Avianna Skrevet 5. mai 2020 #1601 Skrevet 5. mai 2020 2 timer siden, Cas skrev: Hei dere☺️ hadde egguttak i går. Det gikk veldig fint, lite smerter. De fikk ut 8 egg, men kun 5 modne. 2 har latt seg befrukte. Krysser fingrene for at de overlever til innsett i morgen. har allerede begynt å forberede meg mentalt til neste runde😂 føler sjansene er så små med kun 2 befruktede egg. Håper også de øker hormondosene på meg slik at vi får ut flere egg neste gang!! Lykke til! 🤞
Avianna Skrevet 5. mai 2020 #1602 Skrevet 5. mai 2020 13 timer siden, Maja92 skrev: Hei, dere som har brukt lutinus, bruker dere applikatoren eller fingeren? Og er det noen som går på både abyl-e, fragmin og progesteron? Jeg er usikker om jeg skal kjøre på med abyl-e i tillegg til fragmin og progesteron eller om jeg bare skal ta de to sistnevnte. Har fått beskjed av sykehusapoteket at man kan bruke applikatoren bare en gang pga kontaminasjon og infeksjonsfare. Jeg spurte hva er isåfall vitsen med å legge inn applikatoren i det hele tatt og de sa "godt spørsmål" 😂 Har derfor bare brukt fingeren etter første gang. Når jeg sa at jeg mener den går ikke så langt inn, sa de at det går helt fint, kroppen tar det den trenger likevel. 2
Neutral90 Skrevet 5. mai 2020 #1603 Skrevet 5. mai 2020 12 timer siden, LitaPia skrev: Vær så snill å mas! Vi maser og det er bedre at så mange som mulig maser på dem 😅 Jeg fikk svar om at de "håper på snarlig åpning av insett" hva enn nå det betyr 🤓 da håper jeg bare El holder seg unna noen dager til, kanskje jeg rekker innsett før sommeren... 1
Maja92 Skrevet 5. mai 2020 #1604 Skrevet 5. mai 2020 34 minutter siden, Avianna said: Har fått beskjed av sykehusapoteket at man kan bruke applikatoren bare en gang pga kontaminasjon og infeksjonsfare. Jeg spurte hva er isåfall vitsen med å legge inn applikatoren i det hele tatt og de sa "godt spørsmål" 😂 Har derfor bare brukt fingeren etter første gang. Når jeg sa at jeg mener den går ikke så langt inn, sa de at det går helt fint, kroppen tar det den trenger likevel. Okei, så bra. Da dropper jeg applikatoren. Fikk ikke helt til å bruke den uansett🙈 Har du tatt lutinus til samme tidspunkt hver dag og hvilke tidspunkt har du tatt de? 🙂
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #1605 Skrevet 5. mai 2020 5 timer siden, mr.popcorn skrev: Ja, riksen har åpnet for de som fikk forsøkene sine avbrutt 😀 Takk. Men ikke for alle som normalt? Vi står i donorkø 😥 Anonymkode: 1df65...784
mr.popcorn Skrevet 5. mai 2020 #1606 Skrevet 5. mai 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk. Men ikke for alle som normalt? Vi står i donorkø 😥 Anonymkode: 1df65...784 Jeg tror ikke det. Tror de prioriterer de som ble avbrutt, og så tar de inn andre når de har kapasitet. Stakkar, har dere stått lenge i kø? Vi har også donor.
Melie Skrevet 5. mai 2020 #1607 Skrevet 5. mai 2020 11 befruktet🙏🏻 Gir meg selv lov til å ha et lite håp om at det vil bli igjen et par å fryse ned🤞🏻 🤞🏻 5
Snekkerfruen Skrevet 5. mai 2020 #1608 Skrevet 5. mai 2020 På 14.4.2020 den 21.17, Dovendyr1 skrev: @TiiBii jeg har muligens hatt eggløsning rundt disse tider jeg også, men har ikke tatt test eller tempet så det er kun utifra noen vage tegn på eggløsning at jeg tror det. Aner ikke om kroppen bare spiller meg et puss pga noen medisiner som jeg går på nå 🤷♀️ --- Hvordan tror dere de offentlige fertilitetsklinikkene stiller seg mtp å gi resept på f.eks letrozol hvis man må avvente forsøk pga korona? Er dette et medikament som fastleger evt kan skrive ut, og trenger man oppfølging med ultralyd på letrozol? Eg fikk letrozol på hausken uten problem. Fastlege ville ikke skrive ut pga liten erfaring 1
Kone92 Skrevet 5. mai 2020 #1609 Skrevet 5. mai 2020 Nå er jeg ruger på to 6-dagers blasto🤞🏻🤞🏻De hadde veldig tro på spesielt det ene av dem. Så lov å håpe! 10
Neutral90 Skrevet 5. mai 2020 #1610 Skrevet 5. mai 2020 Er det noen flere som sliter med rare sykluser etter forsøk? Har jo egentlig gått konstant på medisiner de siste 12 mnd. Gikk på østrogen i to dager forrige syklus,da ble syklusen på 40 dager. Nå er jeg på cd 13 og ikke pos eltest ennå. Har alltid hatt sykluser på 28 dager før. Den ene tingen jeg kunne stole på kan jeg liksom ikke stole på lengre 🤯 gjør det vanskelig å planlegge også... Blæ. Andre erfaringer?
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #1611 Skrevet 5. mai 2020 3 timer siden, mr.popcorn skrev: Jeg tror ikke det. Tror de prioriterer de som ble avbrutt, og så tar de inn andre når de har kapasitet. Stakkar, har dere stått lenge i kø? Vi har også donor. Ja veldig lenge 😑 Anonymkode: 1df65...784
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #1612 Skrevet 5. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja veldig lenge 😑 Anonymkode: 1df65...784 3 timer siden, mr.popcorn skrev: Jeg tror ikke det. Tror de prioriterer de som ble avbrutt, og så tar de inn andre når de har kapasitet. Stakkar, har dere stått lenge i kø? Vi har også donor. Har du stått lenge i kø? Har dere fått donor enda? Anonymkode: 1df65...784 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #1613 Skrevet 5. mai 2020 5 timer siden, Maja92 skrev: Okei, så bra. Da dropper jeg applikatoren. Fikk ikke helt til å bruke den uansett🙈 Har du tatt lutinus til samme tidspunkt hver dag og hvilke tidspunkt har du tatt de? 🙂 Og jeg fikk beskjed om å bruke applikatoren, ikke fingrene. Den skulle skylles i varmt vann og tørkes godt etter bruk. Så tydeligvis forskjellige beskjeder ute og går. Anonymkode: 3f778...133 3
mr.popcorn Skrevet 5. mai 2020 #1614 Skrevet 5. mai 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du stått lenge i kø? Har dere fått donor enda? Anonymkode: 1df65...784 Vi sto i kø fra mars/april 2019 til vi fikk brevet januar 2020 om at vi nærmet oss. Fikk oppstart i mars, og var to dager fra uttak når vi måtte avbryte for Corona. Når ble dere henvist?
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #1615 Skrevet 5. mai 2020 15 minutter siden, mr.popcorn skrev: Vi sto i kø fra mars/april 2019 til vi fikk brevet januar 2020 om at vi nærmet oss. Fikk oppstart i mars, og var to dager fra uttak når vi måtte avbryte for Corona. Når ble dere henvist? Venteliste fra september 2019. Anonymkode: 1df65...784
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #1616 Skrevet 5. mai 2020 18 minutter siden, mr.popcorn skrev: Vi sto i kø fra mars/april 2019 til vi fikk brevet januar 2020 om at vi nærmet oss. Fikk oppstart i mars, og var to dager fra uttak når vi måtte avbryte for Corona. Når ble dere henvist? 8g selvfølgelig så jævla nedtur for dere å få avbrutt forsøket. Verre enn oss som bare har stått i kø fra september. Det føles lenge siden vi også gikk privat før det og vært prøvere lenge. Som alle andre her. Er så utålmodig bare. Anonymkode: 1df65...784
Neutral90 Skrevet 5. mai 2020 #1617 Skrevet 5. mai 2020 35 minutter siden, mr.popcorn skrev: Vi sto i kø fra mars/april 2019 til vi fikk brevet januar 2020 om at vi nærmet oss. Fikk oppstart i mars, og var to dager fra uttak når vi måtte avbryte for Corona. Når ble dere henvist? Fy søren, sorry altså, alt vi må gjennom. Respekt fra meg.
mr.popcorn Skrevet 5. mai 2020 #1618 Skrevet 5. mai 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: 8g selvfølgelig så jævla nedtur for dere å få avbrutt forsøket. Verre enn oss som bare har stått i kø fra september. Det føles lenge siden vi også gikk privat før det og vært prøvere lenge. Som alle andre her. Er så utålmodig bare. Anonymkode: 1df65...784 Skjønner det føles lenge da. Krysser fingrene for at det kjapt blir deres tur!!
mr.popcorn Skrevet 5. mai 2020 #1619 Skrevet 5. mai 2020 1 time siden, Neutral90 skrev: Fy søren, sorry altså, alt vi må gjennom. Respekt fra meg. Takk! Ja, det er skikkelig Berg og dalbane. Men er snart tilbake på medisiner 🤞🤞🤞 1
Maja92 Skrevet 6. mai 2020 #1620 Skrevet 6. mai 2020 19 hours ago, Neutral90 said: Er det noen flere som sliter med rare sykluser etter forsøk? Har jo egentlig gått konstant på medisiner de siste 12 mnd. Gikk på østrogen i to dager forrige syklus,da ble syklusen på 40 dager. Nå er jeg på cd 13 og ikke pos eltest ennå. Har alltid hatt sykluser på 28 dager før. Den ene tingen jeg kunne stole på kan jeg liksom ikke stole på lengre 🤯 gjør det vanskelig å planlegge også... Blæ. Andre erfaringer? Ja hatt syklus på 42 og 50 dager etter misslykket forsøk 😅
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå