Gå til innhold

Prøverør 2020


TiiBii

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Innsett av siste frys (fra første uttak). Dette er det sjette innsettet. De siste blastoene er fryst i par, og ble dyrket helt til dag 6. De er kvalifisert til 2ba og 6ba. Mao dårlig score. Jeg føler nesten det ikke er vits å sette dem inn (skal gjøre det altså). Hva tenker dere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.5.2020 den 14.55, Kone92 skrev:

Innsett av siste frys (fra første uttak). Dette er det sjette innsettet. De siste blastoene er fryst i par, og ble dyrket helt til dag 6. De er kvalifisert til 2ba og 6ba. Mao dårlig score. Jeg føler nesten det ikke er vits å sette dem inn (skal gjøre det altså). Hva tenker dere? 

Er dette privat? Jeg tenker en offentlig klinikk neppe vil la deg ha nytt uttak med to stk på frys :) legen på st Olavs har i alle fall vært veldig tydelig på at de ikke fryser ned hvis de ikke mener det kan bli baby ut av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flere klinikker som fortsatt ikke har innsett? Det er på onsdag 3 uker siden st Olavs åpnet for uttak, men ikke innsett. Begrunnelsen er at de vil ikke sette inn før de vet hvordan covid19 kan påvirke en graviditet. Blir såååååå frustrert 🤯 sliter med å ikke mase på de 🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, Neutral90 skrev:

Er dette privat? Jeg tenker en offentlig klinikk neppe vil la deg ha nytt uttak med to stk på frys :) legen på st Olavs har i alle fall vært veldig tydelig på at de ikke fryser ned hvis de ikke mener det kan bli baby ut av det. 

Det er på offentlig - på riksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Kone92 skrev:

Det er på offentlig - på riksen.

Lykke til med innset. De har nok strenge rutiner, så selv om graderingen ikke er optimal så må du tenke på det at de ville ikke fryst om de ikke trodde det kunne bli liv! De gjør det ikke for penger, så hvor mange eller om du får på frys er ikke prioritert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Neutral90 skrev:

Er det flere klinikker som fortsatt ikke har innsett? Det er på onsdag 3 uker siden st Olavs åpnet for uttak, men ikke innsett. Begrunnelsen er at de vil ikke sette inn før de vet hvordan covid19 kan påvirke en graviditet. Blir såååååå frustrert 🤯 sliter med å ikke mase på de 🙈 

Skjønner at det er frustrende! Og synes det er rart at de offentlige sykehusene ikke gjør likt...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egguttak gjennomført, og det ga hele 19 egg og totalfrys. Var jo forberedt på dette, men kjennes likevel som et nederlag☹️. Enda en protokoll som ikke ga innsett, men forstår jo at de ikke ønsket å sette inn. Nå er det bare å krysse alt vi har og håpe at det blir noe å fryse ned.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Neutral90 skrev:

Lykke til med innset. De har nok strenge rutiner, så selv om graderingen ikke er optimal så må du tenke på det at de ville ikke fryst om de ikke trodde det kunne bli liv! De gjør det ikke for penger, så hvor mange eller om du får på frys er ikke prioritert. 

Takk for oppmuntrende ord❤️ Det hadde vært såå deilig om dette gikk!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Melie skrev:

Egguttak gjennomført, og det ga hele 19 egg og totalfrys. Var jo forberedt på dette, men kjennes likevel som et nederlag☹️. Enda en protokoll som ikke ga innsett, men forstår jo at de ikke ønsket å sette inn. Nå er det bare å krysse alt vi har og håpe at det blir noe å fryse ned.. 

Hurra for mange egg 💐 krysser fingre for at det blir gode blastoer på frys! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Melie skrev:

Egguttak gjennomført, og det ga hele 19 egg og totalfrys. Var jo forberedt på dette, men kjennes likevel som et nederlag☹️. Enda en protokoll som ikke ga innsett, men forstår jo at de ikke ønsket å sette inn. Nå er det bare å krysse alt vi har og håpe at det blir noe å fryse ned.. 

Lykke til med embryoene. Krysser fingre for mange eskimoer 🤞😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, dere som har brukt lutinus, bruker dere applikatoren eller fingeren? Og er det noen som går på både abyl-e, fragmin og progesteron? Jeg er usikker om jeg skal kjøre på med abyl-e i tillegg til fragmin og progesteron eller om jeg bare skal ta de to sistnevnte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Riksen åpnet opp igjen? 

Anonymkode: 1df65...784

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Maja92 skrev:

Hei, dere som har brukt lutinus, bruker dere applikatoren eller fingeren? Og er det noen som går på både abyl-e, fragmin og progesteron? Jeg er usikker om jeg skal kjøre på med abyl-e i tillegg til fragmin og progesteron eller om jeg bare skal ta de to sistnevnte. 

Brukte aplikatoren på lutinus, for min del føltes det mest hygienisk og da fikk jeg satt den lenger inn 😊 Men det er vel en preferanse man har 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 timer siden, Neutral90 skrev:

Er det flere klinikker som fortsatt ikke har innsett? Det er på onsdag 3 uker siden st Olavs åpnet for uttak, men ikke innsett. Begrunnelsen er at de vil ikke sette inn før de vet hvordan covid19 kan påvirke en graviditet. Blir såååååå frustrert 🤯 sliter med å ikke mase på de 🙈 

Vær så snill å mas! Vi maser og det er bedre at så mange som mulig maser på dem 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har Riksen åpnet opp igjen? 

Anonymkode: 1df65...784

Ja, riksen har åpnet for de som fikk forsøkene sine avbrutt 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Maja92 skrev:

Hei, dere som har brukt lutinus, bruker dere applikatoren eller fingeren? Og er det noen som går på både abyl-e, fragmin og progesteron? Jeg er usikker om jeg skal kjøre på med abyl-e i tillegg til fragmin og progesteron eller om jeg bare skal ta de to sistnevnte. 

Jeg syntes den er grei å bruke. Høres mye ut med Albyl E pluss Fragmin. Ville spurt klinikken. 
 

lykke til☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere☺️
hadde egguttak i går. Det gikk veldig fint, lite smerter. De fikk ut 8 egg, men kun 5 modne. 2 har latt seg befrukte. Krysser fingrene for at de overlever til innsett i morgen. 
 

har allerede begynt å forberede meg mentalt til neste runde😂 føler sjansene er så små med kun 2 befruktede egg. Håper også de øker hormondosene på meg slik at vi får ut flere egg neste gang!! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...