Husholdning1 Skrevet 13. desember 2019 #281 Del Skrevet 13. desember 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Opplevde for ikke så lenge siden at jeg skulle selge noe på Finn bare for å bli kvitt. La det ut for skampris og gjorde avtaler med et par stykker. Så fikk jeg massiv respons på det jeg hadde lagt ut og innså at jeg hadde vært litt for impulsiv, jeg har overhodet ikke råd til å omtrent gi bort ting bare for å bli kvitt. Så jeg sendte melding til disse kjøperne jeg hadde avtalt med og spurte om de kunne tenke seg å betale mer (det var fortsatt skampris! Bare ikke nesten gratis). Da ringte hun ene meg og skjelte meg ut og sa at det ikke var lov osv. Jeg sjekket opp i det og fant ut at hun hadde jo rett. Men ikke søren om jeg ville selge til henne etter det. Hun kunne lett ha sendt meg et svar på melding om dette i stedet for å ringe meg midt i arbeidstiden og skjelle meg ut. Hadde hun vært vennlig ville jeg nok ha solgt til henne. Men nei. Ydmykhet gir deg ofte så utrolig mye mer enn å være frekk. Hun skulle mye heller ha vært takknemlig for at hun tross alt hadde fått det til skampris uansett. Hun ga seg heldigvis. Anonymkode: 03e7f...5bb At folk reagerer når selger går bort fra opprinnelig pris er forståelig. Det er en av grunnene til at man priser høyt og reduserer i stedet for å prise lavt for deretter å forsøke å øke. Ellers dumt av deg å begå avtalebruddet slik du gjorde. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeautyBox Skrevet 13. desember 2019 #282 Del Skrevet 13. desember 2019 Leser litt ymse meninger her i tråden. Jeg mener at normal oppførsel kommer foran alt annet, uansett. Det vil si å opptre på en hyggelig eller i det minste nøytral måte. Jeg gidder heller ikke å selge til noen som ringer meg og er truende, nei takk da får de finne seg noen andre.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiskegrateng Skrevet 14. desember 2019 #283 Del Skrevet 14. desember 2019 On 12/5/2019 at 11:31 AM, AnonymBruker said: Vi har gitt bort ett bur til marsvin på Finn, de kom fort tilbake for drikkeflaska på bilde var ikke der, og så gav vi vekk en juniorseng, der kom og noen tilbake for sengehesten på bilde var ikke der!!!! Er det mulig, du får ting gratis, du har ikke klagerett, og unnskyld meg, men det er alltid utlendinger, så slutt dere bekrefter stereotypen Anonymkode: eea1f...abd Synes det var en merkelig kommentar. Det har ingenting med klagerett å gjøre, det er normalt at folk forventer å få det du har lagt ut på annonsen, at det er gratis er irrelevant i denne situasjonen. Jeg har hatt marsvin, så jeg vet at å ha en drikkeflaske er ganske viktig. Hvis man har en unge som ofte ramler ut av sengen når h*n sover, er sengehesten kjempeviktig. De kan bare hoppe over annonsen hvis de ser at "denne sengen mangler sengehesten" og fortsette å lete. Men når man lager en avtale, bruker tid for å komme, kanskje til å med låner en bil, og så viser det seg at det har en stor mangel som du lot være å opplyse om, er det ikke du som har rett til å bli irritert. Skjønner ikke at du ikke skjønner. 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Jolene Skrevet 14. desember 2019 Populært innlegg #284 Del Skrevet 14. desember 2019 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Opplevde for ikke så lenge siden at jeg skulle selge noe på Finn bare for å bli kvitt. La det ut for skampris og gjorde avtaler med et par stykker. Så fikk jeg massiv respons på det jeg hadde lagt ut og innså at jeg hadde vært litt for impulsiv, jeg har overhodet ikke råd til å omtrent gi bort ting bare for å bli kvitt. Så jeg sendte melding til disse kjøperne jeg hadde avtalt med og spurte om de kunne tenke