppen din bra på medisinene ❤️ Du har hatt ✨eggløsning✨, woopwooooop🤩 Jeg skjønner veldig godt dilemmaet ditt med å teste eller ikke. Tror det er lurt, som du sier, å se an litt hvordan du føler deg den dagen. Kanskje kjenner du på en uutholdelig trang på å vite, og da er valget enkelt - eller så går det faktisk fint å se an om mensen kommer eller ikke 🥰 Ha en finfin kveld 💕 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wera1 Skrevet 6. desember 2020 #517 Del Skrevet 6. desember 2020 Så gode nyheter! 🙌🏼😍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 6. desember 2020 #518 Del Skrevet 6. desember 2020 Jeg er såååå glad for at du er inne i dpo-land! 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 7. desember 2020 #519 Del Skrevet 7. desember 2020 Så bra du ikke har fått mensen 😀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TiiBii Skrevet 7. desember 2020 #520 Del Skrevet 7. desember 2020 Dpo🥳 Så gode nyheter, @Noldi🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå