Gå til innhold

Førstegangsprøvere


Noldi

Anbefalte innlegg

2 timer siden, babycodex skrev:

Oi shit det er spennende. Håper du føler deg bedre da ❤️ Skal du teste fra i morgen av?

Føler meg bedre nå, så det gikk fort over😁 Kommer nok ikke til å teste i morgen nei.. Håper jeg hører fra gynekologen i morgen og får bekreftet eller avkreftet eggløsning. Dersom jeg får beskjed i morgen om at jeg har hatt eggløsning kommer jeg nok til å teste på tirsdag🤞🏼 Kjenner fallhøyden begynner å bli stor nå, for jeg har fått ganske høyt håp om at det har vært eggløsning, men realisten i meg begynner å forberede seg på negativt svar i morgen😶☹️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt du føler deg bedre :klem: Jeg krysser fingrene for at gynekologen kommer med en gladnyhet og forteller at prøvene viser EL 🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Noldi skrev:

Kommer nok ikke til å teste i morgen nei..

Største løgnen ever😶😅 Røyk rett på en tidligtest i dag tidlig, men den var helt blendahvit! Ingen tvil om negativt svar der. Litt skuffa, men gir ikke helt opp før jeg får snakket med gynekologen ang prøvesvarene. Jeg har begynt å kjenne på tappen igjen (den er hard og høyt oppe), fordi jeg de siste to dagene har hatt ømme brystvorter igjen. Det har jeg ikke hatt siden juli og sist eggløsning. Tenker det betyr at kroppen er ganske forvirret nå også og at hormonene er i kluss, men velger å kjenne på tappen for å være sikker på at det ikke er enda mer som lurer meg😅 

*Har også kommet på at sist jeg tok blodprøve hos gynekologen så tok det over en uke å få svar😶 Håper ikke det blir sånn denne gangen også

Endret av Noldi
* Lagt til et avsnitt
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

47 minutter siden, Noldi skrev:

Største løgnen ever😶😅 Røyk rett på en tidligtest i dag tidlig, men den var helt blendahvit! Ingen tvil om negativt svar der. Litt skuffa, men gir ikke helt opp før jeg får snakket med gynekologen ang prøvesvarene. Jeg har begynt å kjenne på tappen igjen (den er hard og høyt oppe), fordi jeg de siste to dagene har hatt ømme brystvorter igjen. Det har jeg ikke hatt siden juli og sist eggløsning. Tenker det betyr at kroppen er ganske forvirret nå også og at hormonene er i kluss, men velger å kjenne på tappen for å være sikker på at det ikke er enda mer som lurer meg😅 

*Har også kommet på at sist jeg tok blodprøve hos gynekologen så tok det over en uke å få svar😶 Håper ikke det blir sånn denne gangen også

Du har lov til å ringe og purre på svar (selv om jeg vet du ikke liker å gjøre det). 😊 

Synd det var blenda test i dag. Krysser fingrene for at ting snart snur for deg 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, vegasus skrev:

Du har lov til å ringe og purre på svar (selv om jeg vet du ikke liker å gjøre det). 😊 

Synd det var blenda test i dag. Krysser fingrene for at ting snart snur for deg 💕

Tusen takk, gode du❤️ Ser mørkt ut for svar i dag iallfall. Svartid er vanligvis 2-5 virkedager, så jeg prøver å holde ut litt til😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Noldi skrev:

Tusen takk, gode du❤️ Ser mørkt ut for svar i dag iallfall. Svartid er vanligvis 2-5 virkedager, så jeg prøver å holde ut litt til😁

Har du prøvd å logge inn på furst for å se om de ligger der? 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Neutral90 skrev:

Har du prøvd å logge inn på furst for å se om de ligger der? 🤞

Ja, men det ligger ikke noe der heller. Jeg prøvde det sist også, men det kom aldri noe svar da heller så det ligger ingenting der😶 Får alle andre prøvesvarene sine der? Selvom de går privat?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Noldi skrev:

Ja, men det ligger ikke noe der heller. Jeg prøvde det sist også, men det kom aldri noe svar da heller så det ligger ingenting der😶 Får alle andre prøvesvarene sine der? Selvom de går privat?