seg å betale mer (det var fortsatt skampris! Bare ikke nesten gratis). Da ringte hun ene meg og skjelte meg ut og sa at det ikke var lov osv. Jeg sjekket opp i det og fant ut at hun hadde jo rett. Men ikke søren om jeg ville selge til henne etter det. Hun kunne lett ha sendt meg et svar på melding om dette i stedet for å ringe meg midt i arbeidstiden og skjelle meg ut. Hadde hun vært vennlig ville jeg nok ha solgt til henne. Men nei. Ydmykhet gir deg ofte så utrolig mye mer enn å være frekk. Hun skulle mye heller ha vært takknemlig for at hun tross alt hadde fått det til skampris uansett. Hun ga seg heldigvis. Anonymkode: 03e7f...5bb Det er både ufint og drittoppførsel å endre pris høyere opp etter at pris er satt. Støtter ikke utskjelling, men der var du bare ufint. Selger mye på finn selv forøvrig, men ville aldri holdt på sånn. 54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #285 Del Skrevet 14. desember 2019 49 minutter siden, Jolene said: Det er både ufint og drittoppførsel å endre pris høyere opp etter at pris er satt. Støtter ikke utskjelling, men der var du bare ufint. Selger mye på finn selv forøvrig, men ville aldri holdt på sånn. Enig. Jeg kjøpte en gang en knapt brukt sykkel til sønnen min som var lagt ut til en mye lavere pris enn den var verdt. Sendte melding 1 minutt etter at annonsen var lagt ut, og kastet meg i bilen med en gang jeg fikk positivt svar. Da jeg kom frem fikk jeg høre at flere hadde sendt melding i mellomtiden og tilbudt høyere pris, og det tviler jeg ikke et sekund på. Men en avtale er en avtale sa selgeren. En ærlig og redelig fyr. 👍 Skulle ønske jeg hadde råd til å tilby ham mer penger, men passet på å uttrykke min takknemlighet i alle fall. Anonymkode: d7c51...82f 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zinatara Skrevet 14. desember 2019 #286 Del Skrevet 14. desember 2019 17 timer siden, Tran09 skrev: Skrev en gang en "ønsker gratis" annonse for å skaffe meg katt. Ville altså ha en jentekatt som ikke var rase og som ellers sannsynligvis hadde blitt avlivd. Fikk kjapp respons fra en veldig hyggelig dame som skrev at vi kunne få adoptere en grå jente kattunge som var 15 uker. Vi avtalte hentested og tid allerede etter helga. Jeg hadde med eget bur med teppe inni. Jeg reiste til stede, og møter dama til avtalt tid. Der forteller hun meg at søstera hennes heller ville ha den grå katten, men vi kunne få en annen jente kattunge som var orange. Jeg tenkte at nå var 700 kr på togbilett brukt og jeg var gira på katt, og selvsagt at den var 15 uker den også. Jeg takker ja til den andre katten. Hun gikk inn i bilen sin, hentet ut ett bur med pledd over. Hun sa at katten var redd og at hun derfor måtte gi meg hele buret med katten inni. Jeg så inni buret og så ett lite nurk av en orange katt under ett lite teppe som mjauet høyt og skjørt. Falt pladask med en gang. Jeg takket for buret, og tilbøde henne mitt bur i bytte. Det ville hun ikke ha sidenn hun ikke hadde flere katter, men siden buret jeg fikk tilhørte dyrebeskyttelsen måtte jeg betale 500 kr for det som hun måtte gi til dyrebeskyttelsen. Faen heller, greit. Alt for pusen. Var ett bra bur altså, bruker det til reise og slikt. Da jeg kom hjem åpnet jeg buret og etterhvert kom en pitte pitte pitte pitte liten katt ut. Katten kan UMULIG ha vært 15 uker, jeg tipper maks 6. Men jeg hadde sommerferie så jeg hadde muligheten til å passe på at katten fikk mat og drikke i de kritiske ukene. Katten var svært redd for alt, men ble etterhvert kost trygg. Etter 5 mnd tok jeg jentepusen for å bli sterilisert. Når det er tid for å hente pusen forteller veterinæren meg at den var blitt kastrert istedenfor, og at jeg burde bytte navnet fra Alexandra til Alexander. For det var en guttepus. Hadde ikke byttet guttepusen min vekk for en jentepus nå uansett, men utrolig frekt av hun som ga vekk pusen å være uærlig i prosessen. De aller fleste orange katter er hannkatter. Men utrolig frekt. Vi søkte etter katt for mange mange år siden og fikk telefoner etter at vi hadde skaffet katt med folk som ville ha oss til å ta i mot deres kattunger og prøvde å gi oss skylden for at de i stedet måtte avlive dersom vi ikke tok dem. