Gå til innhold

Termin september/oktober 2020


Blosy

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Så herlig ❤️ Jeg skal på UL igjen på fredag, da er jeg 7+5, håper at alt fortsatt står bra til 🤞🏻

Ja, deilig å få bekreftet at ting så bra ut! Kunne også slutte på lutinus og Klexane nå, og bare det blir deilig å slippe framover 😁

🤞 For at alt fortsatt ser bra ut hos deg på fredag! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Lottelise skrev:

Ja, deilig å få bekreftet at ting så bra ut! Kunne også slutte på lutinus og Klexane nå, og bare det blir deilig å slippe framover 😁

🤞 For at alt fortsatt ser bra ut hos deg på fredag! 

Ååh, heldig 🙏 Jeg må bruke progesteron-vagitorier, østrogentabletter og Prednisolon til 10+0, det telles ned 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny UL i dag, 7+5. Lille har vokst 0,95 cm siden sist og er nå 1,42 cm lang ☘️ 169 slag i minuttet ❤️ Feiret med å bestille første svangerskapskontroll (jordmor) 🥳 
 

Flere som har fått time til svangerskapskontroll enda? 😊

Endret av Patriotpaula
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Patriotpaula skrev:

Hvordan er formen deres om dagen, jenter? 😊

Fortsatt helt fin! Var på storbyferie med venninner i helga, og jeg var vel den mest utholdende og piggeste av alle 😜 Har hatt lyst å holde graviditeten for oss selv en stund til, men det var umulig å skjule når det var fokus på vin og champagnelunsj osv osv hele tida, så nå får jeg håpe disse venninnene her er gode på å holde på hemmeligheter 😅 

Fortsatt ingen veldig framtredende symptomer. Forstoppelse er det eneste, men tenker jeg tar noen piller for det en gang eller to i uka for å tømme systemet, ellers får jeg leve med det. 

Hvordan går det med deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lottelise skrev:

Fortsatt helt fin! Var på storbyferie med venninner i helga, og jeg var vel den mest utholdende og piggeste av alle 😜 Har hatt lyst å holde graviditeten for oss selv en stund til, men det var umulig å skjule når det var fokus på vin og champagnelunsj osv osv hele tida, så nå får jeg håpe disse venninnene her er gode på å holde på hemmeligheter 😅 

Fortsatt ingen veldig framtredende symptomer. Forstoppelse er det eneste, men tenker jeg tar noen piller for det en gang eller to i uka for å tømme systemet, ellers får jeg leve med det. 

Hvordan går det med deg? 

Så bra at formen er fin 🙏 Skjønner at det kan være utfordrende å holde på en slik hemmelighet på en jentetur med alkohol++ ja 🙊 Hvor langt på vei er du nå?

Magen her er også ganske treg. Matlysten har kommet seg litt. Litt kvalmeblaff innimellom, og blir veldig mye mer kvalm og får oppkast hvis jeg blir for sliten. Jeg er nå sykemeldt i to uker fordi jeg er så sliten. Jeg har kjørt på med hormonbehandling nesten non-stop siden november -18 og jevnt over har det vært en tøff og langvarig behandling/prosess i over ett år. Så nå kaster jeg inn håndkleet for en liten stund, så får jeg forhåpentligvis kommet meg litt mer ovenpå igjen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje @Blosy (som har første innlegget) kan ordne et samleinnlegg over alle her inne, så blir det litt lettere å holde oversikt? Ser at det er ganske vanlig på andre termingrupper 😊 Type sånn jeg har tatt screenshot av

323A1642-E9FA-448F-BC67-71B0DE03F34E.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 6+0 i dag og har ingen symptomer. Og det er helt greit, håper jeg slipper både kvalme og trøtthet!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Patriotpaula said:

Så bra at formen er fin 🙏 Skjønner at det kan være utfordrende å holde på en slik hemmelighet på en jentetur med alkohol++ ja 🙊 Hvor langt på vei er du nå?

Magen her er også ganske treg. Matlysten har kommet seg litt. Litt kvalmeblaff innimellom, og blir veldig mye mer kvalm og får oppkast hvis jeg blir for sliten. Jeg er nå sykemeldt i to uker fordi jeg er så sliten. Jeg har kjørt på med hormonbehandling nesten non-stop siden november -18 og jevnt over har det vært en tøff og langvarig behandling/prosess i over ett år. Så nå kaster jeg inn håndkleet for en liten stund, så får jeg forhåpentligvis kommet meg litt mer ovenpå igjen 😊

Du har absolutt fortjent en pause! Slapp av og la kroppen hente seg inn, nå er tiden for å ta vare på deg selv 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Patriotpaula skrev:

Så bra at formen er fin 🙏 Skjønner at det kan være utfordrende å holde på en slik hemmelighet på en jentetur med alkohol++ ja 🙊 Hvor langt på vei er du nå?

