Gå til innhold

Termin september/oktober 2020


Blosy

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Dingdoria skrev:


Usikker på når jeg har termin jeg! På tul ble termin satt til 4/9, mens preggers-appen sier det er 1/9. Er 9+1 idag 🙈

Hvilken dato vil du at jeg skal sette opp da?  😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Patriotpaula skrev:

Hvilken dato vil du at jeg skal sette opp da?  😊 

Ta 4/9 da, så får vi se 🙈 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Melder meg inn her ☺️ Er nå 5+5.

Jeg er 25 år, har termin 25/9, gravid med mitt første barn ❤️

Ble gravid i mars i fjor, men mistet dessverre i MA etter ca 7 uker... Jeg har bestemt meg for at ikke denne opplevelsen skal ødelegge nåværende graviditet. Jeg skal ikke gå rundt å bekymre meg og å være redd, men heller nyte for hver dag jeg er gravid. Tankene er jo selvfølgelig der, at jeg kan miste igjen, men det er ingenting jeg får gjort hverken fra eller til. 

Tenker å bestille TUL rundt 7+1.

Blir spennende å følge dere alle fremover ❤️ 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Er det muligheter for å endre gruppen her til september/oktober slik det er gjort med de andre termin trådene? 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Carjo4 skrev:

Heisann! Er det muligheter for å endre gruppen her til september/oktober slik det er gjort med de andre termin trådene? 😊

Har tenkt på det samme selv! 😊 Hvis ikke TS kan gjøre det, så kan vi høre med moderatorene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Smashy skrev:

Har tenkt på det samme selv! 😊 Hvis ikke TS kan gjøre det, så kan vi høre med moderatorene? 

Ja det er jeg med på 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Smashy skrev:

@Blosy kan du endre tittel til "Termin september-oktober 2020"?
Eller er det noen som vet hvem vi kan kontakte som kan endre dette? 

Jeg har akkurat sendt mld om saken faktisk 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. 😊 Ønsker å føre meg på her 😊

Er idag 3+5 (eggløsningsbasert men kan også være 4+2 siden jeg ikke er helt sikker på hvilken av dagene EL var, selvom jeg temper) 4+6 (mensbasert) 😊 fant ut 100% sikker at jeg venter smått, igår 😍 vi er da inne i pp16, så det har vært en lang vei som jeg var på tur til å gi opp. Jeg er no 32 men fyller 33 iår. Samboeren min er 33 men blir 34 iår. Vi har en sønn fra før av, og han ei datter i et annet forhold. Vi gleder oss veldig til dette nurket skal komme mellom 7 - 11.10.20 😍 har min første legetime no tirsdag og gleder meg veldig til å få skrevet ned at jeg faktisk er med barn 😍

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Patriotpaula skrev:

Jeg har akkurat sendt mld om saken faktisk 😅

Så braa! 😀 Ser nå at navnet er endret 🤩

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Hei. 😊 Ønsker å føre meg på her 😊

Er idag 3+5 (eggløsningsbasert men kan også være 4+2 siden jeg ikke er helt sikker på hvilken av dagene EL var, selvom jeg temper) 4+6 (mensbasert) 😊 fant ut 100% sikker at jeg venter smått, igår 😍 vi er da inne i pp16, så det har vært en lang vei som jeg var på tur til å gi opp. Jeg er no 32 men fyller 33 iår. Samboeren min er 33 men blir 34 iår. Vi har en sønn fra før av, og han ei datter i et annet forhold. Vi gleder oss veldig til dette nurket skal komme mellom 7 - 11.10.20 😍 har min første legetime no tirsdag og gleder meg veldig til å få skrevet ned at jeg faktisk er med barn 😍

Så koselig at du blir med her 😍 Blir veldig spennende å følge deg videre ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Smashy skrev:

Så braa! 😀 Ser nå at navnet er endret 🤩

Forumansvarlig skrev at hun trodde at blosy som trådstarter kunne endre overskriften, men hun sa også at hun kunne ordne det :) Så nå er oktober-mums-to-be velkommen hit også 🙏😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Forumansvarlig skrev at hun trodde at blosy som trådstarter kunne endre overskriften, men hun sa også at hun kunne ordne det :) Så nå er oktober-mums-to-be velkommen hit også 🙏😊