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #287 Del Skrevet 14. desember 2019 På 7.12.2019 den 7.15, AnonymBruker skrev: Jeg ga bort en uåpnet pakke med kontaktlinser for tre måneder (feil styrke), fordi jeg syntes det ble for dumt å kaste den. Opplyste at de måtte hentes. Avtalte med ei at hun kunne få den. Fikk deretter en melding med hvor hun bodde og hvor hun jobbet, selv om jeg hadde skrevet at tingen måtte hentes. Hun spurte heller ikke om jeg hadde mulighet til å levere, så det virket som om hun bare forventet å få den levert. Jeg svarte hvor jeg bodde og hvor jeg jobbet, og etter mye frem og tilbake endte det opp med at hun sendte noen hun kjente for å hente linsene på jobben min. Kjente litt på at det hadde vært enklere å kaste dem. Bortsett fra dette har jeg god erfaring med å gi bort småting på Finn og Facebook. Anonymkode: 243df...1c5 En gir da ikke bort kontaktlinser til andre. Det er ikke sikkert disse linsene har riktig styrke engang. Anonymkode: cd161...1b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Husholdning1 Skrevet 14. desember 2019 #288 Del Skrevet 14. desember 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: En gir da ikke bort kontaktlinser til andre. Det er ikke sikkert disse linsene har riktig styrke engang. Anonymkode: cd161...1b3 Hvorfor ikke? 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 14. desember 2019 #289 Del Skrevet 14. desember 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Enig. Jeg kjøpte en gang en knapt brukt sykkel til sønnen min som var lagt ut til en mye lavere pris enn den var verdt. Sendte melding 1 minutt etter at annonsen var lagt ut, og kastet meg i bilen med en gang jeg fikk positivt svar. Da jeg kom frem fikk jeg høre at flere hadde sendt melding i mellomtiden og tilbudt høyere pris, og det tviler jeg ikke et sekund på. Men en avtale er en avtale sa selgeren. En ærlig og redelig fyr. 👍 Skulle ønske jeg hadde råd til å tilby ham mer penger, men passet på å uttrykke min takknemlighet i alle fall. Anonymkode: d7c51...82f Nettopp. Flott av selger at han følger "spillereglene"! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Hansehan Skrevet 15. desember 2019 Populært innlegg #290 Del Skrevet 15. desember 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: En gir da ikke bort kontaktlinser til andre. Det er ikke sikkert disse linsene har riktig styrke engang. Anonymkode: cd161...1b3 Ehm ... styrke, omkrets og bue står på pakken, og alle oppegående linsebrukere vet hvilken styrke, omkrets og bue linsene deres har. 62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #291 Del Skrevet 15. desember 2019 Finn.no får jo frem mange dårlige personlighetstrekk hos enkelte. Griskhet og uærlighet er jo gjengangere mer ofte enn man skulle tro. Det er ikke sånn at det skjer sjelden at kjøper eller selger begynner å forandre på avtalen i etterkant. Eller er veldig uklar i kommunikasjonen. At man gidder å leve, hvis man ikke har noe stolthet og redelighet. I min bok er man som en vissen blomst som prøver desperat å spre sin død over på andre. Anonymkode: f97fd...1fe 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 Populært innlegg #292 Del Skrevet 