Gå til innhold

Prøverør 2020


TiiBii

Anbefalte innlegg

Har litt noia her. Eggpose i går ble målt til 21mm, og jeg har hatt neeeesten pos eltester siden i går. Burde ikke de testene være positive nå mtp størrelse på eggposen i går? *gulp* 😬

 

Edit: for denne er vel ikke helt positiv? 

IMG_20200509_172737.thumb.jpg.28722881f109e0cf7e6ce623adeced65.jpg

Endret av Neutral90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Neutral90 skrev:

Har litt noia her. Eggpose i går ble målt til 21mm, og jeg har hatt neeeesten pos eltester siden i går. Burde ikke de testene være positive nå mtp størrelse på eggposen i går? *gulp* 😬

 

Edit: for denne er vel ikke helt positiv? 

IMG_20200509_172737.thumb.jpg.28722881f109e0cf7e6ce623adeced65.jpg

Ser ut som mine tester, slik de er dagen før positiv test, jeg håper og tror den er helt positiv i morgen! Du skal ikke ta ovitrelle? 

Lykke til med innsett 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Fiiol skrev:

Ser ut som mine tester, slik de er dagen før positiv test, jeg håper og tror den er helt positiv i morgen! Du skal ikke ta ovitrelle? 

Lykke til med innsett 🤩

Takk 😍 

Nei! Skulle ønske jeg fikk ovitrelle, så slapp jeg å få sånn noia 😂 hvis jeg får El i morgen er jeg mest redd se skal si at denne syklysen er dårlig fordi det tok for lang tid før pos test 🙈 jeg er min egen verste fiende i alt dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Neutral90 skrev:

Takk 😍 

Nei! Skulle ønske jeg fikk ovitrelle, så slapp jeg å få sånn noia 😂 hvis jeg får El i morgen er jeg mest redd se skal si at denne syklysen er dårlig fordi det tok for lang tid før pos test 🙈 jeg er min egen verste fiende i alt dette. 

Phew. 

Alt ok. Positiv i kveld. 

Herlighet man blir sliten av alt som skal klaffe i dette sirkuset. 

IMG_20200509_230135.thumb.jpg.97ca5d7cb7cb024af0252908e3885cc3.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Neutral90 skrev:

Phew. 

Alt ok. Positiv i kveld. 

Herlighet man blir sliten av alt som skal klaffe i dette sirkuset. 

IMG_20200509_230135.thumb.jpg.97ca5d7cb7cb024af0252908e3885cc3.jpg

Disse testene har jeg også kjøpt for å slippe det styret om de andre strimlene er positiv eller ikke 😅

Anonymkode: 9315c...455

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Disse testene har jeg også kjøpt for å slippe det styret om de andre strimlene er positiv eller ikke 😅

Anonymkode: 9315c...455

Jeg er veldig fornøyd med de av samme grunn som du gir 😅 men denne gang var det to tester som jeg fikk feilmelding på, jeg gikk derfor tom og måtte kjøpe nye. Første gang det har skjedd da.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Hvilke bivirkninger har dere fått av Crinone? Vi har brukt lutinus gjennom alle IVF forsøk, så jeg lurer på om det kommer til å oppleves annerledes nå?🌼

 

Anonymkode: 73ee7...8a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test i dag😭 Rugedag 5 (regner innsett som dag 0). Satte inn to 6–dagers blasto. Er vel fortsatt litt tidlig. Men burde vel snart fått en positiv test?

 

Dette er vårt sjette innsett (men har bare hatt et uttak), begynner å ta på nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Kone92 said:

Negativ test i dag😭 Rugedag 5 (regner innsett som dag 0). Satte inn to 6–dagers blasto. Er vel fortsatt litt tidlig. Men burde vel snart fått en positiv test?

 

Dette er vårt sjette innsett (men har bare hatt et uttak), begynner å ta på nå...