Hvis de er analysert på furst ligger de vel der, men opplevde selv at prøvesvarene fra privatklinikk ikke var tilgjengelig på furst 😬 håper du får svar i morgen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser mørkt ut for svar på blodprøvene i dag også. Kjedelig!🙄 Tok ikke ny graviditetstest i dag tidlig, men tar kanskje en ny i morgen. Fortsatt ømme brystvorter og innimellom stikking i livmor. Ingen spotting enn så lenge. Sist varte lutealfasen i 10 dager, men jeg er usikker på om jeg har markert eggløsning på riktig dag. Men om det var riktig sist skal jeg vel egentlig ha mensen i morgen hvis det har vært eggløsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Noldi skrev:

Ser mørkt ut for svar på blodprøvene i dag også. Kjedelig!🙄 Tok ikke ny graviditetstest i dag tidlig, men tar kanskje en ny i morgen. Fortsatt ømme brystvorter og innimellom stikking i livmor. Ingen spotting enn så lenge. Sist varte lutealfasen i 10 dager, men jeg er usikker på om jeg har markert eggløsning på riktig dag. Men om det var riktig sist skal jeg vel egentlig ha mensen i morgen hvis det har vært eggløsning.

Så kjedelig å gå og vente hele tiden 🤯 

Jeg tror mensen kan bli noen dager forsinket når man har gått på letrozol, skal ikke si det for sikkert, men mener å ha lest det et sted. 🤔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, vegasus skrev:

Så kjedelig å gå og vente hele tiden 🤯 

Jeg tror mensen kan bli noen dager forsinket når man har gått på letrozol, skal ikke si det for sikkert, men mener å ha lest det et sted. 🤔 

Ååå, det visste jeg ikke! Da skal jeg huske på det hvis alt blir forsinket og det ikke har vært eggløsning😁 hvis jeg ikke har hatt eggløsning vil jeg tippe mensen egentlig hadde kommet om 6 dager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Noldi skrev:

Ååå, det visste jeg ikke! Da skal jeg huske på det hvis alt blir forsinket og det ikke har vært eggløsning😁 hvis jeg ikke har hatt eggløsning vil jeg tippe mensen egentlig hadde kommet om 6 dager

Jeg måtte gå inn og se der jeg leste det, og det var ikke Letrozol, men Lutinus! 

Kan jo hende at det også gjelder Letrozol, men det er altså Lutinus jeg hadde lest det om. 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, vegasus skrev:

Jeg måtte gå inn og se der jeg leste det, og det var ikke Letrozol, men Lutinus! 

Kan jo hende at det også gjelder Letrozol, men det er altså Lutinus jeg hadde lest det om. 🙂 

Progesteronstøtte kan utsette mens ja :) men, har lest flere historier om de som får El utsatt av letrozol, og da til senere mensen. Kan det ha skjedd? :)

Edit: altså letrozol skal gi tidligere El, men hos noen utsetter det faktisk eggløsning 

Endret av Neutral90
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

40 minutter siden, Neutral90 skrev:

Progesteronstøtte kan utsette mens ja :) men, har lest flere historier om de som får El utsatt av letrozol, og da til senere mensen. Kan det ha skjedd? :)

Edit: altså letrozol skal gi tidligere El, men hos noen utsetter det faktisk eggløsning 

Bra at du kommer inn og oppklarer 😊 
Jeg surret nok fordi begge to begynner på L :rodme: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, vegasus skrev:

Jeg måtte gå inn og se der jeg leste det, og det var ikke Letrozol, men Lutinus! 

Kan jo hende at det også gjelder Letrozol, men det er altså Lutinus jeg hadde lest det om. 🙂 

Åjaa😁 Skjønner godt at du blandet de to navnene!🙈

 

11 timer siden, Neutral90 skrev:

Progesteronstøtte kan utsette mens ja :) men, har lest flere historier om de som får El utsatt av letrozol, og da til senere mensen. Kan det ha skjedd? :)

Edit: altså letrozol skal gi tidligere El, men hos noen utsetter det faktisk eggløsning 

Det er absolutt mulig, og på en måte det jeg håper på🙈😁 I mitt tilfelle nå så venter jeg på bekreftelse om det ble eggløsning, og da litt utsatt, eller om det ikke ble eggløsning i det hele tatt. Derfor aner jeg egentlig ikke hvor jeg er i syklusen eller ikke, veldig forvirrende😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen eggløsning. Da var det nok mensen, bare i en form jeg ikke er vandt til. Veldig lei det her nå. Får bare håpe kroppen holder seg til den korte syklusen den har hatt tidligere og at mensen kommer om 5 dager.

Tankene går i spinn, må bare innrømme det. Hvorfor har jeg så høyt nivå av LH hele tiden? Hvorfor får jeg mensen etter 14 dager? Hvorfor opplever jeg alle disse symptomene uten at noen av hormonene stemmer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå - jeg hadde sånn håpet!  comfort.gif.4ef21cb680a2d9b6203cf51520d94dac.gif Så utrolig kjedelig. Sa gynekologen om hva som er lurt å gjøre nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...