15. desember 2019 Ikke fra Gis Bort på Finn, men en gang skulle jeg selge to relativt dyre samlegjenstander til sammenlagt 2600 kr. En kjøper ville ha begge og en bekjent av henne skulle hente. Jeg spurte om betalingen, og kjøperen sa at den som skulle hente skulle Vippse meg når hun hentet varene. Greit nok det, denne bekjente dukket opp til avtalt tid, tok varene, snudde i døra og sa «ok, hadet bra!». Jeg stoppet henne og sa jeg manglet betaling, da sa hun at hun «skulle si i fra til kjøperen at hun hadde hentet varene sånn at kjøperen kunne Vippse meg.» Da jeg svarte at jeg ikke kunne la henne få med seg varer til 2600,- uten å ha mottatt betaling spurte hun så fint: «Stoler du ikke på meg?!?» Da ble jeg tvunget til å si til «nei, jeg kjenner deg ikke og stoler ikke på fremmede som kommer på døra mi, så varen må pent betales først». Da sukket og stønnet denne «bekjente» og syntes varene var «veldig dyre», men jeg fikk betalingen til slutt. Rimelig kleint. 🙄 Anonymkode: b3c78...ea3 74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 Populært innlegg #293 Del Skrevet 15. desember 2019 For endel år siden flyttet jeg til utlandet, og kvittet meg med 90% av eiendeler og møbler. Mye ble solgt. Det gikk stort sett greit, men jeg ble mektig irritert av alle som la inn skambud. Selv om alle annonsene var merket med: Godtar IKKE pruting. Men det er en solskinnshistorie her også: Jeg satt igjen med ganske mye småting. Småmøbler, kjøkkenutstyr og lignende. Stort sett billige greier fra Ikea. Så jeg la ut massevis av "gis bort"-annonser på Finn. En utenlandsk dame var veldig interessert i en liten Ikea-hylle, og vi avtalte at hun kunne komme og hente samme kveld. Hun kom. Hun snakket greit norsk, og vi småpratet litt mens vi demonterte hylla. På det tidspunktet så leiligheten vår ganske "bomba" ut, det var kaos og kartonger og hauger i alle rom. Og jeg var superstresset fordi jeg hadde avtalt utflytting (og utvasking) 3 dager senere. Kvinnen spurte meg om hvem som skulle vaske for meg. Jeg sa at det hadde jeg tenkt å gjøre selv. Hun sier: "Nei, det kan du ikke gjøre! Du har altfor mye å gjøre. Jeg skal gjøre det. Du har gitt meg en fin hylle, og jeg vil gjerne gi noe tilbake. Så jeg vasker". Jeg svarte at hyllen ikke var verdt mer enn et par små hundrelapper, og at jeg ikke kunne la henne vaske for så lite. Hun sa at hun ville vaske, og at hun som betaling kunne få ta med seg alt annet jeg skulle gi bort? Det var helt perfekt. Jeg stoppet alle annonsene. Hun skurte ned hele leiligheten, og vi hadde også mange gode samtaler i løpet av de 3 dagene. Hun fortalte meg at hun følte seg mindre fattig dersom hun gjorde noe tilbake. Hun følte at hun fikk verdighet ved at hun med vaskingen "betalte" for det hun fikk. Den siste dagen hadde hun med seg mannen sin, og de tok med seg absolutt alt som sto igjen. Hyller, kjøkkenutstyr, pynteting, kleshengere, stoler, småbord, gardiner m.m. Jeg jjente mye på følelsen at hun hadde jobbet for "ingenting". Men da jeg så hvor mye som egentlig sto igjen, ting som de satte veldig stor pris på, så fant jeg ut til slutt at vi begge hadde tjent på det. Jeg har fremdeles kontakt med henne via Facebook. Anonymkode: e7433...a6c 159 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 007_008_007 Skrevet 15. desember 2019 #294 Del Skrevet 15. desember 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: For endel år siden flyttet jeg til utlandet, og kvittet meg med 90% av eiendeler og møbler. Mye ble solgt. Det gikk stort sett greit, men jeg ble mektig irritert av alle som la inn skambud. Selv om alle annonsene var merket med: Godtar IKKE pruting. Men det er en solskinnshistorie her også: Jeg satt igjen