Helt perfekt 😊 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Smashy skrev:

Så koselig at du blir med her 😍 Blir veldig spennende å følge deg videre ❤️

Ja, tenk at vi får fulgt hverandre så langt 😍 @Smashy og @Carjo4og @Loviloveog@Patriotpaula😍 jeg håper flere kommer etter 😍 dette er spennede altså 😍

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med termingruppe for høstbabyene våre!🤩 

Jeg er 22 år, gravid 7+2 så termin rundt 20 september❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lovilove skrev:

Så gøy med termingruppe for høstbabyene våre!🤩 

Jeg er 22 år, gravid 7+2 så termin rundt 20 september❤️

Barn nr 1 eller har du barn fra før? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Barn nr 1 eller har du barn fra før? 😊

Barn nr 1, hadde en tidlig sa i august så håper alt går veien denne gangen! Vært på tul privat og fikk se og høre hjertet, så er bra enn så lenge😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har noe forslag til hvordan man kan gjøre det med terminlisten? Ikke noe vondt mot blosy (som har startet denne gruppen), hun ville ikke ta ansvar for den fordi hun trodde hun ikke kom til å være så aktiv her inne - greit nok. Jeg er veldig nær med å si opp min stilling som terminliste-oppfølgings-ansvarlig for jeg synes det er super tungvint å hente opp terminlisten på side 3 hver gang det kommer noen nye her inne OG hvor mange er det som egentlig ser på en terminliste som ligger godt skjult blant andre innlegg? 🤷‍♀️ Den burde jo ha ligget øverst på side 1. Jeg vet bare at jeg ikke orker dette mer, så hvis noen ikke har et forslag å løse dette på, så får noen andre ta over eller så blir det ikke noe liste 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Patriotpaula skrev:

Noen som har noe forslag til hvordan man kan gjøre det med terminlisten? Ikke noe vondt mot blosy (som har startet denne gruppen), hun ville ikke ta ansvar for den fordi hun trodde hun ikke kom til å være så aktiv her inne - greit nok. Jeg er veldig nær med å si opp min stilling som terminliste-oppfølgings-ansvarlig for jeg synes det er super tungvint å hente opp terminlisten på side 3 hver gang det kommer noen nye her inne OG hvor mange er det som egentlig ser på en terminliste som ligger godt skjult blant andre innlegg? 🤷‍♀️ Den burde jo ha ligget øverst på side 1. Jeg vet bare at jeg ikke orker dette mer, så hvis noen ikke har et forslag å løse dette på, så får noen andre ta over eller så blir det ikke noe liste 🤷‍♀️

Jeg skjønner deg veldig godt.. Som du sier er det tungvint å ha terminlisten midt blant andre innlegg. Den blir jo etterhvert vanskelig å finne.. Ingen kommer til å orke å sitte og lete seg frem til den listen. 

Det går ikke an å få den festet øverst på side 1 på et vis? Enten om blosy kan gjøre det, eller den forumansvarlige som du var i kontakt med tidligere i dag? 🤷‍♀️

Endret av Smashy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Smashy skrev:

Jeg skjønner deg veldig godt.. Som du sier er det tungvint å ha terminlisten midt blant andre innlegg. Den blir jo etterhvert vanskelig å finne.. Ingen kommer til å orke å sitte og lete seg frem til den listen. 

Det går ikke an å få den festet øverst på side 1 på et vis? Enten om blosy kan gjøre det, eller den forumansvarlige som du var i kontakt med tidligere i dag? 🤷‍♀️

Spurte forumansvarlig om forslag, hun svarte: 

Har dere en terminliste som ligger som et innlegg langt bak i en tråd?

Hva med å kopiere den og lime den inn i første innlegg (av den som har skrevet tråden)? Evt en ny tråd som kun heter liste? Men for å foreta endringer i et innlegg er vi jo avhengige av at den som har skrevet det gjør endringene.

Jeg svarer på mandag neste gang, var bare tilfeldig inne på kvelden nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...