Magen her er også ganske treg. Matlysten har kommet seg litt. Litt kvalmeblaff innimellom, og blir veldig mye mer kvalm og får oppkast hvis jeg blir for sliten. Jeg er nå sykemeldt i to uker fordi jeg er så sliten. Jeg har kjørt på med hormonbehandling nesten non-stop siden november -18 og jevnt over har det vært en tøff og langvarig behandling/prosess i over ett år. Så nå kaster jeg inn håndkleet for en liten stund, så får jeg forhåpentligvis kommet meg litt mer ovenpå igjen 😊

I morgen er jeg 8+0.

Vel unt med en pause! Ta den tiden du trenger på å komme deg ovenpå igjen!

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, rainbow_dash skrev:

Du har absolutt fortjent en pause! Slapp av og la kroppen hente seg inn, nå er tiden for å ta vare på deg selv 😊

Takk for at du sier det. Sikkert noen som mener veldig at «graviditet er ingen sykdom», men jeg tenker at hvis jeg ikke skal gå på veggen av utmattelse, så er det helt riktig for meg at jeg tar en liten timeout nå. 

1 minutt siden, Lottelise skrev:

I morgen er jeg 8+0.

Vel unt med en pause! Ta den tiden du trenger på å komme deg ovenpå igjen!

 

Nesten likt vi da, bare tre dager i mellom oss 😊 Takk for at du sier det også ☘️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen, 

 

Termin 20.09., barn Nr. 4 - jeg pleie å få det ganske voldsomt med kvalme og oppkast fra 6+2 av så jeg nyter de siste dager med bare små kvalmen og appetitt. Ellers bare trøtthet som tegn. 

Jeg har legetime på mandag for å avtale medisinering for kvalmen - jeg måtte innlegges med Nr2 fordi jeg ble så dehydrert og hadde god erfaring med tidlig innsats av medisiner med Nr3 - så jeg vil gjerne satse på det igjen. 

Også privat ultralyd først i uke 12, jeg har langt reisevei til både sykehus og private og tror ikke at formen tillater før det 🙈  men vil gjerne ser hjertet ❤️

Endret av Felidays
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å lese denne tråden🥰 jeg hadde termin september 2018 og ligger ved siden av en liten klump på 16 mnd og får opp minner på snap av positiv gravidtest😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Terminliste er flyttet til side 1

Endret av Patriotpaula
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, Patriotpaula said:

Terminliste ☘️🤰

Felidays - år? - B4 - termin 20/9

 

34 år 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei☺️. Foreløpig termin 2 september. 8+5 i dag.

Formen er elendig😶. Er mer el mindre sengeliggende store deler av dagen😪. Og våken om natten🙄.

Jeg er 37 år, gift og fra Vestlandet og dette er mitt 3 barn. 10 år siden sist jeg gikk gravid😅. Har også en bonussønn som bor hos oss 100 % og kaller meg mamma☺️. Så dette blir 4 barnet i huset😅. Første (og siste) barnet meg og mannen min sammen☺️
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Alex_rude skrev:

Hei☺️. Foreløpig termin 2 september. 8+5 i dag.

Formen er elendig😶. Er mer el mindre sengeliggende store deler av dagen😪. Og våken om natten🙄.

Jeg er 37 år, gift og fra Vestlandet og dette er mitt 3 barn. 10 år siden sist jeg gikk gravid😅. Har også en bonussønn som bor hos oss 100 % og kaller meg mamma☺️. Så dette blir 4 barnet i huset😅. Første (og siste) barnet meg og mannen min sammen☺️
 

 

Velkommen inn hit ❤️
Da er du godt i selskap med to andre her inne med den termindatoen 🙏

Så kjedelig at formen er så dårlig og at du i tillegg er våken om natten 🤭 

Åh, da har du god erfaring i å være mamma fra før høres det ut som 😊😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Patriotpaula skrev:

Velkommen inn hit ❤️
Da er du godt i selskap med to andre her inne med den termindatoen 🙏

Så kjedelig at formen er så dårlig og at du i tillegg er våken om natten 🤭 

Åh, da har du god erfaring i å være mamma fra før høres det ut som 😊😅

Tusen takk🤩. Så kjekt da😃. Blir spennende å se når alle får 😄.

Ja har litt erfaring😅 så blir kjekt dette🥰.

Veldig kjedelig 😪. Men må jo bare prøve å tenke hvor takknemlig jeg er for at jeg ideheletatt kan få barn🥰.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.1.2020 den 21.51, Patriotpaula skrev:

Terminliste ☘️🤰

Blosy - 25 år - B2 - termin 2/9

Patriotpaula - 27 år - B1 - termin 2/9

Alex_rude - 37 år - B3 - termin 2/9

Lottelise - år?    - B2 - termin 4/9

rainbow_dash - 32 år - B2 - termin 17/9

Felidays - 34 år - B4 - termin 20/9

Hopeful??

Dingdoria - 22 år - B1 -


Usikker på når jeg har termin jeg! På tul ble termin satt til 4/9, mens preggers-appen sier det er 1/9. Er 9+1 idag 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...