med ganske mye småting. Småmøbler, kjøkkenutstyr og lignende. Stort sett billige greier fra Ikea. Så jeg la ut massevis av "gis bort"-annonser på Finn. En utenlandsk dame var veldig interessert i en liten Ikea-hylle, og vi avtalte at hun kunne komme og hente samme kveld. Hun kom. Hun snakket greit norsk, og vi småpratet litt mens vi demonterte hylla. På det tidspunktet så leiligheten vår ganske "bomba" ut, det var kaos og kartonger og hauger i alle rom. Og jeg var superstresset fordi jeg hadde avtalt utflytting (og utvasking) 3 dager senere. Kvinnen spurte meg om hvem som skulle vaske for meg. Jeg sa at det hadde jeg tenkt å gjøre selv. Hun sier: "Nei, det kan du ikke gjøre! Du har altfor mye å gjøre. Jeg skal gjøre det. Du har gitt meg en fin hylle, og jeg vil gjerne gi noe tilbake. Så jeg vasker". Jeg svarte at hyllen ikke var verdt mer enn et par små hundrelapper, og at jeg ikke kunne la henne vaske for så lite. Hun sa at hun ville vaske, og at hun som betaling kunne få ta med seg alt annet jeg skulle gi bort? Det var helt perfekt. Jeg stoppet alle annonsene. Hun skurte ned hele leiligheten, og vi hadde også mange gode samtaler i løpet av de 3 dagene. Hun fortalte meg at hun følte seg mindre fattig dersom hun gjorde noe tilbake. Hun følte at hun fikk verdighet ved at hun med vaskingen "betalte" for det hun fikk. Den siste dagen hadde hun med seg mannen sin, og de tok med seg absolutt alt som sto igjen. Hyller, kjøkkenutstyr, pynteting, kleshengere, stoler, småbord, gardiner m.m. Jeg jjente mye på følelsen at hun hadde jobbet for "ingenting". Men da jeg så hvor mye som egentlig sto igjen, ting som de satte veldig stor pris på, så fant jeg ut til slutt at vi begge hadde tjent på det. Jeg har fremdeles kontakt med henne via Facebook. Anonymkode: e7433...a6c Så flott skrevet. Du fortjener en klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 15. desember 2019 #295 Del Skrevet 15. desember 2019 På 14.12.2019 den 14.26, AnonymBruker skrev: En gir da ikke bort kontaktlinser til andre. Det er ikke sikkert disse linsene har riktig styrke engang. Anonymkode: cd161...1b3 Hvorfor kan man ikke det? Mottakerne har vel sjekket at det var riktig styrke på forhånd, da. Pakningene er jo forseglet og merket med styrke, ingen grunn til at det skal være noen problemer med å ta imot kontaktlinser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #296 Del Skrevet 15. desember 2019 En dame la ut annonse om noen kattunger som kom til å bli avlivet om ingen hentet de. Helt friske kattunger som katten hennes (altså hennes ansvar å sterilisere..) hadde fått. Jeg ønsket meg egentlig ikke katt, men jeg fikk vondt og reagerte med å skrive til henne at hun bare ikke kan avlive helt friske kattunger fordi hun ikke har sterilisert katten sin. Jeg la også ved kontaktsider til frivillige som tar imot katter. Hun svarte at det gidder hun ikke og at hvis Ingen henter de så blir de skutt. Ja, SKUTT. Ikke avlivet hos veterinær. Er dette egentlig lov?... Jeg var svært ung og følsom på den tiden så jeg sa at jeg ville hente en. Da jeg omsider fikk hentet katten spurte jeg om hun fant eiere til de andre kattene. Hva sa hun da? "Jeg tulla bare da jeg skrev det med avlivning, de andre kattene ga jeg til søsteren min". Dette var altså etter at jeg hadde kjøpt inn massevis av katteutstyr til flere tusen kr i all hast fordi jeg trodde hun skulle skyte katten om jeg ikke hentet den... Anonymkode: 555d9...349 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 Populært innlegg #297 Del Skrevet 15. desember 2019 Selv la jeg ut en del ved på Finn til 300kr. Det var snakk om en god del, da vi ikke kunne bruke det lenger, og 300kr var da en riktig god deal. Avtaler med en dame som skal komme for å kjøpe, og når hun kommer løper hun omtrent i armene mine, veldig teatralsk og overdrevent, og takker som bare det for at jeg gir bort all denne veden og begynte å lempe inn i bagasjen sin. Nei, det gis ikke bort, sa jeg, men da hadde hun allerede lempet mesteparten inn i bilen sin. Jeg var på vei til å lempe det ut av bilen igjen, da hun steller seg foran meg og sier "du tar ikke fra frosne familier ved så de kan overleve vinteren vel?" og jeg ble bare stum. Klarte ikke reagere i det heeelee tatt. Hun hadde jo på forhånd sagt at hun kom for å kjøpe trossalt. Jeg sa "det koster faktisk 300kr og jeg har hjulpet deg her nå til og med" og da sa hun "takk for hjelpen lille venn" og smalt døra igjen i kjørte avgårde. Så der sto jeg da. Hu kjørte atpåtil en stor ny SUV og hadde fint tøy, tydelig nyfrisert hår og merkeveske, mens jeg på tiden var ung fattig student som ikke engang fikk økonomien til å gå rundt. Skikkelig surt. En annen gang kom en og skulle hente en kommode vi hadde stående i garasjen (nederste skuffen var ødelagt, men fiksbar for den som kan sånt) og så tok han bare tak i sykkelen min og var på vei til å lempe den inn i bilen sin, når jeg hoppet frem og tok tak i styret og sa "hva i helvete skal du med sykkelen min?" og han sa "kona kunne trengt en sykkel og den så veldig stelt ut!","ja for helvete, jeg sykler til og fra skole og jobb med den hver dag da jeg ikke har bil, så den legger du fra deg NÅ før jeg ringer politiet" og da ble han skikkelig sur! Begynte å krangle om at jeg kunne i det minste tatt imot et bud 🙄 Hallo!! Du var jo nettopp på vei til å stjele sykkelen min, ikke faen! Par dager senere så parkerte han faktisk i oppkjørsla vår igjen og kikka rundt garasjen, men vi bor i borettslag med overvåkning og låser jo såklart, men fyfaen altså. Anonymkode: 1545e...09b 71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinsiew Skrevet 15. desember 2019 #298 Del Skrevet 15. desember 2019 Driver og pusser opp. Gir derfor bort en del ting, slik som skap, sminkebord, skjenk og hyller. Herlighet så mange som sier de kan hente ila dagen, og så hører jeg aldri mer. I går skulle en hende et bord. Men så kom noe i veien da, så han kommer ikke allikevel. Kunne komme i kveld i stedene for. Ringer når jeg kommer hjem, som avtalt, men da har han plutselig fått noe ille med tarmene. Men kan komme i morgen da! For han kunne jo ikke sagt ifra før. Vi har tross alt satt frem bordet, ryddet vekk fra hyller i bordet osv.. Nei, blir nok siste gang jeg gir bort no. Neste gang går det rett på fyllinga. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #299 Del Skrevet 15. desember 2019 1 time siden, Sinsiew skrev: Driver og pusser opp. Gir derfor bort en del ting, slik som skap, sminkebord, skjenk og hyller. Herlighet så mange som sier de kan hente ila dagen, og så hører jeg aldri mer. I går skulle en hende et bord. Men så kom noe i veien da, så han kommer ikke allikevel. Kunne komme i kveld i stedene for. Ringer når jeg kommer hjem, som avtalt, men da har han plutselig fått noe ille med tarmene. Men kan komme i morgen da! For han kunne jo ikke sagt ifra før. Vi har tross alt satt frem bordet, ryddet vekk fra hyller i bordet osv.. Nei, blir nok siste gang jeg gir bort no. Neste gang går det rett på fyllinga. Eller så kan du selge de for en billig symbolsk sum for å luke ut alle de useriøse, på den måten blir avtalen mer "bindende". Anonymkode: 6ed8e...287 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 15. desember 2019 #300 Del Skrevet 15. desember 2019 Ryddet for brukerdebatt, tilsvar og avsporing. Moonshie, mod 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå