GÃ¥ til innhold

Den latterligste/mest simple grunnen til at du har dumpet en date? 🙈

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han var kjekk og hyggelig. Mørkhudet også, halvt eritreisk eller noe.. Underveis i daten begynte han å snakke om at norske jenter oppførte seg horete, og at han ikke så forskjell på blonde, norske jenter, og at alle så like ut for han. 

Vi gikk tur med hunden hans. Hver gang vi møtte noen andre med hund ropte han «er det gutt eller jente??», før han stoppet og snakket med samtlige hunder om at bikkja hans hadde løpetid. 

Komboen av dette fungerte bare ikke for meg...

Anonymkode: 1f3de...50d

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han var kjekk og hyggelig. Mørkhudet også, halvt eritreisk eller noe.. Underveis i daten begynte han å snakke om at norske jenter oppførte seg horete, og at han ikke så forskjell på blonde, norske jenter, og at alle så like ut for han. 

Vi gikk tur med hunden hans. Hver gang vi møtte noen andre med hund ropte han «er det gutt eller jente??», før han stoppet og snakket med samtlige hunder om at bikkja hans hadde løpetid. 

Skulle så klart stå hundeeiere, ikke hunder. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Forumhei
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

At han etter to min i første date klagde høylytt og kverulerende over at jeg snakket for mye om meg selv, enda jeg stilte han spørsmål. Resten av daten spurte ikke han særlig mye mer om meg. Hvis han ikke takler å prate for å bli kjent, istedenfor å kjøre hardnakket jobbintervju-style, så blir det rimelig turn-off.

Anonymkode: 542c4...ecd

Sånne som henne🤫🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PÃ¥ 9.12.2019 den 15.58, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde også stusset hvis noen hadde sagt de skulle ta meg med på en «fin restaurant» eller et «bedre sted» og vi endte opp på Egon. Sorry, men de plassene sorterer ikke under det. MEN hvis jeg hadde likt ham, hadde det jo ikke spilt noen rolle. 

Forresten, Egon er helt greit. Har hatt mange koselige middager der jeg. Men det er ikke en «fin resturant» i mine øyne. Så det bør man ikke omtale det som!

Anonymkode: e3b58...5fa

Nettopp.

Det er ikke det at disse folka aldri går på Egon. Det handler om at man ikke er på samme sted når det kommer til viktige ting i livet.

Kvinnene har dumpet menn som kaller Egon for bedre restaurant fordi han da viser ganske tydelig at han ikke vet så mye om mat eller er så ofte ute og spiser. Man har ikke samme verdier og interesser.

Det blir som om en dame skulle kjøpt en togbane av tre i lekebutikken og gitt den med stolthet til en mann som drev med modelltog. Det sier ganske mye om dama når hun ikke ser forskjell på det mannen driver med og det hun har kjøpt. Jeg ville tenkt at dama var mindre begavet. At hun var veldig enkel.

I tillegg er mat noe alle har et forhold til. Jeg hadde tenkt at han hadde manglet noe både sosialt og erfaringsmessig dersom en voksen mann tok meg med på Egon og skrøyt av det. Jeg går på Egon på tirsdag til lunsj liksom, det er ikke et finere spisested.

Hadde det ellers vært drømmemannen kunne jeg levd med å dra ut på Egon og spise når jeg hadde bursdag og det var det. Men når kjemien ikke er der så hadde det lett vært dumpegrunn for meg også. Ikke fordi jeg er for fin for Egon, men fordi det sier så mye om den andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden ga meg mange minner gitt.. Ikke alle bare hyggelige 😂 

Datet en drit kjekk fyr, snill og oppmerksom, men; hver gang vi så på film lo han alltid litt for sent, som han ikke skjønte poenget. Etter noen ganger lo jeg bevisst på «feil» sted, og når han lo da å tenkte jeg at fyren måtte være dum som ett brød 😅 

Dumpa en fyr for jeg synes han var for snill, ville ha en «bad boy».. (jeg var 17 da, har lært nå) 

En som beit når vi hadde sex.. Ikke sånn små-biting men han tok skikkelig i.. Au, og nei!! 

Anonymkode: b2f8d...f92

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg dumpet en date en gang fordi han tok en av mine melatonin-tabletter. Han sa det etterpå og jeg ble helt sjokkert. Sosiale antenner, not so much... 

Anonymkode: 631cd...ac3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt SJUKT at de har tatt med historien til hun som ble holdt fast der. Det er jo ærlig talt vold og et alvorlig signal om at man må holde seg unna. Det er INGENTING latterlig med det.

