Gå til innhold

Førstegangsprøvere

Noldi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

CD 1

@vegasus, håpet ditt gjorde underverker, og jeg fikk endelig mensen i dag tidlig🤩 Hadde frisk blødning i går morges også, men heller ikke da nok til at det traff innlegget og det kom heller ikke noe mer utover dagen. Ringte gynekologen for å høre hvilken dag jeg skulle sette som blødningsdag én for at jeg ikke skulle gjøre feil med letrozol, så blødningsdag én er derfor i dag😁

Da blir første dag på letrozol på lørdag, og siste dag på letrozol blir på onsdag. Så blir det sjekk neste fredag ca for å se om det resulterer i eggløsning🤩 Nå er jeg veldig spent!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig godt tegn at medisinen virket så bra og mensen kom når den skulle! Nå blir det bare å fortsette på løpet og så blir det spennende å se om EL kommer :heiajente:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Noldi skrev:

CD 1

@vegasus, håpet ditt gjorde underverker, og jeg fikk endelig mensen i dag tidlig🤩 Hadde frisk blødning i går morges også, men heller ikke da nok til at det traff innlegget og det kom heller ikke noe mer utover dagen. Ringte gynekologen for å høre hvilken dag jeg skulle sette som blødningsdag én for at jeg ikke skulle gjøre feil med letrozol, så blødningsdag én er derfor i dag😁

Da blir første dag på letrozol på lørdag, og siste dag på letrozol blir på onsdag. Så blir det sjekk neste fredag ca for å se om det resulterer i eggløsning🤩 Nå er jeg veldig spent!

Så bra! Krysser alt som krysses kan for at kroppen din nå endelig slipper er gullegg! 😃

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å følge en ny prøverunde! Jeg kan lite om disse medisinene, så håper jeg lærer noe. ☺️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CD 4
Letrozol dag 1 av 5

Første tablett inntatt av letrozol. Håper dette går veien for oss nå❤️ Det kribler litt i magen når jeg tenker på det. Har time hos gynekologen på fredag for å se om det blir eggløsning eller ikke, og jeg gleder meg allerede. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende å følge med! Det er i morgen du har time? 
Vi ligger ganske likt, er CD6 her, men har eggløsning litt sent som regel, så kanskje vi ender opp i DPO-landet helt likt?🙊 Gitt at du får eggløsning litt tidligere enn meg pga. medisinene

Lykke til!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, sommerfugl154 skrev:

Spennende å følge med! Det er i morgen du har time? 
Vi ligger ganske likt, er CD6 her, men har eggløsning litt sent som regel, så kanskje vi ender opp i DPO-landet helt likt?🙊 Gitt at du får eggløsning litt tidligere enn meg pga. medisinene

Lykke til!

Tusen takk! Vi ligger helt likt enn så lenge😁 Jeg er også på CD 6 i dag. Skal til gynekologen på fredag for å se om og når det blir eggløsning så jeg får vite litt mer da. Når pleier du å ha eggløsning? Gynekologen mente at eggløsning vanligvis kom på CD 14-17 med letrozol, men at det selvfølgelig er veldig individuelt så enn så lenge aner jeg ikke når jeg får eggløsning. Har fortsatt mensen, og det virker ikke som det gir seg i dag heller. Tipper jeg har mensen i 3-4 dager til, men håper det har gitt seg før fredag🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Noldi said:

Tusen takk! Vi ligger helt likt enn så lenge😁 Jeg er også på CD 6 i dag. Skal til gynekologen på fredag for å se om og når det blir eggløsning så jeg får vite litt mer da. Når pleier du å ha eggløsning? Gynekologen mente at eggløsning vanligvis kom på CD 14-17 med letrozol, men at det selvfølgelig er veldig individuelt så enn så lenge aner jeg ikke når jeg får eggløsning. Har fortsatt mensen, og det virker ikke som det gir seg i dag heller. Tipper jeg har mensen i 3-4 dager til, men håper det har gitt seg før fredag🙈

Da får du sikkert eggløsning litt tidligere enn meg. Jeg har sykluser på ca.32 dager og har eggløsning omtrent mellom CD19 og CD2, men jeg vet jo ikke helt sikkert. Første syklus med EL-tester var jo forrige syklus (som jo også var 1pp da) og da fikk jeg positiv CD19, men aner jo ikke om det skjer også denne gangen :)
Får håpe mensen roer seg ned for deg nå og at egget skynder seg 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 7
Letrozol dag 4 av 5

I går sa jeg at jeg trodde jeg kom til å ha mensen i 3-4 dager til, det var heldigvis helt feil!😁 Tante rød har pakket kofferten og dratt i løpet av natten, og det er jeg veldig fornøyd med. Jeg pleier egentlig ha mensen i 4 dager, så jeg begynte å bli ganske lei på dag 6 i går. Jeg antok at mensen kom til å vare lenger pga provera-kuren, men det ble heldigvis ikke for mye. Nå gleder jeg meg ekstremt mye til fredag. Dagene går utrolig sakte akkurat nå så jeg er litt utålmodig😅 Jeg får bare holde ut, så er plutselig dagen her. Krysser alt jeg har for at det blir eggløsning av gullegget, og at alt klaffer som det skal.

Ellers er det siste dag med letrozol i morgen, og enn så lenge har jeg sluppet unna bivirkninger av hormontablettene iallfall, så det er deilig😁 Kan hende humørsvingningene dukker opp samtidig som østrogenproduksjonen i kroppen øker rundt fredagen, så jeg får bare prøve å huske på det hvis jeg merker at lunten er kort i helgen🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CD 8

Siste tablett av letrozol er inntatt i dag. Håper det gir gode resultater🤞🏼 Titter innom kun for å fortelle at jeg tok en eggløsningstest i dag formiddag, og de holder seg like sterke som før hormonkurene iallfall😅 Hadde nesten håpet på en svak strek så jeg kunne fått litt mer tro på at hormonene stabiliserte seg, men vi får bare se hva gynekologen sier på fredag

0A91B88D-D252-428C-81EA-226A33BE5C77.jpeg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig fascinerende! Min erfaring med hormonforstyrrelser var at det det nesten var umulig å få positiv EL-test. Iløpet av 13 måneder første gang jeg var prøver så var alt jeg drømte om å se positiv EL-test. Og her er du som får dem 'hele tiden' 😅 det er bare så fascinerende hvor forskjellig sånt kan være. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Amatariel skrev:

Så utrolig fascinerende! Min erfaring med hormonforstyrrelser var at det det nesten var umulig å få positiv EL-test. Iløpet av 13 måneder første gang jeg var prøver så var alt jeg drømte om å se positiv EL-test. Og her er du som får dem 'hele tiden' 😅 det er bare så fascinerende hvor forskjellig sånt kan være. 

Jeg veeet😂 veldig spesielt! Lurer på hvor sterk den blir den gangen jeg faktisk får eggløsning. Fortsetter å teste for moroskyld nå iallfall, også hvis gyn ser kommende eggløsning skal jeg definitivt teste da for å se hvor sterk den blir! Tok enda en i dag, litt svakere denne gangen, men fortsatt relativt sterk.

24 timer til gynekolog time! Føler det er dommedag i morgen😶🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

CD 10

Ingen respons på medisinene. Nada. Jeg er ekstremt skuffet. Helt ødelagt. Vet ikke hvor mye mer av det her jeg orker. Jeg skulle vært i glansalderen for å få barn men kroppen min klarer ikke å slippe et egg engang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...