Jeg har aldri fått positiv så tidlig de gangene jeg har fått positiv. Noen er heldig og tester positiv dag 8, men jeg har testet positiv mellom dag 12-14. Eller så venter du til blodprøven :) Vises gjerne på blodprøve før urin. Krysser fingrene for deg 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Hei! Hvilke bivirkninger har dere fått av Crinone? Vi har brukt lutinus gjennom alle IVF forsøk, så jeg lurer på om det kommer til å oppleves annerledes nå?🌼

 

Anonymkode: 73ee7...8a3

Hodepine, kvalme, ubehag og kløe. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kone92 skrev:

Negativ test i dag😭 Rugedag 5 (regner innsett som dag 0). Satte inn to 6–dagers blasto. Er vel fortsatt litt tidlig. Men burde vel snart fått en positiv test?

 

Dette er vårt sjette innsett (men har bare hatt et uttak), begynner å ta på nå...

❤️ Klem til deg! Jeg har alltid hatt som regel at det er håp inntil rugedag 7/12 dpo. Vi vet jo sikkert når befruktning var, så reelt bør det være utslag innen dpo12 på tidligtest. Håper du får to strek i morgen 🌼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Kone92 skrev:

Negativ test i dag😭 Rugedag 5 (regner innsett som dag 0). Satte inn to 6–dagers blasto. Er vel fortsatt litt tidlig. Men burde vel snart fått en positiv test?

 

Dette er vårt sjette innsett (men har bare hatt et uttak), begynner å ta på nå...

Ville trodd det er litt tidlig enda! Står vel at man skal vente 14 dager etter innsett eller noe 😅

Anonymkode: 9315c...455

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke på tide at det kommer noe ny info fra Porsgrunn snart? Eller er det bare frustrasjonen min som har nådd ny høyde? 😅

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, Molly_ skrev:

Er det ikke på tide at det kommer noe ny info fra Porsgrunn snart? Eller er det bare frustrasjonen min som har nådd ny høyde? 😅

Enig😅🤪

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Molly_ skrev:

Er det ikke på tide at det kommer noe ny info fra Porsgrunn snart? Eller er det bare frustrasjonen min som har nådd ny høyde? 😅

Jeg ble oppringt før helga, de prioriterer egguttak på noen. Jeg har så lav AMH at jeg ble prioritert, men vi har jo gått privat fordi vi fikk beskjed om at uansett så fikk vi ikke gjort noe før sommeren, frustrerende 👎 men tipper det betyr at de gradvis åpner opp, siste jeg fikk beskjed om før se ringte meg var at det var stengt til 18.mai, da skulle det komme ny vurdering for fersk. 

For min del må nå også oppstart med sprøyter utsettes en uke fordi jeg har blitt småforkjøla og da får jeg ikke lov å komme inn for sjekk. All. Denne. Ventinga. 😣 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter kontrollen i dag får jeg innsett mandag 18/5 💖

 

(Riksen, fryse forsøk)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lenge siden jeg har skrevet her inne nå. Er nå på ruge dag 4 etter innsett. Men føler ingen verdens ting som kan tilsi at det går bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, malla1992 skrev:

Lenge siden jeg har skrevet her inne nå. Er nå på ruge dag 4 etter innsett. Men føler ingen verdens ting som kan tilsi at det går bra. 

Men det er vel alt for tidlig å si nå?? 
Dersom det føles annerledes enn de gangene det ikke har gått bra, så kan det ho være et godt tegn 😉

Anonymkode: eb413...162

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, malla1992 skrev:

Lenge siden jeg har skrevet her inne nå. Er nå på ruge dag 4 etter innsett. Men føler ingen verdens ting som kan tilsi at det går bra. 

Den gangen det gikk bra for meg var den gangen jeg var skråsikker på at det ikke gikk, nettopp fordi jeg ikke kjente NOEN ting. Testet kun for å få bekreftet at det ikke gikk, men tok vist feil! Håper du får positiv test🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jo kanskje litt for tidlig å si. Men noen dager er man sikker på at det gikk bra, men plutselig en time etterpå så er man sikker på at det ikke gikk. Men åssen dag er det egget fester seg ?

Endret av malla1992
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...