Anonymkode: 9764e...c7e

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ganske betatt da han etter flere ukers dating sov over for første gang. Og snorket som et sagbruk!

Orker ikke et liv med lite og urolig søvn, så dumpet ham. Og nei, sov-i-ro etc virker ikke.

Anonymkode: 6814d...652

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Denne tråden ga meg mange minner gitt.. Ikke alle bare hyggelige 😂 

Datet en drit kjekk fyr, snill og oppmerksom, men; hver gang vi så på film lo han alltid litt for sent, som han ikke skjønte poenget. Etter noen ganger lo jeg bevisst på «feil» sted, og når han lo da å tenkte jeg at fyren måtte være dum som ett brød 😅 

Dumpa en fyr for jeg synes han var for snill, ville ha en «bad boy».. (jeg var 17 da, har lært nå) 

En som beit når vi hadde sex.. Ikke sånn små-biting men han tok skikkelig i.. Au, og nei!! 

Anonymkode: b2f8d...f92

Jeg lo (litt for sent) når jeg leste detta XD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PÃ¥ 8.12.2019 den 13.26, AnonymBruker skrev:

Fordi han hadde lange tær og kunne plukke opp ting fra gulvet med de, feks mobilen sin og fjernkontroller,han måtte nesten aldri bøye seg!  Grøss

Anonymkode: 365bf...f03

Jeg har ikke lange tær men kan plukke opp ting fra gulvet med de.

Kan og ta en penn f.eks og skrive med tærene 

Anonymkode: 6e3cb...d93

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PÃ¥ 9.12.2019 den 1.41, AnonymBruker skrev:

Helt enig med deg! Vi er en familie på tre (to voksene og en 3-åring). Det har aldri vært et problem for oss å ikke ha bil, og vi har vært sammen i 5 år. Visste fra dag en at han ikke har bil. Og for de som lurer.. Nei, det er ikke økonomien som setter en stopper:) Vi reiser mellom 3-5 ganger i året (er ikke snakk om Sverige/Danmark, men sydeligere strøk på luksuriøse hoteller). Vi har heller valgt å leve et fullverdig liv og skape minner, enn å bruke en formue på bompenger, billån, evt reparasjon, bensin, veiavgift og alt det tullet der. Og tro det eller ei, det er mange som kommenterer det, men vi trivdes kjempe godt på den måten her:)

Anonymkode: ea40a...ff5

En kan fint ikke ha bil om en bor i gangavstand til det meste og har ok kollektivt tilbud.

Men nå bor ikke alle slik til.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PÃ¥ 8.12.2019 den 5.29, Kvalitet skrev:

Du blander sammen flere ting her. Det sier noe om motivasjon og prioriteringer om en mann ikke har lappen. Det reagerer kvinner på, neppe det at hun ikke har taxisjåfør. Man ser gjerne for seg en fremtid med barn ol. De fleste steder i dag kreves da at man faktisk kan kjøre. 

Å ikke ha førerkort kan ikke bortforklares i at det er dyrt med bil. Det er to forskjellige ting. 

Damer reagerer negativt om mannen ikke har lappen, ikke at han har nedprioritert bilkjøp. 

Bondekvinner reagerer på det. For moderne, urbane mennesker betyr lappen ingenting - iallfall ikke i forhold til mandighet. 

Anonymkode: 93451...6ae

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bondekvinner reagerer på det. For moderne, urbane mennesker betyr lappen ingenting - iallfall ikke i forhold til mandighet. 

Anonymkode: 93451...6ae

Da tar du helt feil, mangler innsikt og tyr til en livsløgn. Ta for deg 100 tilfeldige mennesker over 30 på gata og du vil oppdage at du tar feil 😊

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han svelget bare løssnusen når han var ferdig med den 🤢 ikke sikkert jeg hadde merket noe av det i hverdagen, men fyfaen🤮

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
On 12/19/2019 at 6:11 PM, AnonymBruker said:

Hvordan kan han ha vært hyggelig? 

Anonymkode: 42f81...56c

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan han ha vært hyggelig? 

Han var vel hyggelig i starten, før han begynte å snakke skit om alle. 

Anonymkode: 07cff...18e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Han var vel hyggelig i starten, før han begynte å snakke skit om alle. 

Anonymkode: 07cff...18e

Skjønner 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dumpet flere damer fordi de ikke har svelget når de har gitt meg blowjob. Det er et must. 

Anonymkode: 76f77...bfa

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...